http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 3 de maig del 2007

AÑIL, Nova Tenda de Roba a Sueca


Article escrit per Mariam:
El passat dilluns 30 d´abril estiguèrem de nou de inaguració. Els nostres amics i fallers Blay i Desi han obert una tenda de roba a Sueca que porta per nom AÑIL i està situada a la placeta del Crist. (al costat de babysel)
Allí ens reunirem familiars, fallers, amics... i va ser tot un èxit on tots quedarem sorpresos de l'innovador disseny de la tenda.
Volem dessitjar-los molta sort en aquesta nova aventura i estem segurs que així serà.

Enhorabona!!!
P.D.: Per cert, Desi estava guapíssima... i Blayet també va!!!...

5 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Jo vullc donar-los als dos l'enorabona també, i dir-los que estic segura que tot anirà de "gran categoría" (com diu Blai), perque quan hi ha un gran esforç per aconseguir algo sempre hi ha una gran recompensa, i jo vos puc asegurar que l'esforç ha segut increible.
Animo Dessi!!!!!!

Anònim ha dit...

SOC DEME I DESDE ASI VULLC DONARLOS L´ENHORABONA A LA MEUA GERMANA I AL MEU CUNYAT, SE QUE VAN A TINDRE MOLTA SORT I QUE TOT ANIRA DE CATEGORIA, JA HO VEGEREM EN L´INAGURACIO, AGRAIR A TOTA LA GENT QUE ESTIGUÉ ALLI DONANT EL SEU SUPORT, ESPEREM QUE TOTS REPETEIXQUEN LA VISITA PERO PER A RASCARSE LA BUTXACA...

Anònim ha dit...

desde asi vos done l'enarobona, es una tenda molt xula i la roba tambe.

Anònim ha dit...

Enhorabona i con diu Deme en breve anirem a rascar-nos la butxaca. Desi necessite un modelito ja, que en tanta boda, el armari se´ns queda xicotet!!!

Anònim ha dit...

Jo ,ja els vaig donar l'enhorabona personalment al igual que altres fallers,però ara aprofitant la web,els torne a felicitar,a desitjar tot el millor i dir que enguany "el dia de la Madre"ha estat molt guai ,perquè han comprat el regal de la tenda AÑIL.
M'ha agradat molt.