http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 29 d’agost del 2007

Cervantes a Granada, i de veritat.

Ja se que molts pensàveu que era tot una faula i que no m'havia fet les fotos amb l'escut a l'Alhambra, que me l'havia deixat en casa (com el Xuso, o San Casalla) i que intentava allargar la cosa amb la finalitat que s'oblidara l'assumpte i ja ningú s'en recordara. Doncs no.

No amics, jo vaig estar a Granada la setmana de San Rock (o San Roc), vaig anar de Boda i ja que estava per allí vaig passejar a Cervantes per l'Alhambra, i per més altres jocs (i no conta els que estava dins la maleta).

Eixírem de Sueca el dimecres 15, en direcció a Cullar, poble on ja ens esperava una parella, i passarem allí mig dia en la piscina municipal. Era redona, cosa curiosa. De vesprada ens dirigirem ja cap a Granada, ens instalàrem a l'hotel i per la nit visitarem el Albahicin.

El dijous al matí visitarem part de Granada i arribà la resta d'amics que faltaven al grup. De vesprada quedarem amb els nuvis i després visitarem la Catedral.

I es feu divendres. Dia de vore l'Alambra, eixe grandiós monument que no cal que descriga ja que tots sabeu massa be el que és, i més encara en aquestes últimes dates on quasi va ser guardonada amb la distinció de ser una de les noves 7 meravelles del mon.
Teniem la visita a la vesprada, i ja ens costa pujar, ho ferem a peu i les rampetes d'accés son un poc empinades, però per a previndre el cansament abans de pujar paràrem en un bar de tapes i em ferem prou.
L'alhambra es una cosa per a vore, et pot agradar més o menys però ho has de vore. És una mescla de cultures i d'estils tan gran i en tan poc d'espai que és impressionant. Independentment que l'art àrab que hi ha allí és digne de vore. L'unica cosa que em va fotre un poc és que no estàvem els ditxosos lleons, estan de reforma. També té botons la cosa, fer-te 500 quilometres per a vore una cosa i que no estiga. Per sort, em vérem un que estaven restaurant-lo. I no son grans.

Acabàrem la visita i ens dirigirem cara l'hotel però no arribàrem, començarem a parar en els bars de tapes per a fer-ne una i dos i tres...

I arribà el dissabte, el dia de la boda. Marxarem cap a Guadix, ens instalàrem a l'hotel, dinàrem, ens arreglàrem i cap a Torre-Cardela, poble Natal de la nuvia i lloc on és realitzava la cerimònia religiosa. Fou curiós el fet de la diferència cultural en quan a la celebració de les bodes. La gent d'allí tiraven flors, els que veníem d'ací tiràvem arròs. La gent del poble estaven preocupats per que nosaltres portàvem traques i dos castellets ("un anciano del lugar" li va dir a un altre que nosaltres havíem portat dinamita). En quan ixes de València la cultura de la polvora és totalment diferent. Lògic.
Tornarem a Guadix que era on és feia el convit, sopàrem i ballàrem fins que es van cansar els de l'orquestra.

I al diumenge relax, vérem el poble, la seua catedral, les cases en els coves de la muntanya... i cap a casa.

Realment feia calor, molta calor, i més per a anar de trage però és pogué suportar be, ja que el fi valia la pena.

I respecte al concurs, de la Placeta Cervantes a Granada hi han 366.46 Km. No vaig a donar-me l'enhorabona com li done sempre a la gent que participa. Se que no son molts quilometres però per ara soc el que més lluny la portat dins de la Peninsula Ibèrica, hauré de crear un altra categoria per a poder guanyar-la, no?




11 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Be Spielberg, ara ja he vist que si t'endugueres a cervantes a granà... però que fotos més series, no??? totes iguals.

I em pensaba que amb el traje i corbata duries un pin, un fagín, o el blusó (algo de cervantes, tio)... res aprobat molt justetet!! jajajajajaj

enhorabona amic!!

SPIELBERG ha dit...

A mi s'em dona millor fer fotos que eixir en elles, però tenia que eixir an algunes. I jo he ficat les que m'ha paregut correcte, les del desmadre no, no quedarien be.

A mi no m'agrada portar insignies al trage, i ficar-me una banda al damunt no ho tenia massa clar. Si ja teniem a quasi tota la sala observant-nos ja que erem els únics que intentavem animar el cotarro, sols faltava alguna cosa així. Tin en conter que la novia no és d'ací i no te les nostres costums.
I "dalt de la caira" no saben el que és en Granada, entengueren algo de la "madrina", i és besaren els padrins (?)

Jo aprovaré pels pels però tu què, el suspenguem directament? Per cer de la placeta a Benasque hi han 384 Km. m'hagueres guanyat en la modalitat de la peninsula.

Costarà ficar un altre premi per tu, el més curt?...

Anònim ha dit...

Carlos, tot un luxe Cervantes a la Alambra!! ja no sols viatja pel Mediterrani que pareix ser el viatge que triunfa aquest estiu!! a banda d`anarse`n junt un grup de fallers a Bejis.
Qué hauran fet els que anàven a Punta Cana, s`haurán oblidat d`ell? serà la pròxima Amparo el que se`l torne a portar darrere? i Deme l`haurà passsejat fins la Penyeta del Moro?

SPIELBERG ha dit...

Les de Punta Cana no se l'han oblidat, ja m'han enviat 3 fotos (i he contat 5 Cervantes diferents i a un negre tintat de ros, sabien que tenien prou possibilitats de guanyar i no volien perdre l'oportunitat). Estic esperant que m'envien més fotos i un comentarí que m'han dit.

Supose que entre demà i passat podré ficar l'article.

Anònim ha dit...

Enhorabona Carlos!.
Ja veig que tu eres un home de molta paraula,què el que promets ho fas!.
La veritat siga dita ,l'Alhambra és una preciositat ,llàstima que no l'hagen considerat com una de les set meravelles del món.
Con què.... seràs tu qui va a guanyar de la Península????.Sí ,sí poquet,però bo!.No està mal l'eixideta a Granada!.
Per cert, les fotos estan molt be,però no n'hi ha cap en que estigues mirant als ulls a la teua núvia.
Jo te'n puc facilitar una ,però en una condició:
Què la publiques en una portada de la web .
Ale !Ale!,A què no t'ho esperaves??????.

SPIELBERG ha dit...

Realment no, no m'ho esperava. S'agraeix l'interes en donar-me la foto però no la vaig a ficar a la portada de la web, no per res, per que no ho trobaria correcte. És una cosa que no ve al cas ficar-la al mig sense ningun interes. No és un tema de falles, si jo tinguera un blog personal si que te la demanaria i la penjaria, però açò no és personal de Carlos Granell, és de la falla.

Gràcies per l'intent.

Anònim ha dit...

Carlos! què conste que de foto personal ,res de res!
Jo no sóc "paparachi"que vaig a caçar fotos per a vendre-les!.
La foto és del dia del nomenament de Maria ,i precisament te la vaig fer perquè tu eres dur per a eixir en portada.No has volgut aparèixer mai a l'escut de Cervantes(jo tampoc volia).Però com tu eres qui ho maneja,tu manes,fas i fiques a qui vols.
Ara tot em pareix correcte i pense que estàs organitzant-ho molt bé.`
Però torne a insistir la foto,en mai moment he volgut que fora com a algo personal teu.
En fi quan Xuso faça els muntatges de fotos ,si li fa falta per alguna ocasió,pot contar amb ella.

SPIELBERG ha dit...

Suposava que era d'eixe dia i que no era res mal però mantinc el que dic, el blog no és meu es de la falla.

Si Xuso vol fer alguna cosa que la fassa.

Gràcies per l'interés de nou.

Anònim ha dit...

Carlos !!
I...qui t'ha dit a tu què el blog és teu????.Crec que t'has enfadat! i eixa no era la meua intenció!.
Llogicament el blog és falla plaça de Cervantes,i tu com a faller pots aparèixer en algun articulet .Igual que, com el dia del nomenament tu vas escriure sobre "Dos fallers nous "i posares la seua foto en cap i sense cap.
En conclusió,Carlos,crec açò no té trellat .
Tu ja saps que jo en cap moment t'he volgut ofendre .

SPIELBERG ha dit...

Amparo, jo no m'enfadat ni ers per l'estil, i en cap lloc he dic que el blog siga meu.
Sols havia donat la meua opinió respecte a ficar eixa foto per part meua, res més.
Deixem-ho estar que encara ens liarem més i no val la pena.

Anònim ha dit...

Carlos,m'alegre molt que no t'hages enfadat!.
Per la meua part ,tan amics com antes.

Ale! ,ale! i a disfrutar tots de les festes,que ja van a començar!.