http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 16 de gener del 2009

Sou unes artístes!!!!!!

Ací estem, mig dormint i en algo de purpurina encara per la cara, per a contar-vos les sensacions de la mostra de Play-Backs que ahir férem al Casal “Multiusos”. Una vegada més, no soc jo la persona més indicada per a contar-vos-ho, per la subjectivitat que implica ser faller de Cervantes i a més a més participar en un dels Play-Backs, de totes maneres ho faré.

Després de moltes hores al casal i a les perruqueries, les artistes estaven que impressionaven. Incomptables son les hores i el treball que han dedicat maquilladores, modistes, perruqueres, coreògrafes, mares, pares, iaios, tios, etc per a ficar el seu granet d’arena en la posada en escena de la mostra. Vull agraïr a totes les persones que han ajudat altruïstament a tots els que hem participat, ja que sense ells el resultat final no seria el mateix, ni molt menys.

Una vegada ja al “multiusos” i després de molts nervis, s’obria el teló. I començarem amb el Play-Back de concurs infantil. Que voleu que vos diga de les nostres xiquetes? Elles ja fa temps que son artistes i pareixen profesionals. El vestuari, decorat i maquillatges eren impressionant i la música i les coreografies molt bones. Vam tindre un inesperat problema amb el CD de la cançò, però ni s’imagineu les xiquetes com reaccionaren, la segona vegada que ballaren ho feren encara millor i als majorets que estavem allí darrere tremolant, ens donaren un lliçó de tranquilitat i maduresa que molts adults voldrien... Enhorabona artístes i moltíssima sort, sou les millors!!!!

Acte seguit i després de comprobar a cortina tancada que l’escenari pareixia una pista de patinatje, les més majoretes estaven ja a punt per a començar l’actuació. Com sempre després de tantes hores al casal i tants nervis, la cançò passa molt de pressa i quasi no et dona temps ni a asaborir-la. Jo crec que les meues companyes estigueren espectaculars, amb totes les lletres. Anaven maquillades i amb un vestuari que tornà a superar-se, els pèls que portaven eren de “passarela” i el decorat, que l’amic Vicent sap la poca ajuda que ha tingut i lo molt que li ha costat, estava molt impactant.

Les sensacions de la actuació son prou bones, almenys per a mi. Les xiques estigueren que pareixien àngels, perfectes. I per allí davant hi havia un “maromo” en calçotets llargs fent l’indio. Les cançons eren molt conegudes i una predilecció meua personal (Queen).

Res gent, que m’he tornat a sentir mooooolt orgullós d’estar en esta Falla, que he tornat a disfrutar com un xiquet compartint escenari amb artistes de la talla que ténen les meues companyes, m’he tornat a quedar amb la boca oberta amb el Play-Back infantil i estic impressionat de la capacitat de sacrifici i de treball que té esta comissió.

ENHORABONA A TOTS ELS PARTICIPANTS EN ELS PLAY-BACKS, A TOTS ELS QUE HAN ESTAT “ENTRE BASTIDORES” PER QUE EIXIRA TOT PERFECTE, MAQUILLADORES, PERRUQUERES, MODISTES, COREÒGRAFES, ENGINYERS DE DECORAT, FAMILIARS I FALLERS, MOLTES FELICITATS A TOTS!!! Molt especialment a les meues “xiques” que compartir amb elles estos mesos d’assajos, és tot un luxe!!! (ara queda el soparet!!!! Jajajajaja)

Nomenar també que el so i les llums ens deixaren impressionats, per a estar en 39º de calentura Spielberg, no se te donà gens malament (com sempre ens tens acostumats), gràcies amic. I les presentadores Noelia i Maitane, que voleu que vos diga, moltes vegades les presentadores pasen desapercebudes i després de tindre que “improvisar” i tot, ja hi ha gent que hem va donar l’enhorabona inclús per les presentadores i que vos felicitara, doncs ahí va: MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES i GRÀCIES PER PLENAR UNA VEGADA MÉS EL PATI DE “BUTAQUES” (a qualsevol cosa se li diu butaca…)!!!!


(a l’any que ve supose que més…. I millor)
PER CERT, NO TINC CAP FOTO, QUE ESPEREU A ENVIAR-LES??????

PER CERT HUI ÉS DIVENDRES I HI HA REUNIÓ, DEMÀ TENIM LA GALA DEL 50 ANIVERSARI A LA CANCELA, ALLÍ S’HA D’ESTAR A LES 17’30 h,
PERÒ MILLOR VINE A LA REUNIÓ I HO PARLEM, NO???

29 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

AAAAhhhhhhh... perdó!!!! que se m'ha oblidat comentar l'actuació dels més menudets de la falla, els fruïtis!!! que estaven per a menjar-se'la a besos!!!!!!!!

Mareta meua, ens queia la baba a tots mirant-los!!!!
teniu unes joietes reguapes i resimpatiques!!!

San-vala ha dit...

Enhorabona a la Falla Cervantes ja que com conta el meu amic Xuso ja heu acavat i de manera formidable.

Vos desitje sort en el veredicte, que tranquils estareu hui pel pes de damunt que seu llevat, ha sigut la recompensa al sacrifici fet durant mesos. No vaig poder anar ja que estem inmersos en el decorat de l'escenari de la nostra Presentació, espere vore les fotos i com no a Tele Sueca.

ENHORABONA CERVATINS I CERVANTINES!!!

Cris ha dit...

Xuso, una vegada més tinc les llàgrimes fora, no se si per que ja ha passat i ara vaig a tirar de menys els assatjos o perquè estic emocionada de vore la reacció de la gent, és molt gratificant vore a la gent en peu, aplaudint una actuació que nosaltres hem preparat, per a tots ells persupost.
Companys y companyes tot un orgull per a mi, compartir ahir el escenari amb vosaltres, SOU GRANS, MOLT GRANS.

I les nostres nanes, no tinc paraules, són de lo milloret. Jo hem senc orgullosa tots els anys de vore a les meues nebodes i la resta de xiquetes,de vore l´esforç que fan durant tant de temps, i que diguen que és la cosa que més els agrada, això no te paraules, hi ha gent major que li costa més que a elles.
Bueno no m´enrrole més perquè si no estaré tot el matí.

Lo dit ENHORABONA a tots!!!

Per cert Xuso, tu saps a quina hora vaig acabar de llevarme tot el que duia???? Tu vegueres el començament però el final va ser apoteosic de veritat. Hui descarregaré les fotos i esta vesprada les envíe.

mamixula ha dit...

Ie Xuso,t´anrecordes quant estavem apunt deixir d´arrere la cortina que nervis,jajaja,pues ala ja a pasat!!!
ara ens queda lo millor el sopar!!!
Que esteu morts que no parla ningúuuu!!!!!!
I dema la gala xiquetes,ja tenia jo ganes d´ajuntarme amb tota la falla com si estaguerem al casal,ens seu anem a pasar de luxe.

SPIELBERG ha dit...

Per la meua part donar l'enhorabona tant a majors com a menuts, ja que com es tradició ens tornaren a deixar amb la boca oberta.

Encara que parega mentida no vaig vore be els playbacks (la taula de llums i els papers no em deixen alçar massa la vista) i ja els disfrutaré amb alguna gravació.

Per la part de la música demanar disculpes a aquelles persones que es poguera molestar el que va passar en la cançó infantil. Son desgràcies que passen i que mai te les esperes.

Ara vorem l'any que ve com vos supereu?

La Nere ha dit...

Ostras!!! Ja s´acabat???? Colliiii nooooo!!!! Sabeu que? Tirare molt a faltar els assatjos, les rialles de tots, algun que altre enfado (peró xicotet), els aniversaris que quasi tots els dies que assatjabem hi havia algun aniversari que celebrar amb els seu xampanyet i dolset i per ùltim i més imporatnt per a mi DISFRUTAR DE LA VOSTRA COMPANYIA a altas horas de la noche al casal assajant.
El play-back molt be, com sempre!!! Tota la gent m´ha dit que els ha agradat molt.
Vuic donar la enhorabona a totes les meues companyes i companys per lo bé que ho feren, i com no a tots els que no ballaren amb nosaltres peró també formen part del play-back com les maquilladores, el encarregat del decorat, les perruqueres, les de les cortines, les modistes, etc etc.

ENHORABONA A TOT EL MÒN!!!!!!

I A LES MEUES COMPANYERES I A XUSO dir-los esteu a punt per al soparet de play-back???
No s´oblideu que es al dia 24!!!!!

Sandra ha dit...

Artistes, artistes i mes que artistes, ja m´han dit que sou les millors, que es quedá de luxe, llastima que no vaig poder anar, vos vaig tindre tota la vespra en el pensament i la forsa que feia per a que tot anara be, pense per el que m´han dit, que si vos va aplegar, enhorabona per a tots sou els i les millors.

Demá ens vegem a la gala, esteu apunttt?

Anònim ha dit...

Ahir vos vaig donar l'enorabona conforme vos veia, pero en quedaba curta, va ser espectacular, tots els que estaben a la meua fila tan dabant con darrere, deien lo mateix que bonic, que bonic. Bonic no, espectacular. ENORABONA A TOTS.
I de les menudes que dir, vore a la meua nana ahi dalt, en companya de les seues amiguetes lo be que heu feren, lo profesionals que demostraren ser en el fallo de la musica, pero la segon vegada encara millor, ENORABONA XICOTETES.
I com diu Xuso, gracies, desde la nostra part, gracies a Conchin, Gloria i Ana per tot el esfors que feu, per a que tots disfrutem com disfrutarem ahir.

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS...QUINA EMOCIÓ TINC UÍ! ESPECTACULAR, SENSE PARAULES,NO TINC PARAULES,O SE PER ON COMENçAR A DORVOS COSSSES...CREC QUE LO MEU NO SOLS ES AMOR DE FALLA. LA GENT NO DEIXAVA DE REPETIR LO MATEIX"PRESSIOS, IMPRESSIONANT". I TENIEN TOTA LA RAÓ, NO HO POGUEREN FER MILLOR, MENUTS I FADRINS, ELS DEL CONCURS I LA MOSTRA, TOTS UN 10.LA MEUA CINCERA ENHORABONA PER EL GRANDISSIM ESFORç FET PER TOTS I TOTES, ENS EU FET DISFRUTAR UNA VERGADA MES COM A XIQUETS, GRASIES, MOLTES GRASIES "CAMPIONS".

LA TORA.

Anònim ha dit...

Enhorabona amors!!!!
sabeu q hui ja estic casi be!jejeje!
jo crec q hem feia falta ixir a ballar...jajaja!jo tmb tiraré tiraré d menys anar al casal, aunq he passat molt d fred, la companyia era molt bona.
Xo podm seguir annt al casal a cel.lebrar els aniversaris, q jo en casa encara tinc una fiambrera del sorbete d la meua sogra, eh natalia,jajaja!

Un besot a totes ia tots!
hst la nit

Cris ha dit...

Spielberg, el que va pasar amb la música, tindrà algo que vore amb els veredictes o amb la participació de les xiquetes al concurs???

Anònim ha dit...

Holaaaa...!!
Jooooo... ja ha passat!Cris ara qui t'agobiarà??jaja... Jo també trobaré a faltar ixes nits de casal, pero no patiu que ara hem d'assajar per a la cavalcada! sempre hi ha algo que fer.

Crec que ens va ixir de luxe ahir, almenys aixo es el que em diuen.
ENHORABONA A TOTS, ho fereu super bé, com sempre! Sobretot Deme i Xuso que encara no els haviem vist en ixes ganes, i es menjaren l'escenari..!! Sou uns artistes!

Ara ens queda esperar el resultat i disfrutar del soparet i de la gala de demà. Allí ho celebrem..!

Fins demà.

Anònim ha dit...

XIQUETES SOU LES MILLORS¡¡¡¡, YO TAMBE VOS TIRARE DE MENYS, PR YA TENIA GANESTES YO DE SOPAR UN DIA TRANQUILA, CALENTETA AL COSTAT DEL MEU XIQUET.
HUI ANAVEN PARANT-ME PER EL MERCAT I TOTS EN DIEN EL MATEIX, QUE ES QUEDA MOLT BE, I QUE ELS AGRADA MOLT. YO TINC GANES DE VOREM PQ COMENSI SUPER BE, PERO EL TROSET DEL FINAL NO SE QUE EM PASA QUE NO PODIA MENEJAR-ME. QUE NERVIOS¡¡¡ SENYOR¡¡¡
GRASIES A TOTS ELS QUE ENS HAN APOLLAT QUE SAN PEGAT BONA PALISA PER NOSALTRES I DIRLI A CAÑAVERA QUE ES VA CURRAR MOLT LO DE LA FOGUERA. GRASIES PAPA¡¡¡
BUENO ARA AL DIA 24 A CREMARO TOT¡¡¡

rocio ha dit...

Sols llegint l'article de Xuso i tots els vostres comentaris ja estic ansiosa per vore les fotos, ja que no vaig anar al multiusos.
Molta sort¡¡¡

sambori ha dit...

Un any més hem disfrutat dels play-backs!!!
Jo com un espectador més he pogut saborejar l´espectacle que per a mi enguany ha sigut ESPECTACULAR.

Respecte al que concursa en els infantils la indumentaria molt vistosa i original com ja venim estant acostumats i respecte al problema del CD dir que jo inclús ho vaig agraïr ja que ens va permetre poder tornar a gaudir d´estos xicotets artistes que ho feren molt bé.

Ja al play-back dels majors dir que el que més m´ha impactat enguany ha segut veure com gent de diverses edats s´ha compenetrat per a donar el resultat esperat.
Per una banda xiques que no fa masa temps actuàven el play-back infantil i hui ja fetes unes dones han donat el millor d´elles i per altra banda joves veteranes que han fet el sacrifici un altre any per estar ahí i tot el que aixó comporta.

Com no felicitar als protagonistes principals Deme i Xuso que un altre any ens heu deixat bocabadats.
I també felicitar a eixi nou fitxatge:Sergi que ha estat molt bé al seu debut.
Per la meua part felicitats a tots.Sou genials!!!!!!

deme ha dit...

Bon dia a tots. La veritat es que hem pegat un respir impresionat. Sols nosaltres i la gent que ens ha ajudat a que tot ixira molt be, sap el que ens ha costat aquest any ( mes que mai ) pero la veritat que ha valgut la pena.I l´unica recompensa que tenim es la satisfacció de la gent, i veure que quant s´obrin cortines esta a tope de gent per a voren´s actuar.

Aquest any em senc diferent... em senc mes que satisfeta, hem currat barbaritats, ens hem rist, pero ahir ens observava a tots i sabia que anava a eixir molt be, estavem nerviosos ( es normal ) pero tenia un bon presentiment i pase el que pase... que no se vos oblide mai perque... SOM LES MILLORS¡¡¡

De les xiquetes... com sempre, estan per a menjarseles, ho porten a la sang i ho tenen molt inculcat, hi ha que currar currar i currar. Pero tambe hi ha que tindre en conter que son les responsables del playback infantil les que saben traure el millor de cadascuna.En una paraula INSUPERABLE¡¡¡

Dema tenim la gala i jo ja estic apunt.. yujjuuuuu¡¡¡¡ esperem que ixca molt molt be... i el proxim disabte soparet xicones i jo... pues tambe estic apunt ( com sempre)

Cris ha dit...

Marieta, tu trankila que encara no has acabat d´anar a sopar al cau tots els dies. Dins de poquet, ja vos avisaré, estem anant a assatjar per a la desfilada del ninot. I la semana del 23 al 28 de febrer, hem podrás dir tots els dies, Cris que queden 4, 3 , 2 i quan arribem a divendres i anem cap a casa hem podrás recordar les hores que queden, jeje, eres una bandida, mira que t´agrada, i jo ja estic tirante de menys. Un bes.

Per cert, la meua germana la primera feina que ha fet hui ha segut ficar-se el video d´ahir, i m´ha tocat per dirme que si ahir ens va donar l´enhorabona, hui encara ens la dona més, a vore si li´l puc passar esta vesprà a Xuso i que ens el fique.

Xuso ha dit...

Sí, sí Cris... passa-me'l esta vesprada xfa!!! i el vorem!!! no sabia que algú ens havia grabat... que guay!!!!! en tele sueca supose que eixirem el dilluns, no???

Anònim ha dit...

XICONES ENHORABONA ESTE ANY ENS HEU EIXIT , LA MEUA OPINIO ES QUE ESTE ANY SOU LES PRIMERES. QUE JA VOS TOCA.

La Nere ha dit...

Si Xuso, en teoria al dilluns eixirem nosaltres en telesueca.

deme ha dit...

si perfavor jo vullc vore el video, que ahir Dorita ens va fallar, com va grabar tots els playbacks no tinguerem temps a poderlo vore.

Aneu a la reu? Xuso jo li vaig dir a Ivana que cap a les 21h estic al casal per a tirar una maneta per a la gala. Percert... eres un ARTISTE¡¡¡¡¡

Xuso ha dit...

No penseu eniar Fotos????? o es que ho ferem tan be que no vos va donar temps a fotografiar?? jajajja

va envieu totes les fotos que teniu dels play-backs!!!!

Cris ha dit...

Xuso tranquil que si que te´l pase i si no se veu be, et cride i et done un cd

mamixula ha dit...

Ie Xuso Amadeo també o va grabar,i eu e vist unes 10 vegades,la veritat que no es per diro,pero es va quedar super bé.
Magradaria també puntualitzar lo bé que eu va fer la nostra Nerea com a mala,malisima,per a mi un 10.
I ara que faig jo??a qui li vaig a tirar rotets???
Rhut dili a la teua sogra que me te que fer sorbete per faborrr!!!!!!
A percert dema es l´aniversari de la meua nana,Alexandra ja fa 2 anyets maremeu com pasa el temps,ja esta feta una doneta.

Anònim ha dit...

Jo no escric mai però hui si. Enhorabona a tots grans i xicotets, que estagereu espectacular.
A tu Xuso vaig a dirte que estaguent tu, no se nota la falta de mes xics, Deme super be i a tots els atres dic que me vaig alcar de la cadira per a xillar y per aplaudir de lo que me va agradar. I com no a Conchin a Gloria i Ana enhorabona perque eixes xiquetes heu feren meravellos, tambe me vaig alçar en peu per a aplaudir com havia dit i perque seu merexien tot per la seua actitud davant de eixe xicotet fallo, son unes campeones. ENHORABONA A TOTS.

Cris ha dit...

Mireu quina foto que m´he ficat

Cris ha dit...

El mal es que no se veu molt be

Anònim ha dit...

Xicones ho fereu perfecte!!!!! Si nos pregunteu-liu a Maitane q no parava d dir-me durant el play-back "AÇO ES MASSA" i tenia tota la rao!!!! Ens vgm a la gala...ieeeee...Comboy, comboy, comboy...jejejeje

Anònim ha dit...

jo crec k em juañat infantil i major en els pleibaks lo de la musica conta crec k no doncs kuedarem les primeres i les majors segones primeres o tereres?
cregeu xiques al poder visla falla plaça de cervantes de sueca