http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 10 de juny del 2009

Agermanats ja va rodant.

A falta de que la setmana que ve tanquem els últims flecs que ens queden de la festa, ja necessitem que ens aneu diguent tota la gent que té intenció de vindre a la festa per anar fent una estimació i poder encomanar el sopar, el dinar i les samarretes.

Tingau en conter que en Agost està tot tancat i mig Juliol també. I aquest any la festa es el 11 i el 12 de setembre.

Al ser dins les festes patronals la festa està oberta per a tot el mon, ja siguen fallers o no. Quan posem a la venda el tiquet de la festa (la setmana que ve vos diré el preu, ronda al voltant del de l'any passat) ja direm llocs on podrà anar la gent a comprar-lo, sinó va a ningun cau.

Podeu enviar-me per correu o dir-m'ho en un comentari els que aneu a vindre.

I no s'encanteu que açò ja està ahí, i enguany en Setembre no es pot fer res.

19 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

bon dia a tots.
Petxis ahir vaig estar en la Xateta i m´ha dit que el divendres sobre les 20 o 20.30 encarni ens espera en sa casa per a voreli la roba de comunio a Ainhoa.
Jo acudire allí a les 20.30.
Que em digueu podeu o que?

mamixula ha dit...

Bon dia a tots!!!
Hola Deme que matinera hui,jo si que puc de totes mareres anire digento a qui vega per ahi,ah!!!podriem ficar tres eurets igual que en Arantxa i ferli un regalet val??
Bueno xiquetes hui qui be a patinar???

Cris ha dit...

Hola, que feu per ahi????
No pareu de combois eh!!!! a vore quin dia quedem i fem un comboiet nosaltres que ja fa temps que no ens juntem.

Natalia aon aneu a patinar??? Vaig vore l´altre dia a la Sevi i Almu baix de casa la teua sogra i me digueren que encara aneu espaiet, i com no puc fer encara esport, aixina igual encara igual encara me anime i vaig algún dia en vosaltres que tinc mono de patins.

Spielberg jo segur que vaig, l´altre dia estaguerem parlant d´això i estabem diguent que ens tindrem que comprar el ticket, com no queda res perquè l´estiu pasa volant ens pensavem que ja estarien a la venta. Ja te faré jo una llista dels meus com l´any pasat. I ja ens dirás tu el preu del ticet i quan els aneu a vendre.

La Nere ha dit...

Holaaaaaaaaaaaaaaaaa
OK Deme al divendres a casa Encarni, jo si que puc anara a voreliu a Ainoha.
Natalia jo no vaig a patinar , no me mola, preferisc els patins de quan jo era menudeta, jajajajaja.
Spielberg conta en mi per a lo de agermanats val?
Per cert per on pasa Carmina? Ja fa molts dies que no fa ningun comentari a la web, Carminaaaaaaaaaaaaaaa

SPIELBERG ha dit...

Els ficarem a la venda entre 7 i 10 dies.

mamixula ha dit...

Spielberg en Amadeo i en mi també pots contar,nosaltres anem segur i damunt cau el dia del meu cumple,yuju,yuju....
Cris al final no se si anirem a patinar,perque la germana de la sevi esta apunt de parir,en fi cuant sapiga algo ja t´avisem val?

mamixula ha dit...

Atencio,atencio!!!La xateta esta de partttttt!!!si,si ja a trencat aigues
els metges li an dit,que si no el te hui,dema de mati liu probocaran,yuju,yuju...ja estem apunt de tindre un altre nebot...

PEPA ha dit...

MARE MEUA!ESTABA PEGANT UNA ULLAETA X ACI I MIRA!!
MOLT BE! ALE XATETA QUE TINGUES UN RATET CURTET!! QUE EN NO RES TINDRAS AL TEU XIQUET ALS TEUS BRAÇOS!
UN BESET MOLT FORT I X A IXE PARE TAMBE!!

san casalla ha dit...

mare meua quant de temps i quantes coses¡¡¡
Nata sas algo de la xateta? mes tard li tocare avore.
deme yo tambe puc anar al divendres casa ainoa, pero crec que primer anirem a vore a la padrina.
nere estic viva, pero ya estic quedant-me en el todo incluido, i entre que soc el taxi de monpare i per les vesprades que tinc faeneta en el camp, no me vegeu el pel. Pero si voleu algo sabeu on estic carinyets.
spielberg no me oblidat de tu, per allo que me demanares, pero no men quedava ni una¡¡¡, hui tinc que anar arreplegarles, teu tirare per el buso, i per a lo de agermanats......... el cule, la carmen i jo anem, asi que ...... comta amb nosaltres¡¡¡¡

ahhhh cris la cama la tinc be, grasietes, bueno tota moraeta pero be. jajajajaja

deme ha dit...

bon dia a tots, primer que res molta força per a la Xateta que esta a l´hospital desde ahir, jo vaig parlar en ella ahir a les 19h. de la vesprada i em va dir que estaba be, pero que poc a poc estava començant a trobarse un poc pitjor.

A no ser que algu sapiga algo mes, ella em va dir que si hi haguera algo em cridarien per a avisarvos a totes.

Carmi, perduda quant de temps? la picineta ja esta neta o que? quant començem les picinaes?

san casalla ha dit...

Hola Deme¡¡¡¡ ya la tinc casi apunt¡¡ ara la caseta de madera ya la tinc lija i pinta, ara sols falta buidarla i plenarla¡'¡¡¡¡ vinga va que ya estem ahi¡¡¡¡¡

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!
La xateta encara no a parit,pero tranquils que acabe de parlar amb ella,i m´ha dit que per ara les contraccións no son molt fortes.
Abans de les dos el te que tindre,perque no pot fer vin-i cuatre hores sense aigues dins la panxeta..
Bueno tranquils que ja anirem digent algo,val?

encarni ha dit...

petxinoles,soc la cunya de la xata .primicia per a vosaltres.LA XATETA HA ENTRAT A PARITORI.HUI DE MATI MARIO ESTARA EN EL MON.Per cert vos espere al divendres i celebrarem moltes coses.

deme ha dit...

si si açí ja anem relaxantnos, perque sabem que la Xateta ja no li queda res, una ultima espenteta i ja esta.
Jo he parlat en Maru a les 11.30 i m´ha dit que feia mitja horeta que havien entrat, així que anims Xateta que Mario ja esta açí¡¡¡

deme ha dit...

Encarni com va el jaleo? tu no patixques que dema ja estem nosaltres ahí per a gorronetjarte un poquet i prou¡¡¡

sales ha dit...

Xateta, molts anims!! ai mare ja l´haurà tingut????
Jo m´acave d´enterar ara i crec que estic espentant i tot!!!
Un beset molt fort!

La Nere ha dit...

Ay mare, desde ahir per la vesprada que no me llevat a la Xateta del cap.
Tinc moltissímes ganes de que Mario vinga al món ja no nomes per poder-lo vore sino també per a que no patisca ja més la meua Xateta que du ja massa hores a l´hospital, Vinga Gemeta que ja no queda res!!!!! Molts besets guapetona

Cris ha dit...

Ei que sorpresa, ja tenim un nou falleret, ale animeuse i tingueu xiquets que és el que més escàs tenim a la falla.
Imagine que per el que estic llegint Mario ja deu haber naixcut, així que ENHORABONA per als nous papis Gema i Carlos que ben contents i pagats que deuen estar, en les ganes que tenien de vore la cara de Mario.

Deme, Natalia, doneu alguna notícia, que desde este matí que no habeu dit res, com estan????

mamixula ha dit...

Hola bona nit a tots!!
Son les 23:38 i Mario encara no a naixcut,la xateta esta bé,te la pidural fica i mos an dit que naixera cap a la matina,bé lo inportant es que estigen tots bé..
Bueno dema ja anirem digent alguna coseta més,val?