http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 1 de juny del 2009

Tornem a la, crua, realitat.

Qui anava dir que perdria, qui? Amb les ganes, l'il·lusió i el bon joc que demostrava no podia perdre no, doncs ho va fer. Ahir perdé Nadal en Roland Garros. I? A mi em dona igual, no m'agrada el tenis, però açò em venia be per al nostre Basquet Femení, que qui ho anava a dir, també perderen. Cosa esperada per quasi tots i desitjada per ningú. Però al final totes les coses tornen al seu estat normal. Nadal perd i la Ronda ens guanya.

Però detallant un poc més la cosa és on gratament ens sorprenguérem tots, el que era d'esperar era que la Ronda ens passés per dalt, per baix i per tots els costats, però no fou així. He de dir que jo no aní al partit (se'm va allargar el dinar) i el que se sols es el que m'han contat i el que fica Sales a l'ultim comentari de l'article anterior.

I el que es diu es que perderen per poc (en comparació al que es la Ronda) que en alguns moments les hagueren pogut inclús guanyar però al final la forma física es nota. No passa res. L'any que ve mes i millor.

Jo vos done la meua mes sincera enhorabona per tot el que heu demostrat i per tot el que heu aconseguit. Mira que valeu.

I que es preparen que prompet arribarà el Futbet femení...

10 comentaris (Afegix el teu):

dúlia ha dit...

He vist que no hi havia cap comentari i m'he decidit a fer el primer. Jo este dissabte sí que vos vaig poder vore jugar i he de dir que quan m'enterí del resultat em vaig sorprendre perquè mirant el joc semblava que estaveu molt igualades. Per a mi ho féreu molt bé i no es deixàreu véncer en cap moment (encara que la cara semblava que anava a explotar-vos de roges que estàveu) i això, a banda de participar, és el més important. Per cert, espere que no ens toque jugar contra vosaltres en el futbet.

sales ha dit...

ehh!!! ens apuntem al futbet femeni??? Nosaltres de pegar patades sabem prou no? Vinga xiques que ja estem ahi...!!!

La Nere ha dit...

Enhorabona a totes les jugaren a Basket, ho feren molt be, molt més millor que al partit anterior, peró perderem (cosa que ja sabiem d´ante ma), la Ronda va ser superior a nosaltres, peró no vos penseu que les nostres xiques estaben decebudes noooo estabem molt contentes perque ho feren molt rebe i elles ho sabien que havien fet un bon joc i el que més importa es participar i arreplegar els dinerets de la subencio.
Gracies a Maria Sendra, Angeles Soldado, Sales, Carmineta, Natalia, Raquel i Pepa, gracies a totes per saber guanyar, saber perdre, per tot en general SOU LES MILLORS!!!!!
I ara falta el futbet Femeni!! Farem pinyeta per jugar no PETXIS?????

mamixula ha dit...

La veritat es que pensabem que mos eixiria pijor,pero no!!ho ferem prou be,jo estic super contenta al igual que les meues companyeres,xiquetes estare encatada al any seguent de tornar a jugar amb vosaltres,campiones...
I sobre lo del fubet jo també m´apunte xiquetes conteu amb mi.

almu ha dit...

jo tambe m'apunte al futbet, segur que ens ho passarem d'allò més be.

com va la resaca d'ahir, pexis?

Carmina, deixem lo de patinar per a demà o exim un ratet? com sempre ja tens els telèfon "apagado o fuera de cobertura"...

almu ha dit...

jo tambe m'apunte al futbet, segur que ens ho passarem d'allò més be.

com va la resaca d'ahir, pexis?

Carmina, deixem lo de patinar per a demà o exim un ratet? com sempre ja tens els telèfon "apagado o fuera de cobertura"...

EL BOU. ha dit...

HOLA XICONES EN PRIMER LLOC VULLC DIR-VOS QUE SOU LES MILLORS VAIG PASAR UN RATET SUPER-AGRADABLE EN TOTES VOSALTRES M'AGRADA MOLT LA CLASE QUE DEMOSTRAREU TINDRE DESPRES D'HAVER PERDUT EL PARTIT TOTES MES CONTENTES QUE UNA PASCUA SOU ADMIRABLES. TAMBE M'AGRADARIA DIR I NO S'HO AGARREU A MAL QUE A UNA JUGADORA DE LA RONDA "ANA" UN POC MES I SE LA CARREGUEU POBRA, SE'N VA ANAR ENFADA A CASA PERÒ PENSE QUE TENIA TOTA LA RAÓ, EN FI VERDADERAMENT ENTRE ELLA I UNA ALTRA JUGADORA QUE SI NO RECORDE MAL LI DIUEN "IRIS" HO FEREN TOT ENHORABONA PERQUE SON PROU BONES JUGADORES.PERÒ VOS RECORDE TOTES SABEU QUE HO DIC EN SERIO PER A MI LES MILLORS SOU VOSALTRES.I COM JA VAIG COMENTAR A "LA MISTER" SI VOLEU PODRIEM ANR A JUGAR EL PROPER DISSABTE AL ESTADI D SUECA I SI ESTA OCUPAT PODRIEU COMENÇAR A ENTRENAR A FUTBET,QUE VOS PAREIX?

EL BOU. ha dit...

A NO M'ENRECORDAVA SI ANEM A L'ESTADI EL PROPER DISSABTE PER FAVOR NO ES POSEU MALLETES APEGUAETES QUE COM BE A RECORDAT SALES A L'ARTICLE ANTERIOR UN POC MES I HEM MATE MIRANT-LI EL CULET A UNA XICONA HEM VAIG TRAGAR ELS TRES O CUATRE ESCALONS DEL BAR D'ENFRONT A QUE SI CARMI? VE JA ENS POSEM EN CONTACTE SI VOS ABELIX FER ALGO D'ESPORT JO SI PUC ANIRE ENCANTAT.

deme ha dit...

molts anims per a totes perque per a mi sempre hem quedat com unes campiones. La veritat que teniem unes rivals molt fortes, pero que la mes sincera enhorabona per a elles, jo no vaig poder jugar pero ja m´ho contaren tot les meues companyes.
Demanar disculpes a la germana de Isabel, pero que de sgur no es va fer res en mala intenció...
Pero mira, inclus fins a masatgista particular i tot que tenien les Petxis, si es que no podem demanar res mes¡¡¡

mamixula ha dit...

Hola bona vesprada a tots!!
jo personalment volia demanarli disculpes a ana la xica de la ronda que juga contra nosaltres,que percert som casi familia,pero bé,va ser tot en el joc,de ninguna de les maneres jo voldria ferli mal ni muchissimo menos,com no se jugar el que feia era intentar furtarli el balo,pero el que me coneix be, sap que jo seria incapas de ferli mal a posta..