http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 15 de juny del 2009

NI CRISTIANO NI KAKÁ,"MARIO" EL FITXATGE MÉS ESPERAT DE L´ESTIU

Hola a tots! Ja he vist a la web de la nostra falla que ja heu enunciat el meu naixement peró volia presentar-me a tots vosaltres personalment, sé que molts ja em conegueu però hi ha altres molts que encara no han pogut vorem i voldria que em conegueren un poquet més.
Donc sí, jo sóc Mario Carbó Escriva, fill de Carlos (Carbó) i Gema (Xateta). Vaig vindre al món el passat dijous dia 11 de juny a les 23:55 hores i vaig pesar 3 quilos i 200 grams i vaig medir 50 cm. segons diuen tots estic fet un campió, que sóc un crak, no sé, no sé, tal volta serà perqué quan anunciaven el fitxatge estrella del Real Madrid, Cristiano Ronaldo, jo també estava anunciant el nou fitxatge a aquest món, i com no, sóc l´últim fitxatge a la falla.
Sí sí sí, des del primer moment de la meua existència tinc dues passions molt marcades, madridista i fallero, el pitet del madrid ja el tinc com podreu comprovar a una de les fotos que vos he enviat. Ara em falta la samarreta corredora que ja m´han informat les meues ties Les Petxis i la meua mamà, que es tracta d´una samarreta que va passant-se als fallerets més menudets de la falla, fins ara aquest càrrec l´ocupava Martina i segons tinc entés és ella qui me la tindra que passar ara, estic molt content de que siga Martina qui me la pase perqué amés de ser amigueta de la falla també guardem cert parentesc ja que els nostres papis, Carlos i Kiko son cosins i per aixó em fa molta il.lusió que siga ella qui vinga a ma casa a portar-me eixe regalet tan especial per a mi com es la samarreta corredora de la falla.

Tinc ganes d´anar ja al casal i vore-vos a tots, gaudir amb vosaltres de les falles i com no, de jugar amb tants amiguets que tinc a la falla com Alexandra, Aïna, Carmen, Eloy, Abel, Carles, Martina, Carla, Arnau, Andrea, Vicent, etc perqué ja m´han dit que som un fum de nanos i nanes a la falla que han nascut fa poc i Lucia i Blai que encara no han vingut a aquest món peró que a falles ja estaran amb tots nosaltres.
Res més amics fallers, sols volia que em coneguereu un poc més i que conteu amb mi en tot alló que organitze la falla per als medudets perqè jo sóc faller i es més sóc faller de la Falla Plaça de Cervantes, tot un orgull per a mi i per als meus pares, peró sobretot un orgull per a la meua mami que ja sabeu com s´estima ella la nostra benvolguda falla.

Adéu amics espere poder vore-vos molt prompte

Carpeta amb les fotos

(D'esta fins el final)


Article i Fotos enviades per Nerea Luz a fpcervantes07@hotmail.com

12 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

hola a tots i molt bon dia. Despres d´un cap de setmana tranquilet, pero de molta alegria per l´arribada de Mario, començem la setmana igual, perque nomes obrir la web, em veig la presentacio del mateix amb reportatge de fotos incluit.
Haveu vist que cosa mes bonica de xiquet? encara es mes bon xiquet¡¡¡ ja queda poc per a vore a Mario i la seua mama per Sueca amb el carro amunt i avall, perque amb les ganes que tenia la Xateta, de segur que nomes estiga un poc recuperadeta i amb la calor que ens esta fent... a casa estara ben poquet¡¡¡

Sandra ha dit...

Ay Xateta quin xiquet mes boniquet, llegint l´article m´he fet de plorar que m´he unflat, espere poder anar a voret pronte que tinc moltes ganes de pegar-li un apretonet a ixe xiquet tan guapet.
Enhorabona papis.

mamixula ha dit...

Pero sera rebonico mare!!!

Percert bon dia a tots!!
Ja falta menys per vore a Mario i la seua mami pel carrer,que no sera perque la xateta no te ganes,pero tot arriba....
Algu sap com va quedar la comunió de Aihnoa??de segur que super bé coneguent a Encarni...
Bueno xiquetes avore si ens vegem que ja fa dies que no mos ajuntem totes juntetes,i no sera perque no hi han ganetes he!!

sales ha dit...

pero quin xatet més rebenfet!!!!! enhorabona als papis per la pelailla!!! està preciòs, jo tb tinc ganes de vore a la xateta amb el carro, pero primer deixem que es recupere una miqueta...
un abraç molt fort i enhorabona una vegada més!!!!

La Nere ha dit...

Es molt guapet Mario i molt bon xiqueT.
Va Gema que ja tenim ganes de vore-vos als 2 pasetjant amb el carrito. Besos guapa

PEPA ha dit...

ENHORABONA X IXE XIQUET!!!
LES SEUES TIES LES PEXIS TENIEN RAO,ES MOLT BONIQUET!!!
BESETS DE PART DE LA FAMILIA PAN GIL.

encarni ha dit...

enhorabona gemma i carlos,estic molt orgullosa de eixe nevodet que mau donat,perque el que siga la cunya no lleva de que el vullga com si fores la meua germana o la meua filla o la meua nevoda eres molt espeçial per a mi,i per a la teua fillola.podria estar tot el matí escrigent sobre tú però em faria un poc pesaeta,no mes vic dirte que en ma casa eres molt espeçial i que estem ahí per a lo que mos nesesites.per cert!pexinolesssssss... sou les millors graçies per tot,i sobre tot per com voleu a la meua xateta.

encarni ha dit...

posdata: cunyat a tú també et volem molt,perque sense la teua colaboració no tindriem eixe xiquet i la meua xateta no seria tan feliç.eres de categoria.

LA TORA ha dit...

BON DIA A TOTS, PRIMER QUE RÉS VULLC DONAR L'ENHORABONA ALS NOUS PAPIS.... QUE BONICO I QUE REBENFET,LES TIÒTES JA PODEN ESTAR BEN CONTENTES AMB MARIO.
AIR PER LA VESPRÀ ELS VAIG ENSENYAR ALS XICS EL NOU AMIGUET,AIXÍ QUE...JA HO SAPS XATETA A RECUPERARTE PRONTE I A EIXIR A PASSEJARLO. TU VEUS COM TOT
ARRIBA...!

SOLS EM QUEDA DONARVOS L'ENHORABONA I DESITJARLOS TOT EL MILLOR I MOLS MOMENTS DE FELICITAT AMB EL VOSTRE PEQUE.
UN BESSOT ALS TRES DE LA TORA I COMPANYIA.

SAN CASALLA ha dit...

PERO QUE REBONICO QUE ES¡¡¡¡¡ ENHORABONA PARELLA PER EIXE BOMBONET¡¡ QUES ES TOT UN XATET¡¡¡¡
NERE UN ARTICLE MOLT ORIGINAL¡¡
ENCARNIIIIIIIIIIIIIIIIIII¡¡¡ MEN DEUS UNA QUE EL ATRE DIA NO VAIG PODER ANAR I YA MAN DIT QUE TENIES NO UNA SI NO DOS¡¡¡ BOTELLES DE CERVERO A LA NAVERA. ENHORABONA A TU TAMBE TIA¡¡¡¡

encarni ha dit...

natalia la comunió ha segut espectacular,tot ha eixit molt bé.Carmineta el dec totes les botelles de cerveró que vullges però tens que vindre a per elles,que jo aniré a per les teues ji,ji,ji....,estes falles seran alicinants per a tú com per a les meues xiquetes.ja mos vorem.per cert... a cada dia que pasa mario esta mes vonic i mes revenfent,i no es pasió de tia.

mamixula ha dit...

Et done la raó Encarni,tenim un nebot de bandera,mes bonico seria imposible,ara hi ha que dir que es pareix un poquet a mi,no???ji,ji,ji..