http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 2 de setembre del 2008

En les festes del Poble

per Dolores

Parlant un poc de les festes de Sueca, el divendres dia 5 de setembre a la plaÇa de l'ajuntament tindra lloc un espectacle de ball MOVIMENTSWAY Show Dance La magia del baile, amb el seu musical 7 DIAMANTES, es un espectacle per a fer somiar a tots el amants del ball, aÇo vos heu comente perque en este musical eixen a ballar els que foren mestres de ball de la falla, Jesus i Sara.
Vos comvidem a gaudir del espectacle que de segur vos agradara.

Dolores.
Article i fotos enviat a fpcervantes07@hotmail.com

27 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Hola Dolo, a mi ja me ho habien dit, jo anava a cridarte per a que m´ho confirmares, dis-nos l´hora a vore si després de la reunió, fem una colleta i anem tots cap allí. Jo i Rosa si que volem anar.

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS¡¡¡ YA ME S'ACABAT LA BONA VIDA¡¡¡¡ QUE PENA¡¡¡
COLLO CRIS NO TEN PERTS UNA¡¡¡
ESTE DIVENDRES HI HA REUNIO?
DEME, NERE QUE REGRESA EL PARCHÍS¡¡¡¡

Anònim ha dit...

el espectacle sera sobre les 12 12:30 de la nit, perque primer fan la presentacio de la festera.

Carlos Miragall ha dit...

Amics, perdó per la intromissió. Per si algú li interesa, he canviat la direcció del blog.

http://www.boletaipais.blogspot.com/

Gràcies!

Anònim ha dit...

bon dia a tots. Xe San Casalla que ganes de voret per açí¡.
Xiquetes al divendres reunió entonces? es al casal?
Carmen la Nere segur que ens falla, perque com son les toraes ja em va dir ahir que si que anava, pero bueno segur que serem poca gent, pero jo passe de les toraes, preferixc reu, parxisà i despres pues anirem ahi a la plaça per a que no ens ho conten i vorem a Jesus i a Sara ballar, que segur que estara guay, tu que dius Carmen? Cris jo m´apunte¡¡¡

Anònim ha dit...

TU QUE CREUS????PRIMER REU, DESPRES PARCHIS I SI LA NANA ENS DEIXA ANIREM ANIMAR A JESUS I A SARA. EL CULE SI QUE VOL ANAR A VORE-LOS VALAR.
SEGUIDORES DEL DUKE¡¡¡¡¡¡¡¡AL DIJOUS ALTRA VEGADA ELS PARRUSETS BANYAETS¡¡¡¡ LO MAL QUE A MI ME TOCA ANAR AL BOU ENVOLAT¡¡¡ YE PETXIS SI ANEU A LES VAQUETES PASEU PER EL CADAFAL DE XE QUIN BOU QUE PER ALLÍ ESTIC YO.

Anònim ha dit...

SPIELBERG O XUSO¡¡¡ ARA NO PUC ENTRAR EN EL MEU BLOG? AIXO CADUCA? SERÀ QUE ENCARA EL TINC DE VACACIONS¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Ala de luxe, cuadrilla, mira que sou també s´apunteu a tot. Guai Jessi igual també ve i supose que Ivana a lo millor també. Ala cudrilla i cap alla.

Anònim ha dit...

Si al dijous el duque Carmen, pero crec que ens quedarem un poc xafades perque m´han dit que van a repetir l´ultim capitol de la primera temporada, que rollo tot l´estiu fent publicitat del duque en t5 per a que siga repetit

Anònim ha dit...

Si al dijous el duque Carmen, pero crec que ens quedarem un poc xafades perque m´han dit que van a repetir l´ultim capitol de la primera temporada, que rollo tot l´estiu fent publicitat del duque en t5 per a que siga repetit

Anònim ha dit...

YEEEEEEEEEEEE que pasa per açi cuadrilla.xica cris jo crec que tambe anire , hey si estem en la reu .CARMI que tal al dijous el duke no podrem anar al bou enbolat pero da igual per borelo fem el que siga . xicones fins dema

SPIELBERG ha dit...

Boleta, tu sempre eres benvingut.

San Casalla, l'usuari Blogger no caduca, tal vegada no recordes la teua contrasenya.

Anònim ha dit...

DEME PUES SI ES REPETIT MILLOR PERQUE ME TOCA ANAR AL BOU ENBOLAT, PA CONTROLAR AL CULE I QUE NO FATGA ANIMALAES¡¡¡¡
DESI¡¡¡NO, SI A VORAS, AL DIVENDRES TORRAES, PERO CREC QUE MIRA SI TENIM GANES DE FALLA, QUE ESTAREM TOTES ALLÍ¡¡
SPIELBERG POT SER AIXÒ, PERO ARA QUE FAIG?

SAN CASALLA ha dit...

Spielberg crec que ya heu tinc solucionat¡¡¡¡ gracies¡¡¡¡

Esta nit a vore a papaito¡¡¡¡¡¡¡ ya vos contaré demà com saquedat¡¡¡

Anònim ha dit...

collo Carmen no ten perts una¡ jo no vaig, la veritat es que no em mola massa.Tambe es de veres que per a una cosa bona que fan a Sueca... pero la veritat es que 25 bolos ara em dolen gastarlos en algo que no em fa molt.
Ale pues ja ens ho contaras.Desi va en Ivana i Jessi igual te les trobes per ahí.

Anònim ha dit...

Que pasa per açi? com esteu? carmina a tu que no et conten res eh!jajaja
Deme com va la vuelta a curro? la meua filla i jo portem un constipat de caball,mare meua.

SAN CASALLA ha dit...

HOLA NATA¡¡¡¡ HEI, LA POBRA NERE SEN ANAVA ASOLES I......... YO L'ACOMPAÑARÉ.JAJAJA, QUE BA, ENS HEM ACOMBOLLAT LA PIKI, LA NERE Y YO. PA VORE AL FAMOS PAPAITO¡¡¡
AHIR EN VAIG PISAR DE RISA EN LES BAQUETES¡¡¡ ANAVA LA VANE EN XANCLES, LA NERE TOTA ENPERIFOLLA Y LA PIKI CORRGENTS COM SI TINGUERA UNA ALMORRANA EN UN CUET ENSES EN EL CUL¡¡¡¡JAJAJA
NATA NO AGUAITARÀS NINGUN DIA A LES VAQUETES?, YO HUI ANIRÉ AL CADAFAL DE XE QUIN BOU.

Anònim ha dit...

De qui es eixe carafal?ja vaig aguaitar el primer dia,pero es que en la nana poc puc fer.

Anònim ha dit...

YE...PENDONERES! JA ESTEU TOTES PER AÇI FENT PARLAR A UN MUT.
YA TENIA GANETES D'ESCRIURE ALGUNA
ANIMALADETA DE LES MEUES.
COLLONS,XIQUES JA VEIG QUE NO SOC LA UNICA QUE ALUCINE AMB EL DUQUE.
CADA VEGADA QUE EL FAN ENSOMIE AMB ELL I TOT, TINDRÉ FIGA....
BE , JA QUEDA POQUET AVORE SI ENS VEGUEM PROMTE BONIQUES.
AHHH, SE M'OLVIDAVA DIRVOS QUE EL PRÒXIM DIA 7 DE SEPTEMBRE BATEJAREM AL MEU VICENTET, ELS PADRINS ANDRES CASTRO I DEMEL TENEN MOL DE COMBOI PERO JO.. TINC MOLTES GANES DE QUE PASE.

UN BESSOT A TOTS.

Anònim ha dit...

Deme jo tampoc vaig al concert ja ens ho contaran demà, feu alguna foto les que aneu, jo vaig a reservarme per al 4 d´Octubre que és el 40 aniversari de la meua teta i el tenim que celebrar per tot lo alt. Damunt el mateix día que agermanats, de matí i de vesprà falla i de nit aniversari ala no hem digues res, les `piles s´han de carregar ben carregaes.

Clar que si Desi a vore si fem cuadrilleta i anem totes cap allí.
Ala xicones fins demà.
Noe quan de temps, com estas bé???
I els teus petufos??? Estaran fadrins

Anònim ha dit...

HOLA NOE¡¡¡ ESPERE QUE AL DUMENGE PASEU UN DIA INOLVIDABLE, I CONEGUENT A LA PADRINA...SEGUR QUE TIRA LA CASA PER LA FINESTRA.
NATALIA IXE CADAFAL ES EL DE LA PENYA DELS BOUS, ES IXE TROS DE PLASA QUE ESTÁ MONTAT. HUI TENIM BOU ENVOLAT¡¡ ESTIC CAGÁ PERQUE EL ENVOLEN ELS DE LA PENYA I TINC POR PER EL MEU XIQUET¡
YEEEE¡ NERE VA VES PASANT LES FOTOS DE PAPITO¡¡

unrodabars ha dit...

Va que ja estem ahi amics,ens queda un meset:

http://agermanats.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Ye carmi que tal teu pasares ahir en "papito" supose que de luxe.
A quin hora fan el bou enbolat? jo no puc pujar amb tu a eixe carafal carmi?
Ye Noe que be ens seu anem a pasar el diumenge,Amadeo esta content de pensar que te que estar amb els seus amics.

Anònim ha dit...

Bueno totes les del concert que passa... esteu mortes o que? ninguna ha comentat res, que no vos va agradar? joo m´en se d´alguna que ahir ho va fer ben llarget, que l´he vista hui pel mati i crec que encara li durava un poc la melopea, a Static fina a les ... tantes¡¡¡ que poca vergonya i jo dormint a casa, dona igual que jo ja tinc faena este cap de setmana ja, bateig dissabte i diumenge, menos mal que dilluns es festa (yujuuuuuu¡¡¡¡)
Carmen al diumenge et vullc amb la nana arreplegar caramelos en casa mamare que ni han... pa donar i vendre¡¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Probando,probando esteu mortes o que?

Anònim ha dit...

VAL DEME¡¡¡ AHIR ERA LA FESTA DE ESPUMA, MADEIN SUECA, EN LES TASQUEDES NOVES AL POLIGON I EN VAIG ENRRECORDAR DE TU EN IBISA.
PER CASUALITAT ALGU SAP QUAN ES EL PIROMUSICAL?
AHIR QUE DESPAGO DEL BOU ENVOLAT¡¡¡ ELS ANVOLAORS NO EL NUGAREN BE I QUAN VA EIXIR DEL CAMIÓ ES VA ASOLTAR. MENOS MAL QUE NO PASA NINGUNA DESGRACIA, I DESPRES VOLIEN TORNAR A ENVOLAR-LO PERO COM EL SEGURO ERA HASTA LES 23H., EL ALCALDE NO ENS DONA PERMIS.

Anònim ha dit...

Ye carmi que pasa?la deme ,javi,la meua cosina sandra i jo ens varem asomar a vore lo del concurs de merengues i la festa de la espuma, pero a la 1:30 ja estabem en casa,va ser la risa.
No et vaig tocar perque no vaig anar a casa de gloria,i, qui estava quant la corda es va trencar?Amadeo i Blayet,si si els dos tontos de turno diuen que es varen cagar damunt quant vegueren tota la gent per terra.
Bueno Carmi ja es vegem dema en el bateig de Eloy val!