http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 13 d’abril del 2007

ULTIMA HORA BALLS DE SALÓ

Les clases de BALLS DE SALÓ han quedat aplaçades fins al més de Maig, degut a les festes que hi han hagut en aquest més i així també donar més temps per a que la gent és puga inscriure.

7 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Animeu-se a ballar!!!!!
a mi no em queda més temps material al dia.
Podrien impartir clases de ball en línia, a través d'internet, que us pareix??? amb una webcam, jejeje, estic tornant-me varilla...
Quins dies son normalment, sols divendres???

Anònim ha dit...

Convide a tots aquells interessats en les classes de ball a animar-se,ja que ho passem d´alló més bé.
Jesús i Sara a més de ser ballarins profesionales són molt guai com a profes i ens ensenyen tot tipus de ritmes:samba,salsa,cha-cha,... i molts més.
Xuso animat que segur que t´agrada moltíssim,sols has de deixar un buit en la teua agenda divendres a partir de les 8:30.
Vos esperem a tots!!!!

Anònim ha dit...

Xuso, estic segura que pots.
Encara que tens raò i pot ser que estigues tornante varilla, tú eres casi com Deu i estas en tots els llocs.
Animat que els xics al menys ens alegreu la vista quan balleu.

Xuso ha dit...

jeje s'agraix Ivana, em tires massa flors. Ara que ja m'han dit que no pots viure sense mi!!i que enguany em vols de nou al teu costat jejeje. No se que pensará el teu home...
Esta nit parlem!!!!!

Anònim ha dit...

vinga avore si al estar esta web s'animeu tots, i seu passem de los mes ve ballant.

Anònim ha dit...

Si animeu-se, sobretot els homes que ens fan falta a les clases, ja que sols tenim a Damian. Ojala se apuntareu prou homens per a fer parella amb totes les dones que anem a clase. Va Xuso anima´t i anima als teus amics no s´arrepentireu segur.

Anònim ha dit...

SOC DEME.JO HE TINGUT LA SORT DE COMPARTIR DURANT CASI 2 MESOS LES CLASSES DE BALL PERO DESGRACIADAMENT COM QUE NO TINC A NINGU QUE EM FAçA COSTAT HO VAIG TINDRE QUE DEIXAR, PERO REALMENT ERA ALGO QUE M´AGRADAVA MOGOLLÓ, PER AIXO ANIME A TOT L MON QUE TINGA PARELLA I QUE SIGA BALLAORA QUE NO SEU PENSEN I QUE TOTS ELS DIVENDRES AL CASAL DE LA NOSTRA FALLA PODEN GAUDIR DE CASI 2 HORES PER A BALLAR I PASARO D´ALLÒ MES BE