http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 19 de setembre del 2008

Coses de la Junta

Primer el frontó.

Aquesta setmana la parella "A" descansa, per tant Xuso i Jorge no juguen. I la parella "B", Abel i Agustí juguen a les
10:50 contra Materal "A"
Molta sort.

Després m'agradaria que anàreu pensant-se tots aquells que soleu jugar als campionats d'activitats diverses si engunay voleu fer-ho, i també tota aquella gent que voldria que ens ho diga.
Recorde que estic parlant de Truc, Parxís i Dominó.

I ja per a acabar sols fer memòria que l'altre dia em comentaren que aquest any els xicons volien jugar a Basket, que no tenien massa idea però per passar-s'ho be i arreplegar la subvenció ho farien. Espere que m'ho confirmeu en reunió i fer la carta. Les xicones també podríeu animar-se algun any.

Per cert, hui hi ha reunió. Tindrem els tickets d'agermanats a la venda, vos recorde quel'últim diaper apoder adquirir-los és el divendres 26. No ho deixeu correr.

9 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Deme, ens apuntem altra vegada per a jugar a Parxís???? Que el any passat ens quedarem calentetes d´orella eh!!

Anònim ha dit...

ay tu saps que per mi enseguida.Tindrem temps per a tot? mare meua jo crec que necesitem que el dia tinga 34 hores

sambori ha dit...

Ja he vist que heu posat a Paula a l´escut i la veritat és que està molt bé en eixa foto.
Per cert hui tenim reunió i segur que hi ha qui està tot el dia amb nervis, no Cris???

Anònim ha dit...

Els nervis supose que arribaran un poc més abant, de moment encara no tinc per què estar nerviosa.
Ja estem sambori en la intriga dels botons, perquè si penses això deus deus ser o alguna persona que a parlat amb Ivana o amb mi. Tinc que acabar descobrinte açò no pot ser, cada vegada que et dirigixes a mi, estic tres dies menjantme la bola en qui podries ser.

Anònim ha dit...

Cris ja et vaig comentar que jo hui no puc acudir a la reunió, pero tens el meu suport.Molta sort i açò sera la decisió final per a deixar de ser un desitg i convertirse en realitat.Ja et vaig donar el meu consell personal i de segur que tot ixira be.Molts besets i segur que dema ja et despertes amb una alegria mes al cos¡¡¡
Per cert les de Madonna que passa... San Casalla estas viva o estas en coma? uy uy que açò es molt extrany... no saber res de San Casalla en tot el dia? esto me huele a fieston del 10¡¡¡

Anònim ha dit...

NOOOOO DONA¡¡ YA HAVIA HAVISAT QUE ESTARÍA 2 DIES SENSE ENTRAR. TENIA AL ORDENAOR AL HOSPITAL.
MENUT CONCERT¡¡¡¡ VIVA LA DIVA¡¡¡
EN DOS PALABRAS IM-PRESIONANTE. A LA 1.15 ENTRAVA A CASA, VAREM TINDRE SORT QUE NO PILLAREM EMBOTELLAMENT PER A EIXIR.
LA CONDENA COM ES MENETXA PER EL ESCENARI¡¡¡¡¡SEGUR QUE TE 50 ANYS? NO POT SER¡¡¡ PERO VOSATROS SABEU LO GRAN QUE ERA EL ESCENARI? PUES A ELLA LI SE FEA XICOTET.
SPIELBERG YO TAMBÉ MAPUNTE AL PARCHIS A LA NIT ME BUSCARÉ UNA PARELLA. AHHHH ARA YA VEC LA PÀGINA EN BLANC.

Anònim ha dit...

Deme cari, gràcies per eixes paraules, ja se que m´ho dius amb el cor, no ho dubte. Però hui ja et puc dir que va eixir tot be i no hem puc queixar de ningú, tot els que estaven a la reunió hem donaren suport, estic molt contenta, ja t´ho contaré el dimarts quan ens vegam.

Anònim ha dit...

Ye xicones,que feu?
Cris senc molt no haver pogut anar ala reunio,pero es que tinc ala nana maleta,pero de segur que se va quedar de luxe.
Açi tens tot el meu "apoyo" incondicional,besets

Anònim ha dit...

Gracietes Natalia a tu també, tampoc ho dubte. Un bes.