http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 7 de maig del 2007

Mira qui balla!!!!

Article escrit per Amparo:


El passat divendres , es van reanudar les classes de balls de saló al casal. Començarem ballant passodobles i després del "descanset" i el "cigarret", fèrem a ritme de "merengue" una roda superdivertida. També els altres dies fem altres balls com Samba, Cha-cha-cha, Vals, Jaif (què és paregut al rock) Bachata etc. Erem un grup prou nombrós tant de gent de la comissió com d'altres, que són simpatitzants i amics nostres. La veritat siga dita, encara que és un dia a la setmana , val la pena gaudir del ball i encara més tenint uns professors tan preparats com SARA i JESÚS. Què a més de tindre molta gràcia per a ballar, els dos estàn molt ben coordinats i combinen molt bé els moviments, el ritme, la música... Es espectacular veure-los ballar. Ja vam poder disfrutar d'ells el dia de la presentació de les nostres falleres Majors . Es nota que van a competicions i que fan moltes hores d'assaig.

Però sobretot són unes persones exel·lents que saben transmetre el que ells porten dins, que és passió pel ball que en realitat és un art. És una llàstima que molts dels nostres homens no ens acompanyen, ben cert és que disfrutarien i es relaxarien un poc del treball de la setmana. Per tant aprofite aquest escrit per a animar a la gent a que vinga a ballar !!!. Podeu veure algunes fotos en les que estan Jesús i Sara.

(click per vore fotos de ball de saló a Cervantes)





Divendres de 20:30 fins les 22 hores. Vos esperem!!!... Després soparet i a la reunió!!

28 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Estic d’acord amb tu Amparo, aquestes clases de ball son un luxe, perque tenim uns professors simpàtics, pacients, amb il•lusió i alló que es millor son uns grans professionals ; son unes vesprades les de divendres en les que s’ho passem d’alló més be, fem amics, ens divertim, i ens estem ensenyant a ballar que es el que preteniem.
Jo també vos anime a tots a que probeu l’ambient de ball que es respira en el casal de 8:30 a 10:00 hores divendres abans de la reunió. A BALLAR !!

Anònim ha dit...

Conxa m´alegra molt vore per así el blog,sabia que no tardaries molt a animar-te.
Segons m´he enterat les classes se ball resulten molt divertides i a més es veu que s´ha fitxat a gent nova que ho estan animant moltíssim.
Ja vorem com es queda el ball!!!

Anònim ha dit...

Amparo un articule molt chulo, la veritat que les classes són molt divertides, i els professors, jo que puc dir si són la meua família, que són genials i ballen super bé, en l'ultime campionat que van anar un Open Internacional van quedar els cuarts, superant aixi a parelles estrangeres, be que són genial tant com a ballarins que com a persones. El millor de les classes la companyia, una salutació a tots.

Anònim ha dit...

Ahi,ahi Amparo al bailoteo,collo ja escriguent articles i tot.jeje.

Salutacions per a Jessi i Cris dijo... que el divendres vaig estar parlant en elles un ratet del blog.

Au

Anònim ha dit...

Desde el meu punt de vista són tot un èxit les classes de ball.
Els profes de categoria en tots els sentits,com a ballarins i també com a persones.Han conseguit crear un ambient d´amistat i de bon rotllo,i a més d´aprendre a ballar que és del que es tracta aconseguixen que ens ho passem molt bé.
Jo també recomane a tots que s´animen.

Anònim ha dit...

Molt bé Conxa !.Per fi ho hem aconseguit!.Ja t'has estrenat a la web! . Ho has fet en el tema que tant t'agrada que és el ball.Ara a seguir endavant!.

Rodabars,has vist que animadetes estem al casal de Cervantes ????.

Si tu vols també pots vindre.
Anima't!!!.

Anònim ha dit...

Jo també m'estrene en els comentaris del ball.Veig que s'ho esteu passant molt bé.
Estic pensant en apuntar-me.
Vos felicite perquè ja heu arribat a més de 10000 visites al blog.

Què farà rodabars?.Què farà Xuso?.Aniran a ballar?.
I Sambori, anirà a ballar? o ja va?....

Un poc d'all-i-oli no anirà malament per amenitzar la festa!!!

Xuso ha dit...

Ahí, ahí all-i-oli, animant el 'cotarro', apunta't al ball... però no seràs molt fortet, no? a vore si després pasem la nit repetint-te!! jejejejejeje

Anònim ha dit...

Benvingut all-i-oli.
Per la teua manera d´escriure t´has delatat.Però no revelaré la teua identitat.
Tú si que vas a les classes de ball,ja que no comentes que vols animar-te a asistir,i a més saps que ni Xuso ni Rodabars van a ballar ja que els preguntes si aniran.
Té raó Xuso: està bé animar el "cotarro" i ja veig que la gent s´està apuntat al "carro" i pareix que estem jugant a l´amagatall.

Anònim ha dit...

ie Sambori eixes deduccions son dignes d'un detectiu,no seras "municipal" o "picolo"?

Jo ja tinc massa faena nomes em falta ballar ames ja tenim un representant del portal,el grandaço que es veu a la 1ª foto el meu amic "Jaimito".jeje

Anònim ha dit...

Jé,jé´jé...Ho he aconseguit!!!
Vos he picat un poquet als tres .
RODABARS,XUSO I SAMBORI.

Per cert Sambori , jo no m´he delatat.Jo estic fent el mateix que tu fas ,amagar la meua identitat.
Com saps tu que han fet Fitxatges nous ???.Perqué t´has enterat!.Puix el mateix he fet jo.Enterar-me.
Jo també sé ja la teua identitat.

Rodabars ,ens alegrem moltíssim de que un representant de la teua falla vaja a les classes de ball.

Anònim ha dit...

No cal de detectiu per a saber que hi ha gent nova,simplement m´he dedicat a vore les fotos que han posat a l´article i és evident!
Sols m´he dedicat a obrir els ulls!
All-i-oli et deceixe dubtant perque pot ser no siga qui penses.
Ale! a continuar indagant!

Anònim ha dit...

MARE MEUA ! QUÈ FORT!
Pensava que no serieu capaços de ficar-me a l'escut!
Qui degué tindre la brillant idea????.
De totes les maneres ,gràcies per haver pensat en mi.
Ai! si Cervantes alçara el cap i veguera en el seu lloc una dona disfressada de conilleta !!!.
L'artiste de la foto (no sé si és Carlos o Xuso, ho ha sabut arreglar molt bé .
Però seguisc opinant que ara la protagonista ha de ser Marieta ,ja que l'altre dia van estar a sa casa per a nomenar-la Fallera Major per al 2008.
Ja sé ben segur que estareu esperant alguna foto ben guai d'ella.
Moltes gràcies.

SPIELBERG ha dit...

Nosaltres sols fem el que el poble demana, el poble et demanà a tu de conillet i a tu t'han tingut.
Si m'hagueren demanat a mi vestit de.... m'hagueren tingut, però jo no tinc gràcia.

La pròxima esperem que siga nostra fallera major 2008, però ho teniu que dir vosaltres no nosaltres. De moment te totes les paperetes.

Anònim ha dit...

INDAGAR???...
DUBTAR???...
DETECTIU???...
PA QUÈ???...
SAMBORI...SAMBORI...
Mira què l'all-i-oli t'està picant.
Si està tot ben clar i si no està MÉS DIVERTIT.
Tú eres tú i jo sóc jo.
ALE, Ale a passar-ho bé.

Anònim ha dit...

all-i-oli i olé!!!
arsa! pisha! ese meneo!!
JO jase qui sou tots i en una futura entrega ho diré, jejejje!!!

Anònim ha dit...

Así qui pica l´all sòc jo!!
Je,je!!
Falta el morter!

Anònim ha dit...

La veritat és que sí que s´està posant divertit.
Ja van apareguent nous personatges.
M´extranyava que per a la gent que sóm a la falla no veia massa intervencions,però ara ja van destapant-se.
All-i-oli no sòc l´ùnic que vol picar-te,m´està eixint competència.
Paquetemete:açó pareix ja el tomate i tot,prometent noves entregues.
Si fins i tot haurem de cobrar exclusives.

Anònim ha dit...

MA QUE N'HI HAN DE BONS !!
I CADA VEGADA APAREIXEN DE NOUS!!
SALUTACIONS PICAMÀ!(i no em piques molt).
SALUTACIONS PAQUETEMETE!!!(això dic jo :-i tú pa què te metes????
SALUTACIONS SAMBORI!
Per cert: has vist per la web al nostre SECRETARI??????.
És per les futures entregues de "paquetemete"(i quin nuc de lletres!).

Anònim ha dit...

ES UN ROLLO NO SABER QUI SOU TOTS ESTOS PERSONATGES QUE APAREGUEU AçI, ENTRE EL ALL I OLI, EL PICAMA, EL MORTER I NO SE QUANTS MES... PERO BE TINDREM QUE CONFORMARMOS AIXI, ESPERE QUE ALGUN DIA D´AQUESTOS ES PUGA SABER QUI SOU

Anònim ha dit...

Deme tens tota la raó, jo ni escric perquè com no els conec, no sé realment com dirigirme a ells, i no me llama clavar-me en les conversacions. M´alegrat de voret per açi.
Per cert Deme, en lo que a tu t´agrada ballar, com es que encara no te has apuntat?

Anònim ha dit...

CRIS ,COM QUE NO CONEIXES??.
Tots estem igual a uns coneixes i a altres no ,però això no es motiu per a no escriure,això és divertit.
Per cert ,tu a mi em vas escriure un comentari de que ja havies parlat en rodabars i jo et vaig contestar,però es veu que no el vas trobar.Has d'anar a comentaris més antics.

Anònim ha dit...

Amparo, no el vaig vore ara el buscaré per a vore que hem ficares.
Per cert m´agrada molt la descripció que fereu de les clases de ball tu. Mariam i Dolores, jo també els done un fort aplaudiment a eixos mestres que tenim, són meravellosos.

Anònim ha dit...

Amparo, ja he trobat el comentari, a rodabars, queda dit que tel presentaré, desde açí el convide a que vinga a voremos encara que siga. De tota manera li ho direm a Inma que a lo millor li fa més
més il.lusió ballar que a ell, igual encara l´anima. Tu que dius rodabars? Ja li ho diré personalment. I si no que vinga a vore al seu amic Jaimito, jejeje. Igual t´agrada i li fas companyia, que ens fan falta homens.

Anònim ha dit...

Tú veus..???.Com si val la pena que escrivim,si ja portem quasi 12000 visites a la web.
Ara jo no sé que està passant que ultimament la gent no està escrivint.Ni rodabars ,ni paquetemete..,ni altres.A veure si torna a animar-se.Ja me contaràs tu algunes cosetes.
No t'apuntes al viatge a Eïvissa???.

Anònim ha dit...

Hola Amparo, la veritat es que lo del viatge encara no ho hem parlat, al divendres ho xarrarem i me ho conteu tot, perquè no me he pogut para a llegir-ho, ja mos enrredrarà la teua filla, segur.

Anònim ha dit...

La veritat es que note que he escollit mala setmana per a publicar el viatge,ja que no es veu molt de moviment a la web.
Poden apuntar-se fallers d´altres falles,amics,familiars,...
O el que estaria bé es que vingueren Rodabars,Sambori,Paqueteme,All-i-oli,cagaenpena...i allí ens coneguem tots.
Cris espere enredar-te si així s´apunteu més gent,ànim!

Anònim ha dit...

Mariam, esta vesprada ens veguem en el ball i m´ho contes, jo ja li ho he dit a la meua germana, perque entre comunions, bodes, no eixim a ningún lloc aquest estiu. A vorem....