http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 23 d’abril del 2007

Canviar la foto de l'escut.

Bon dia i bon dilluns. No podem escriure res de la reunió del divendres (ja que no hi hagué) però sí de la inaguració de la nova discoteca. Va estar molt be i tots ho disfrutarem, des d'ací donar les gràcies a la família Tomàs-Roselló per haver-nos-hi convidad i desitjar-los que els vaja molt be.

Portem dies pensant que ja ens avorreix vore la cara del senyor president a l'escut, hauríem de canviar. Però com no sabem a qui ficar hem decidit que sigeu vosaltres els que ho digeu. Anem a deixar uns dies per que ho fiqueu com a comentaris i ja després canviarem la foto.

No serà una sola vegada, ho canviarem cada setmana o cada quinze dies. Podem ficar a qualsevol, això si, hauria de ser de la falla. Si no ix ningú sempre podrem ficar a Alfredo.

També vos diríem que ens proposareu alguna cosa per a la capçalera, però qui millor que les nostres falleres majors.

36 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Bona vesprada xicons, a banda de saludar-vos, proposar que fiqueu a Jessi en el escut de la falla. Qui millor que una de les dones mes guerrilleres de la falla????
No direu que no...
Sols me queda saludar-vos a vosatros i a tota la gent que visita la nostra web.

Anònim ha dit...

Bona idea cris, jessi quedaria molt be en el escut, un saludet per a tots i ja queden menos visites per als 10000

Xuso ha dit...

Jo, no és que estiga en contra de que siga Jessy, ni molt menys!! però per crear un poquet de controvèrsia i debat vaig a propossar a Vicent 'el BOU' ja que les passades falles anaba regalant abraçades de vaes. Que grande eres Vicent!!
Ale, aneu calfant-se el cap!!!

Anònim ha dit...

PODRIEM ANAR CANVIANT TOTES LES SETMANES PER QUE DE SEGUR QUE CARES NO ENS EN FALTEN, JO VOTE PER A QUE SIGA LA CARA DE VOSALTRES DOS ( XUSO i SPILBERG ) LES QUE SE POSEN PER A COMENÇAR EN ESTA NOVA IDEA. ENHORABONA, COM PODREU COMPROBAR NO SERA DIFICIL A PLEGAR A LA XIFRA MARCADA (6655)

SPIELBERG ha dit...

S'agraeix la idea Andrés però ja tenim una foto i crec que ja ho tenim be, però si la majoria s'empenya.

De totes formes jo segueix insistint amb Alfredo, mireu com quedaria.
Alfredo en l'escut

Anònim ha dit...

Sembla en neng...

Anònim ha dit...

Jo sincerament, a Alfredo el deixaria, com vosaltres diguereu per a quan no tingam a ningu a qui ficar. Aneu entrant, i doneu la opinió que ja ens queda poc per a les 10000.

Anònim ha dit...

Jo pense que no es mala idea canviar la foto de l'escut cada cert temps.Crec que l'opinió més encertada és la de Pan jr. es a dir començar per vosaltres dos que ja heu teniu ben mereixcut ,i el primer seria a Carlos ja que Xuso ha estat de capçalera a la web de l'avinguda Espanya durant una setmaneta i la veritat és que estava molt original vestit de faquir.
Ara li toca a Carlos .
Ah! Ja he escoltat alguns dels pasodobles que heu preparat!.Està molt encertada la idea!.
Bo, ara ja, com diu el nostre amic rodabars,ja ni ha prou de "culebron".
Bona nit a tots.

SPIELBERG ha dit...

S'agraeix Amaparo però jo a mi no em vaig a ficar, si em vol ficar el Xuso, a més que segur que jo em ficaria disfresat de qualsevol cosa.

De moment van dos a dos, a vore com seguim.

Xuso ha dit...

Qui va dos a dos? ja jo m'aclarixc!!!

Vaig a ficar un vot per spielberg, jejeje (val, no?o ja no puc tonar a votar?)

Anònim ha dit...

yo, vote per xuso, per la cara de faquir,que ix de categoria. que no serà moro? jejeje.

SPIELBERG ha dit...

2 Jessi, 2 jo, 2 Xuso (de faquir), 1 el Bou i un Alfredo.

Açò es fica interesant.

Xuso ha dit...

SPIELBERG
SPIELBERG
SPIELBERG
SPIELBERG
SPIELBERG
SPIELBERG
SPIELBERG

Alehh conta mariquita!!!!!!
I tu Javi també un mariquita, que vaig estar tot el cap de setmana de faquir, jo ho tinc bé!!!!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

2 Jessi, 2 +(7 vots del xuso) jo, 2 Xuso (de faquir), 1 el Bou i un Alfredo.

Podem ed canviar la foto de faquir i ficar-ne algun altra.

I si et fiquem al Xuso disfressat d'Spilberg, valdria pels dos?

Xuso ha dit...

NO estaria mal...

San Karrega ha dit...

Je que no era de faquir!!...

ERa un adivino d'eixos...

SPIELBERG ha dit...

Perdó per la meua part, jo sols he copiat el que ha ficat Javi (i com tots duen turbante al cap me liat en el subsconcient)

Xuso ha dit...

Que aburridet, spielberg? ara canvies a les falleres? té algún tint polític el canviar-les de part? o sols aburriment? jejejeje

San karrega, ja has donat que parlar de mi prou!! sàpies que no m'oblide, d'ací a falles 2008 mira si me queden dies per pensar la venjança.... jejeje serà bona...

San Karrega ha dit...

Estic obert a suggerències...

no sigues rencoròs que ho he fet en carinyo...

A més, fores tu el que va dir que no conseguiria una foto teua per a fer montatges... Així que tu encengueres la fogueraeta... jejejeje

Anònim ha dit...

jo puc votar?
bo si puc o no puc vote igual,jo vote a.....Amparo que tan de interes amb mi jo vull tambe saber qui es....jeje

Xuso ha dit...

jejeje, ben propossat, amic rodabars!!!!

Amic fep ha dit...

Jo pense que es podria ficar a Amparo i al Rodabars, aixi en un tir mateu dos pardals... si es per fotos, jo vos en pase una del Rodabars, la voleu tocaet o sense tocar? jejejejejejejeje.

SPIELBERG ha dit...

Una de cada per favor

Anònim ha dit...

Nosaltres votem a Vicent el Bou que enguany s´ha lluit de valent, com que aneu contant si hem som 20 ja te 20 vots.

SPIELBERG ha dit...

No podeu ser 20, si quan jo era jove era la 25, aneu perguent gent, eh!?

A vore, recontant quedaria:

2 Jessi, 2 +(7 vots del xuso) jo, 2 Xuso (d'Adiví), 21 el Bou, 2 Amparo, 1 Rodabars (Si es fica en una foto amb Amparo si que valdria, assoles no ja que no és de la falla) i un Alfredo.

Amic fep ha dit...

Spilberg, excluint al Rodabars? Perque? Pobre Rodabars, vas a deixar-lo marcat de per vida... jajajajajajajajaja, que no, que es conya!!!!!

Jo trobe, si hem permitiu la meua modesta opinio, que la foto bona seria en la presentacio d'Amparo al Rodabars i viciversa, en eixe moment fer una foto i ficar-la... es la millor o no?

Anònim ha dit...

jo he dit si podia votar,pero eixir en la foto del escut no home aixo es per la gent d'aci,jo soc un comentariste asiduo.....je,je

amparo asoletes que es d'esta falla

Anònim ha dit...

Rodabars ,moltes gràcies per ser un comentarista asiduo, al igual que san sacabó,san karrega,san vala,amic fep i el bola.
No vos conec ,però sou divertits i junt als fallers de Cervantes que fan comentaris , açó està resultant molt interessant.(Pareix una tele-novela).
Rodabars ,jo ja conec als teus padrins i tinc que dir-te que tinc la mateixa edat que la teua padrina....Ara molts preguntaran i qui és la padrina de Rodabars?????? Intriga!!!!!!!!!!!
Es una fallera de Cervantes i el padrí també.

En quan a la foto de l'escut de Cervantes , si és Carlos qui ha de fer el muntatge ,que faça el que ell crega més convenient.

Anònim ha dit...

ah!collo si que m'has fixat amparo....els meus padrins son paraules majors per a mi els vull molt.....d'ahi la simpatia per la falla cervantes.....

Amparo a l'escut!!!

SPIELBERG ha dit...

Costarà fer-li cas al Rodabars i ficar a Amparo, encara que tinga menys vots

Anònim ha dit...

Esraria bé ficar a Amparo per vore com queda l´escut en cara de dóna.
I encara seria millor si estiguera disfressada de conilleta,com la nit de disfresses del casal.
Ja vorem com queda.

SPIELBERG ha dit...

Bona Opció, anem a estudiar-la.

Anònim ha dit...

amparo,amparo,amparo......ale de conilleta a l'escut jajaja.

SPIELBERG ha dit...

Prompte voreu el resultat

Anònim ha dit...

Estic ja imaginant-me com queda

SPIELBERG ha dit...

Mira que sou mals, fareu que no fiquem al pobre bou que va per davant i fiquem a Amparo.

Encara podeu dir a qui voleu, qui sap, igual hi han sorpreses.