http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 21 de maig del 2007

Monuments 2008... i més coses

Gràcies a la llavor del nostre secretari Pep Nadal que ha colorejat els esboços dels monuments d'enguany, vos els presentem ací a la web. A la espera de la explicació de la falla (que enguany té una temàtica prou definida) dessitjem que siga del vostre agrat i vos adelantem l'esboç per anar familiaritzant-se en el vostre monument d'enguany. Podeu vore els esboços a tamany original en la secció de fotografies.

Gràcies Pep!! Gran llavor, la col·lorització perfecta!

A més a més i canviant de tema, la falla ha obert un correu per arreplegar totes les inquietuts, queixes, seuggeriments o idees que tinga la nosra preciada barriada.

Veïns i veïnes qualsevol cosa que penseu que la vostra falla podria fer o que podria millorar envieu-la a aquest correu electrònic:




Tots els correus seràn contestats i es tractarà d'atendre totes les sol·licituds...

22 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Jo també vullc donar-li les gràcies a Pep. Han quedat genial. No se si l'artiste ha tingut algo que vore en els colors elegits. Si no es així, Pep, no estaría mal que li ho passares donant-li aixi alguna idea.
En quan a Xuso dir que cada día ens sorprens amb una nova i bona idea. Genial!!

Carlos Miragall ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Soc faller de la Plaça Cervantes, un faller més de esta la nostra falla, que li dona a les coses la importància que tenen i res més.

Estic orgullós de la meva falla, de la junta i de la comissió, per que desprès de la lliçó que ens donaren els fallers i les falleres d´aquesta comissió presentant-se voluntaris per a passar els cartons, aplegue a la conclusió que no hi ha que patir tant, per que avui en aquesta falla s´ha demostrat que els fallers quant els necessites estan,(i de totes les edats), cadascú en lo que pot però estan "hole-hole-hole".
Uns treballen més i altres menys, però i lo ve que ens ho passem.

una vegada un faller em va dir, en una falla pot passar de tot però al final tot el que passa es bò.

Em vaig parar a pensar i açò es el que estava passant en els cartons, se de bona veu que el president estava un poc nervios per aquest tema, però i lo content que se´n va anar el divendres.
Em deia (al cantó del carrer utxana) per tot açò val la pena patir, que orgullos estic una vegada més de la comissió de la falla, quant pareix que alguna cosa no te eixida o tens que solucionar-ho de una manera que no ens agrada a ningú (aumentant la cuota) de seguida apareix eixe espirit faller que tenim tots els que realment som fallers i es soluciona el tema, jo desde la meva ignorància li vaig dir Andrés açò es falla, i ell em deia: si al final tot es soluciona però ¿ per que tot a ultima hora?., que orgullós estava dels joves y dels menys jovens ( los jovenes rokeros que els diu ell), quina bona feina estic segur que faran en el llibre del 50 aniversari, se que estan treballant en el.lusió i molt de carinyo.

Per cert tenim que demanar perdó a eixa parella de nuvis que volia però no podia festejar agust per que dos toca ou.... estaven parlant al mig del carrer, perdoneu per llevar-vos l´intimitat.

Dos comentaris mes:

Al XUSO: eres una "lamparita" però que bona lum fas amic i quina bona compra va fer Cervantes(quina clausa tens) ara la millor compra l´ha fet el nostre amic i faller D. Jesus Soldado "MARE DE DEU SENYOR", que gran eres XUSO.

A SPILBERG: Eres un fenòmen has passat per tants càrrecs en la falla y que bé ho has fet en tots, fores la llum que comença a 125W i ja vas per 380W, continua aixina amic, per que de veritat que eres amic meu.

" bo i sense res mes que dir VIXCA LA FALLA PLAÇA CERVANTES" i una salutació a la Comissió del 50 Aniversari. anim

Anònim ha dit...

Amics tots:
Per fi he tornat.
Com poden hi haure persones dispostes a fer mal al blog?.
Açò asusta a la gent i no s'atreveix a escriure.
Hi ha que tindre més bon sentit de l'humor i arreglar les coses d'altra manera.Què la vida són quatre dies!.Adéu,Adéu ,amics.

Anònim ha dit...

Qui li ha fet mal al blog?

Anònim ha dit...

Contestació al faller després de llegir el teu comentari,m'alegra que estigues orgullos de la falla jo també, m'agradaria que en la propera reunió en digueres qui eres,perquè gent que pensa com tu són els bons fallers i els que fan fàcil el treball al president, junta i comissió,

Anònim ha dit...

Hola!!!
M´acabe de vore ara en l`escut de la falla!!! jajaja!
Esta guay!
El esboç tampoc l´havia vist i m´agrada molt la que será la meua falla, i la infantil tambe quedará molt xula!
Gracietes per posar el esboç así, per a poder vore´l.
Un beset!

Xuso ha dit...

Amic faller, per la part que em toca, moltes gràcies pel teu comentari, m'has fet aborronar, t'ho dic en serio.

I pel que respecta a la resta de comentari, em pareix que la manera d'expressar les idees i els sentiments ratllen la perfecció. Molt bó.

De veres, una gran comentari amic/a faller. Després del que has demostrat, perquè no t'animes a escriure un article, sobre qualsevol tema? segur que, jo almenys, em sentiria molt orgullós i aprendriem de les teues paraules, va anima't!

SPIELBERG ha dit...

I per la part que em toca a mi reiterar-te els agraiments que Xuso ja t'ha donat.

Jo també et convide a que ens deleites amb una publicació, i et recorde que pots fer-ho totalment anònim si no vols que conegam la teua identitat. Sols ho tens que enviar al correu de la falla (fpcervantes07@hotmail.com)

Anònim ha dit...

Amics no es per no ficar el nom, soc un faller més que va tots el divendres a la reunió, estic molt prop de vosaltres i cal vegada algún día he sopat al vostre costat.

Pareix que una reflexió d´aquestes si no dius el nom fa pensar mes a la gent, pero tranquils que si vos agrada totes les semanes fare un comentari, gracies Xuso I Spilberg.

A no ens heu dit quina clausula teniu?

Xuso ha dit...

La cláusula no està definida, però nosaltres ens arreglem en poquet... qui sap, un vermudet al redó? una paelleta un diumenge al casal? (que no fem res mai!!)... tot és parlar-ho... jejejeje

Anònim ha dit...

Salutacions per a tots els meus amics i amigues de la falla cervantes,ja fa temps que no ficava res pero tinc moooolta feina i m'es impossible, comentar-vos que m'ha encantat llegir-me de cap a cua tots els comentaris del tema dels concursos de falles,jo tambe soc de l'estoreta velleta...pero jo crec que cada falla te una tradicio i cervantes sempre l'ha tinguda de fer bons monuments i la gent ho du a l'esperit i esta orgullosa,cadascu te un pensar,jo me done conter que de vegades els premis i els concursos nomes beneficien al que guanya i els demes sempre queden un poc tristos i a mi aixo no me mola.
Jo soc de l'opinio de no fer concursos de cap tipus(l'amic fep ho sap)cadascu que faga el que vullga en lo que vullga que el que ha fet un bon treball....ja ho sap.

Perdoneu per escriure un comentari ue deuria anar al anterio pero l'he vist hui i volia donar-vos la meua opinio.

Anònim ha dit...

Faller te done la benvinguda i respete que vullgues ser anònim.
Compartixc els teus comentaris i pense que es per a estar tots contents en el tema dels cartrons.
Aixó sí,continua col.laborant al blog.
Fa falta més gent com tú:que asistixca a les reunions,que participe i que s´anime a escriure ací unes línees!
M´agrada la falla d´enguany i gràcies Pep per haver-li donat color.Estaria bé el que proposa Ivana de donar-li l ésboç colorejat a l´artiste faller.
Rodabars ens alegrem de tornar a tindre notícies teues.

Xuso ha dit...

Home Rodabars!! com es nota que s'ha amagat el sol i la gent ja no demana toldos, eh? espere que estigues més tranquil en la faena.

I agraïr-te la opinió en el tema del concurs de monuments, anem arreplegant el sentir dels fallers!

Benvingut de nou!

Anònim ha dit...

Rodabars, ja era hora, ens faltabes a la web.
Xuso te has adelantat un poquet en dir-li al nostre amic Rodabars que s´havia amagat el sol, ja el tenim ahi de nou.

Xuso ha dit...

Em pense que tens raó, Cris, ja deu d'estar tornant a penjar-ne, perquè ja no ha tornat a dir res!!!

Anònim ha dit...

Jo també recones que la reunió del divendres ens deixà un bon sabor de boca.
Es va resoldre el problema del cartons i a més es va raonar el tema del 50 aniversari.
Jo al igual que el amic faller pense que la comissió encarregada del 50 aniversari és molt eficient i segur que treballarà a tope per a que ixca tot el millor posssible.
Faller espere que així siga com dius:"una vegada un faller em va dir, en una falla pot passar de tot però al final tot el que passa es bò"

Anònim ha dit...

San sacabó tens raó, no estan fent mal al blog i espere que així siga.
Jo , al veure "comentario suprimido" per l'administrador del blog ,pensava que era algun d'eixos anònims que ens van marejar un poc l'altra setmana.
Res, ha sigut un mal entés per part meua.

Anònim ha dit...

LA FALLA ESTA VIVA:

Com esteu amics, ja estic una setmana més açí, aquest divendres vaig sopar, vaig pagar 2 euros com de costum i em vaig quedar més ample que llarg, val la pena sopar, raonar, riuret una estona i després sentir al secretari i al president com fan la reunió, i com no quedar-se a ixa partida de truc que molts fallers esperen per acabar la vetllada.

Esta setmana el president va nomenar que el proper divendres 01/06/07 tenia sopar d´amics ja que la filla d´un dells es casava i el divendres tenien sopar de la quadrilla, que bonic una setmana més cuant un grup de fallers va dir que encara que no hi haguera reunió es podia anar a sopar i fer " un GUISOPO " açò es falla amics, " LA FALLA ESTA VIVA ", per això vullc dir al que no vinga a les reunions i puga llegir el missatge que s´anime que val la pena de veritat viure este espirit faller que hi ha. Recordeu que entre tots i en l´opiniò de tots farem falla.

Que bonic es vore 3 o 4 taules del truc després de la reunió i 1 o 2 del parxís, si com heu sentiu del parxis, perque les nostres falleres no falten i estàn tanbé enganxades a les reunions i de veritat que açò es el que necessitava la falla.
M´hagrada el soroll de la reunió, el per favor del president, m´hagrada vore cuant demana opinió per alguna cosa i tenim sempre 4 o 5 opinions totes disteintes però totes vàlides, al finalhi ha vegades que no m´hos aclarim però tot es falla i senyal de que ESTA VIVA, i si no que lli ho pregunten al nostre amic i faller el BOU, que asisteix a la reunió amb el seu fill Josep en només 3 anys i mira que dona guerra i arma soroll, ara soroll sa. Es xicotet d´estatura i de edat però segur que serà un gran faller.

Be fallers vaig a seguir treballant per que no trobe el moment de despedir-me, així que fins a la setmana que bé si em trobe en ganes i humos de ficar unes parauletes, a Luis espere que lo del "GUISOPO" SEGUISCA EN PEU.

SPIELBERG ha dit...

Amic faller, és un plaer contar en les teues línies cada setmana. Ho esperem en impaciència.

Podries animar-te i escriure qualsevol cosa, segur que asombraries a més d'un, per no dir a a tots.

Si que et demanaria que ficases els teus comentaris en els articlés més recents ja que la gent que ens visita no sol revisar tots els comentaris dels articles més vells.

Gràcies per estar ahí.

Anònim ha dit...

Amic Spilberg tens raò, pero el que m´ha fet escriure ahi es per el titòl que fica monuments I MES COSES, per això ho he ficat ahi, de totes maneres tu no pots pasar-l´ho dalt?

SPIELBERG ha dit...

Ara te'l passe.