http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 12 d’abril del 2007

col·laboració de PEPE CERVERÓ

Açò va funcionant cada cop més, ja em rebut la primera col·laboració per a ser publicada com a una entrada. Ha sigut d'un faller anònim anomenat PEPE CERVERó, no diu de quina falla és, podria ser de la nostra o no. Però almenys, i des del nostre punt de vista , les seues paraules tenen molta raó.

Anem a reproduir el seu correu electrònic tal qual l'hem rebut, ara sols falta que més gent s'anime a publicar, no fa mal i es gratuït, a que espereu.

Amics fallers, soc un faller mes, d'una comissió de la vostra localitat, una de les 16, no vos dire quina, i tinc moltes preocupacions, una d'aquestes preocupacions intente transmitir-la en aquest escrit, per si de cas, aquestes paraules poden ajudar als vostres fallers-seguidors, per vore les coses d'altra manera.

He vist els vostres blogs, he vist els vostres comentaris, he vist les vostres preocupacions, i es per aixo, que he escrit els meus sentiments, les meues inquietuts, la meva manera de vore les coses...

Vos ho envie, si vos agrada i penseu que es bo publicar aquestes linies al vostre blog, ahi esta, sino, continuare amb les meues inquietuts...

Salutacions, d'un faller mes.


HIPOCRESIA FALLERA

Ser o no ser un bon faller, ajudar als companys,
fer bona cara i pegar la “punyalà”...
jo faria , jo diria, jo seria...
arriva l'hora de la veritat : sols quatre, dia a dia.

Tots tenen grans idees, les diguem?
les exposem?... no! sols critiquem!

I jo pregunte: es açò la nomenada germanor?
apostar a "caballo ganador", tal volta siga un error,
tenim el que mereixem,
no demanem mes, perque no ho tindrem.

Company Faller... REFLEXIO!!!!
bessos, abraços i xupitos, mogollo...
al menys , LA CASALLA, CERVERO!!!



Enviat a FPCERVANTES07@HOTMAIL.COM per PEPE CERVERÓ.

3 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Ingeniosa poesia la de Pep Cerveró i, com es sol dir per ací, porta més raó que un sant.

ANEU ANIMENT-SE A FER FALLA I A COL·LABORAR EN LA WEB!!!!!

Que passa? ja no teniu més fotos????

Anònim ha dit...

Molt ingeniós el article es de veres. Ja te enviare jo algunes fotos i aixina ens fiques les clotxinoles tambe, jejeje....

Anònim ha dit...

molta rao tens amic cerveró, gràcies per col.laborar en la nostra pàgina!!