http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 5 de juny del 2009

QUIETO PARAO

Quan comencí a ficar tot el del Basquet Femení mai pensí que arribaria a fiar açò però mira, coses que passen. I no es broma.

Dissabte a les 16:00 en El Perelló
contra la falla

Plaça de L'aNjuntament
pel 4art lloc

Així es xiques, jugue demà per la vesprada. S'ha fet la repesca per a la 4arta plaça i de tots els que han perdut sou les que menys han perdut en punts i per això obteu a aconseguir la 4arta plaçar, però per a això primer teniu que guanyar a l'aNjuntament.

Qui vos ho havera dit que arribaríeu a jugar per un trofeu, jo no i vosaltres tampoc però mira, així son les coses.

Aviseu-vos a totes que teniu que guanyar, jo li tocaré a Carmina i a Nerea per donar credibilitat a la cosa i que algú ho sàpiga de paraula, a verure si demà ninguna entra en la web i no aneu a jugar.

Si guanyeu vos perdone el cubata que em degueu.

Molta Sort i ens veiem en El Perelló.

10 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Que fuerte!!!aixo es veritat?casi me pise de la risa cuant e vist el ascrit,no si mos andurem trofeu i tot,jejeje.

deme ha dit...

ye que fort... això es de veres? ye que be pues entonce dema partidet altra vegada, vinga va que jo l disabte pasat no vaig jugar¡¡¡¡

Te xiquetes hui fem cerveseta o que?

sales ha dit...

tiaaaa, que fuuuerrrrrrrrrrte!!!
encara estic partint-me!!!
jo no se si podré anar, tinc boda i a eixa hora ja tindré el monyo fet (crec), però seguent així teniu per segur que vos duré en el pensament! Un beset molt fort!!

SAN CASALLA ha dit...

MARETA MEUA¡¡¡¡ QUINA SORPRESA¡¡¡¡ LO MAL ES QUE HAVIA PARLAT EN EL CULE PAR ANAR A LA MONTAÑA. ARA QUE FAIG?????
SOCORROOOOOO¡¡¡¡¡¡¡¡ QUE NO DONE COLL¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

La Nere ha dit...

Ja esteu preparades per a dema???? Jo ja les he avisat a totes menos a Angeles Soldado i Pepa que no tinc el mobil d´elles, perfavor q algu les avise val?
Per cert la meua germana Maitane tambe vindra a jugar que aquesta setmana si que pot vindre i ella de menudeta jugava molt be i vorem si encara s´enrecorda de jugar jajajajaja.
El 4º lloc??? encara no m´ho crec.
EL massatgista i l´acompanyant Andres tambe vindran no?
AMUNT PETXINOLES!!!!!!!!
A POR ELLAS OE!!!!!!!!!!

mamixula ha dit...

Se podeu creure que tinc nervioset i tot..
Va xiquetes que si guanyem.....bueno ja sabeu el que pasa no????jajajja

SAN CASALLA ha dit...

NATALIA PER FAVOR¡¡¡¡ QUE ME POSES MES NERVIOSETA¡¡¡¡¡
VA XICONES QUE QUAN ACAVEM MONANEM A LA PISCINA DE CAÑAVERA¡¡¡¡¡ PERO A NADAR NO, PRIMER LA TINDREM QUE NETEJAR¡¡¡¡ JAJAJAJAJA, BUENO EN LA MANGERA MOS PODEM BANYAR I FERMOS MORENETES TAMBE¡¡¡¡

SAN CASALLA ha dit...

APARTIR DE LES 7.30ESTAREM EN EL NIU DOR Y DESPRES A LA REU.

deme ha dit...

ye dema on ens vegem' jo crec que acudire allí, perque estare dinant en la platja.

Ties avore si dema no som casi gent per a jugar, mira que jo no aguante ni 10 minuts jugant¡¡¡

PEPA ha dit...

BUENO,BUENO,BUENO.... NO ME LO PUEDO CREER!!!!
NO ENS QUEDAREM EN GANES DE JUGAR MES?......PUES ALE....A JUGARRRR!!
JE JE ,BUENO,JO ESTINC DINANT JA X SI DE CAS...
ALGUNA ESTA X AHI????
COM HEU QUEDAT????