http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 4 de juny del 2009

I ja no tinc mes fotos

I es veritat.

Per a acabar amb les fotos que tinc de les falles passades he fet una carpeta amb tot el que em quedava. I ja estan totes. Algú en te més?

http://picasaweb.google.com/fpcervantes09/DeTotUnPoc

4 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Hola bona vesprada a tots!!
Xiquetes volia dirvos,que dema a les 10:30 mos senanem d´esmorsar si alguna vol vindre que estiga a eixa hora en m´acasa,val??

sambori ha dit...

Qué llàstima que ja noqueden més fotos!!!
Però Spilberg ara ens pots fer una tanda de batejos!!!!
Com que aquest any hem tingut tants naixements a la nostra falla ara que ja fa bon temps és bona època per aquests esdeveniments.
El passat diumenge batejaren a dos fallerets: a Martina, filla de Kiko i Gloria i a Abel ,fill de Ali i Gabi.
Així que si algú s´anima i envia fotos podem continuar disfrutant d´estos menudets que segur seran molt fallerets.
I a més hi ha altre bateig aquest diumenge!!!el de Andrea, filla d´Amadeo i Gema, així que agafeu la càmera i després en ho ensenyeu a la web.

SPIELBERG ha dit...

Jo no tinc problemes en ficar el que siga per a que ho pugueu vore tots, sols teniu que enviar-ho.

deme ha dit...

colli Flaki que be que vivim, despres es queixeu, desfaenaes¡¡¡ ojala poguera anar pero tinc ue currar...
per la vesprada fem cerveseta o que? anem a la reunio? va que hui ja es dijous¡¡¡