http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 21 d’agost del 2007

Què tindrà el Mediterrani que tan li agrada a Cervantes?

Realment no se per què serà però així és, a Cevantes li encanta el mar (i si pot ser el d'ací, el Mediterrani) i li encanta navegar. Així és demostra amb les successives vegades que es dedica a voltar pel Mare Nostrum, però ningú ens ha enviat una foto d'ell a la Penyeta del Moro, que es, què no li agrada anar a les Palmeres?

En aquest ocasió el nostre escut ha tornat a fer un Creuer pel Mediterrani, i els encarregats de acompanyar-lo han sigut els nostres amics Dolores i Damian, i que no se'ns oblide la seua filla.
Han estat per Pisa, Florència, Roma, Napols, Malta i Tunez, una volteta com aquell que diu.

Suposem que s'ho hauran passat d'allò més be ja que així apareixen en les fotos que tenim.

El punt més lluny al que han arribat ha sigut l'illa de Malta, la qual es troba a 1357,13 Km. Enhorabona!!.




8 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Com ens agrada vore les fotos dels amics fallers amb cervantes arreu del món. La veritat és que estic donant-me compte que tenim una comissió de lo més viatjanta!!!

Continuen arribant fotos de viatjes amb cervantes sense parar i el viatje estrela d'aquest estiu pareix que fins a la data és el creuer!!
Enhorabona a Dolors i Damià pel viatje, ens alegrem moltíssim, ja que de segur que han disfrutat passetjant a Cervantes pel Mediterrani!!!

Xuso ha dit...

Per cert Spielberg, la foto de la penyeta del Moro, si vols la puc fer jo... ja que com estic en plena operació estalvi no me'n vaig a cap lloc!!

I ací tots els fallers només fan que donar-me enveja!!!!
Per cert Spielberg, t'emportares a Cervantes a l'Alhambra o sse't va oblidar com a mi??????

Anònim ha dit...

Ja veig que Cervantes no para de creuer en creuer!!!
Enhorabona Dolores iDamián per endur-se´l fins a Malta.
He de dir que heu tingut una gran idea en possar-li la banda a Alba,ja que ningú s´habia fotografiat junt a Cervantes d´esta manera.
Segur que ho haureu passat d´alló més bé!

SPIELBERG ha dit...

Si m'envies la foto de l'escut dalt de la penyeta la fique a la capçalera.

A l'article d'ahir, apart de ficar l'animació deia que si que m'havia fet les fotos amb l'escut. Però et vaig a deixar en l'intiga de saber si es veritat o estic tirant-me un farol uns dies.

Demà toca els de la muntanya...

Anònim ha dit...

Dolores,ja pensava que no havíeu possat l´escut a la maleta!
Supose que també haureu disfrutat tant com nosaltres i que prompte tindreu ganes de repetir,encara que celebrar 10 anys de casts no es fa tots els dies.
A la vista de les fotos estic pensant que Alba és una bona candidata per a Fallereta Infantil!
Qué digueu?

Anònim ha dit...

Gracies a tots, la veritat es que hem disfrutat molt de este viatje, aso del creuer es maravillos, tindrieu que vore la gent com ens miraba cuant a Alba li ficaben la banda.
Mariam si que es una bona candidata per a ser fallera major infantil, pero cuant tinga la edad, ara encara es molt xicotiua, els 6 de septembre fara 6 anys.

SPIELBERG ha dit...

6 anys? Bona per al càrrec.

Anònim ha dit...

Caram Dolores que be se ho monteu. Ja me ho contaras, tenim que xarrar que se arrima setembre i jo tinc ganes de saber que va a pasar en el ball. I si tenim que fer alguna cosa quan antes millor.