http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 12 de setembre del 2008

FELIÇ ANIVERSARI FLAKI¡

per Demelsa

Bon dia a tots, huí es divendres, ja comença el cap de setmana i com no aquesta nit tenim festa organitzada per l´ajuntament .. ni mes ni menys que les paelles¡¡¡ pero per si ens sabia a poc tenim algun que altre esdeveniment social molt important i es que una de les PETXIS complix anys.I es preguntareu qui sera, pues la mes xafa de les xafaes, Petxinola de cabo a rabo... ella esNatalia.Es una de les Petxis menys veterana, pero de una cosa estem totes d´acord, i es que s´ha guanyat l´amistat de totes i ja encapçala un dels primers llocs dins de les PETXINOLES 1.500¡¡¡ (d´estes en som ben poquetes).Qui la coneix sap que no estic dient ninguna mentira, i es que en ella no hi ha minut per a aborrirte.

Pues si la Flaki hui complix anys... i com que porta molt be la edat i ara esta mes guapa que mai anem a dir que ha passat dels vint i tants als 30¡¡¡ pero qui ho diria eh¡¡¡
Bo Natalia que aquesta felicitacio t´aplegue de manera molt especial de les teues amigues ( que tu ja saps quines son) i que no se t´oblide que la celebració de huí li te que portar aigua a la que te tingam peparada (uy uy uy...). que 30 anys no es complixen tots els dies.

Un beset molt fort i que tingues molts regalets a casa, que coneguent a Amadeo segur que et deixa ben contenta.

PD: Tens una celebració pendent junt a la Vane que tambe la felicitarem en el seu dia ( prepareuvos xicones...)

Article enviat per Demelsa Marti a Fpcervantes07@hotmail.com

25 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Moltes felicitats Natalia. A vorem la festa que monteu aquesta nit i/o demà.

Anònim ha dit...

bon dia a tots, que ja esteu preparats per a les paelles o que? jo em conformare en el que em puguen contar, dema tinc que currar i preferixc ni asomar el cap, així fora de patir una resaca dema.
Flaki moooollltes felicitats, i que 30 anys mes ben portats ... que passes undia molt feliç junt a tota la teua familia, que tingues molts regalets i ens deus una convida de les bones¡¡¡¡

sambori ha dit...

Moltes felicitats Natalia!!!!
Compartixc tot el que t´escriu Deme a l´article i segur que celebreu com cal eixos 30!!!
Per tots els fallers és coneguda la teua vitalitat,nervi i alegria,que ha tret de tú la teua filla Alex.
Encara que no portes molts anys a la falla t´has fet notar com una fallera amb molta solera.
Així que desitge que passes un dia especial junt familiars i amics i sobretot espere que no canvies mai encara que vages sumant anyets.

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, que en compleisques molts mes i que els portes aixi de be, no canvies mai i que ho celebres molt amb les teues amiges que tu ja saps.
Un beset.(sense ofendre a ningú EH!)

Anònim ha dit...

pues si en les amigues que tu ja saps¡¡¡ acas estic dient alguna mentira? ofendre a ningu carinyo, que tu te piques no es el problema de ningú, nomes que teu, ademes sobren les paraules, que les persones parlen a la cara i no per la web, açí es molt facil de parlar pero cara a cara, dubte moltíssim i no se`perque... 8ah i sense ofendre a ningú)

Anònim ha dit...

PUES SÍ CUNYA SENSE OFENDRE A NUNGÚ¡¡ PQ COMFORME HO HA DIT LA DEME PAREIX QUE SOBREM LA MITAT¡. PERÒ BE¡
NATA TU SAPS MASA A QUI TENS DE AMIGUES I A QUI NO¡
ESPERE QUE PASES UN FELIÇ DÍA JUNTA A LA FAMILIA I AMICS¡
FELICITATS DEL TEU FILL, LA TEUA NORA I LA TEUA NETA. B7S.

DEME PENSE QUE AIXÒ DE LES AMIGUES SOBRA, PERQUE ES FURGAR EN LA LLAGA. NO CREUS QUE DEURIEM DE FER ALGUNES VOLTES LA VISTA GORDA? YA ESTA BE DE FER MAL. SI TU NO TE DUS BE EN UNA, PUES PARLA EN LATRA Y YA ESTÀ. SI SEGUIM AIXINA AL FINAL LES PETXIS ES SEPARARAN I AIXÒ MOSATROS NO VOLEM.SAS COM ACAVAREM MOSATROS? COM LES MAJORS. PARLANT I CUCUXEANT UNES DE ATRES.AL MEU PENSAR..

Anònim ha dit...

Bueno natalia moltes feliçitats que ne cumplixques mols mes la veritat que els dus ven portats. Sobre els comentaris me pareixen un poquet forts perque lo que pasa no es pa diro en la web si nian problemes se solucionen parlant que es lo millor. Yo me concidere amiga aunque no vullgau pero estic disposta a parlar quant vullgau pero per la web no perque a ningu lim porta.

Anònim ha dit...

Perdona Carmina pero jo no ho havia dit en ninguna d´ixes intencions, simplement lo de les amigues ho havia dit perque hui ho celebra amb els amics de Amadeo i jo furgar no furgue res perque si volguera parlar igual que moltes, mes d´una es tragaria mes de 4 coses, i això mateix et dic que amigues u es dona contar qui son i qui no son, i jo ho tinc molt clar, i tu saps massa be quant em comenÇat nosaltres a tindre problemes, xq antes en teniem ben poquets.I jo ja no tinc res mes que dir, cadascú que es defenga ell mateix, que al fi i al cap jo no he sigut la que he començat.

Anònim ha dit...

Bé per aón ascomençar;
Jo voldria "AGRAIR" en malyuscules ala meua amiga Demelsa aquest ascris que com ella bé em coneix,sap que estes coses,ami m´apleguen al cor GRAÇIES.A tots els demes:Carmina,Sandra,Picanya,Sambori,Carlos etc moltissimes gracies per enrecordarse d´una xafa com jo.Ara el que no bullc es que aço,que es motiu d´alegria i que inclos podem bromejar,es combertisca en un espectacle que al fi i al cap a ningu linporta.Moltissimes graçies a tots

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS A NATALIA!!!!
Eres el mateix horoscopo que la meua Pauli per això tens eixe caràcter tan especial.
Que disfrutes molt aquest día.
Deme no me digueres res ahir, pogueres escarbar en el baül dels records??? Imagine que no tindries temps però enrecordat de mirarmeu, val??

Anònim ha dit...

Perdoneu per aço ha segut un mal entes i ja esta solucionat, ¡no aplegat la sang al riu! son tonteries de mosatros.

Anònim ha dit...

CRIS JO NO TINC RES, DE TOTA MANERA HUI HO TORNE A MIRAR VALE.

Anònim ha dit...

OK DEME, De totes maneres ja he parlat amb Nerea i m´ha dit que la Vivas se suposa que te tres o quetre que els va deixar, després li toque a vore si va poder parlar amb ella anit.
Gracietes guapa.

Anònim ha dit...

Felicidades Natalia!!!!!!!!!!
Com senten els 30? Igual que els 29 no? jajaja.
Bueno perla, espere que passes un día molt especial i que recibisques molts regalets.
A la nit ja et feliciatere personalment i et pergare dos besets.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS CUNYAETA!!! ET DESIITJE QUE TINGUES UN FELIZ DIA, QUE AL BUFAR LES VETLETES TOTS ELS DESITJOS QUE PUGUES DEMANAR ES CUMPLISQUEN!! BESSETS. MARCOS E ISABEL

sambori ha dit...

M´alegra saber que heu solucionat les diferències i com es sol dir:"la música amansa les fieres" vos propose per a demà una cita que sens dubte serà innolvidable per a qui siga amant del món de les xarangues.
Sí, demà a Tavernes a les 9 del matí tindrà lloc un concurs de xarangues en el que no faltaran xarangues de la nostra localitat i de localitats veïnes.
Així si no teniu masa resaca després de les paelles d´esta nit o teniu un buit a l´apretada agenda animeu-se que segur serà tot un espectacle.

Anònim ha dit...

Moltissimes graçies a tots;Cris,Nere,rojeta,Marcos etc.
GRAAAAAAAAAAAÇIIIIIIIIIIIESSSSSSSSSSSSS

Anònim ha dit...

Natalieta soc noe moltes felicitats q ui mas tokat a la pelu i no menrecordat de felicitarte ( bueno no sabia q era ui el teu cumple) JA JA JA. bueno dema et pegare uns cuants besets cuant vinges. Felicitats i q en cunplisqes moolts mes sense canbiar gens!!!!

Anònim ha dit...

grasietes Noe.Me encanta el monyo que mas fet.un 10 pa tu.

SAN CASALLA ha dit...

BON DIA PER EL MATÍ¡¡¡ QUE TAL EL FIN DE SEMANA?GENIAL¡¡¡

DEME Y NATALIA VAIG PASAR EL DIVENDRES PER LA NIT PER LES PAELLES I YA HAVIEU FET L'ESCAPAETA. VANDIDES¡¡¡¡. EL DISABTE PASI PER ON TREVALLES, PERÒ TENIES UN CARTELET DE VUELVO EN 20 MIN. BUENO YA PARLEM ESTA SEMANA I YA ME DIREU COM QUEDAREU.
AL DIMECRES ENS VOREM EN EL CASAL¡

Anònim ha dit...

pues Carmi als 2 minuts d´anarten arribarem nosaltres.
Feliçitar a Vane, una de les Petxis perque hui es el seu aniversari.Moltes feliÇitats i ja ho celebrarem com cal. JO ja l´he felicitat personalment.

Anònim ha dit...

holaaaaaaaaaaaaa
anava a escriure ara la felicitació de Vanesa, espere que encara es puga penjar hui a la web.

SPIELBERG ha dit...

Tu envia la i ja veurem el que podem fer. De moment si. Si l'envies molt tard ja haurem de deixar-la per a demà.

Anònim ha dit...

Moltissimes feliçitats a Vane que hui es el seu aniversari.
Ye Carmi anarem a deixar la torta a casa,perque estava descongelanse i no era plan,ara,la Deme i jo ens seu pasarem de luxe,ballant,cantant i perque tenía que treballar al sandema sinos maremeua.
Be esta setmana,tinc que quedar amb la Vane,per a parlar de lo dels nostres cumples,ens vegem.

Anònim ha dit...

AIXO,AIXO, VINGA VA QUEDEU QUE YO YA TINC GANES DE ALGUNA CELEBRACIÓ, QUE EN EL MEU PER MOTIUS PERSONALS NO HO VAIG PODER CELEBRAR COM TOCA¡¡¡¡I VOSATROS GANDULES SIIIIII¡¡¡¡
UN DISFRAÇ PER A DISFRESAR A LA VANE DE VOQUERÓ. EL DIVENDRES EL GERMA LI BALLAVA EL BAILE DEL BOQUERON¡¡¡¡JAJAJA QUE RISA¡¡¡