http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 29 de setembre del 2008

Com es quedà el mig any faller...

... pel que pareix, be. Açò es el que ens ha enviat Rous, amb fotos i tot. El text va dirigit a la meua persona.

Vos envie unes fotitos del dissabte de nit, per a que veges que no hem fet el ridícul, que hi havia una taula gran de la nostra falla, no tinc massa fotos pq no ens podiem ni menejar de la apretujats que ens teníen, però bé, varem sopar, varem aguantar tot l'acte i ens varem anar, no se quin tipus de ball hi hauria pero de la manera q estava tot colocat a l'escenari no prometía massa, i per baix era una marabunta de taules i cadires q no podies ni menejar-te, aixi que varem decidir anar-nos, pero hem cumplit!!!
Ahi hem estat per al recolçament dels homenatjats. Bona setmana, una abraçada.
ROUS.

M'alegre que aquest any hagem sigut prou i hajam quedat be. Ja veurem l'any que be.

8 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

m´alegre de lo mes,de que tot haja eixit bé,i enhorabona a tots.

Anònim ha dit...

Joder, Spielberg!!!si arrive a saber que anaves a posar el mail tal qual, m'ho haguera currat un poquet mes...
Pero be, a la proxima no m'agarres!!!
Un bessot a tots

SPIELBERG ha dit...

No l'he posat tal qual, li he llevat certes coses per a poder publicar-lo. No soc tan mal. ;)

Anònim ha dit...

Bueeeeno, poca cosa has tret, pero no passa res, de tota manera no hi ha res que ocultar, així va ser, o almenys així ho vaig viure jo.

Anònim ha dit...

enhorabona als galardonats, ja veig o al menys em puc imaginar que l´organitzacio no ha estat massa acertada pel que he llegit, pero bueno al menys la nostra falla ha quedat de lo mes be¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

A que et refereixes Deme?

Anònim ha dit...

No es que estigues mal organitzat, es que hi havia tanta gent i tan apretujadets, pero l'acte en si va estar com cal.

Anònim ha dit...

enhorabona a tots¡¡ apretaets o no, la cosa es que soparen tots¡¡La veritat que la taula es veu plena, cosa que es de agrair.

Per enguera tambe ho pasarem be. ens riguerem molt. tots es quedaren a dormir, yo men vaig tornar a les 3.