http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 23 de gener del 2009

Divendres, reunió...

Hui ja és divendres, desrpés d'una setmana molt intensa la que hem passat. Ja que hem superat dos match points importants, com els Play-backs i la Gala del 50 Aniversari. He segut felicitats per molta gent aliena a la nostra Comissió per estos dos actes. I es que realment han quedat de luxe. I lo millor de tot és la satisfacció personal de tot aquell que ha ficat el seu gra d'arena, més gran o més menut per colaborar en la preparació i l'execució dels dos actes...

Però ja sabeu que açò és falla, i les falles encara no hem acabat una cosa i ja estem mirant l'altra. I així és. El que ara ve és tot un seguit d'actes i un compte enrere fins la gran setmana al mes de març.

Hui al casal tenim una reunió important, xarrarem de moltes coses que ja tenim ahi al damunt com ara els Fallers d'Honor, la desfilada del ninot, el Rally Humorístic. També tenim ja les talles de les samarretes d'enguany per a que reserveu ja la vostra. En fi que el casal ara i fins el mes de març ja no para entre unes coses i altres. També s'està assajant el Sainet, que si no m'equivoque la respresentació serà el 10 de febrer al lloc on abans es feien els play-backs, recordeu???

I recordar-vos que hui a la reunió tots els fallers que no teniu el llibre, la làmina i la insígnia del 50 aniversari podeu arreplegar-ho (per la patilla)...

Ens vejem a la reunió... per cert el casal està com està?? algú te temps per a agarrar la granereta i pegar-li un meneet????

37 comentaris (Afegix el teu):

Amic fep ha dit...

Jajajajajajajaja... Xuso, jo no anire a la reunio... jajajajajajaja

Xuso ha dit...

tu eres molt listo!!!! i gtens molta patilla!!! jajajaja podries vindre i agarrar la granereta un ratet!!!! jajajaja

YES, YOU CAN!!!!

Amic fep ha dit...

Amic, lo de la patilla sera perque les tinc llargues no? jajajajajaja

Listo? no, no soc listo, un poquet constant...

I lo de la granera, sense ningun problema, quan me necessites sols tens que dir-ho.

Xuso ha dit...

Eres un crack!! t'agarre la paraula ja t'avisaré!!!! jajajaja

Amic fep ha dit...

Ok.

Cris ha dit...

Pues jo si que vos necesite, sobre les 17:30 o cap a les 18:00, jo estaré per allí en la granereta així que si voleu....

mamixula ha dit...

Que pasa cris ja es divendres!!!
Entonces la 18 eu va fer de luxe,pues m´alegre,pero encara tenim posibilitats?

Anònim ha dit...

Hello!!!
Sols una coseta...perque no pengeu els plays-backs com l'any passat i els podre vore? Es que aci no es veu tele Sueca, perfaaaaaaaa!!!!

SPIELBERG ha dit...

Bàsicament per que no els he grabat. L'any passat ho vaig poder fer però aquest any no. Si algú em passa el vídeo en ma, ja el penjaria jo.

Cris ha dit...

Bon dia, que tal com esteu???
Encara esteu de resaqueta xicones??
Quan vegau les fotos del disabte aneu a flipar.
Que guai xicones, ja ho hem celebrat!!!!
Per cert si me para la guardia civil, vaig a flipar, ni m´enrecordaba de com duia el maletero...jejeje

deme ha dit...

Ye Cris ja m´han contat a l´hora que s´arretirareu despres d´anarmose´n Natalia, Maria i jo.
hi ah que no s´enrecorda de la misa la mitat, si no preguntali a Maruchi i voras.
La veritat que ho passarem de lujo, per a repetir... pero no, aquest disabte descansem, perque l´altre ja tenim el faller de honor i a l´altre altra festeta com la del bou ( mare meua que por) jo crec que no apleguem a falles¡¡¡

Anònim ha dit...

ieeeeeeeeeeeeeee!

q fereu perreres?jajaja!
anareu a vore a efrén?penjeu les fotos q vull vore-les!!!!!!!!jajaja!si quan encara no anaveu bufaes ja en fereu prou, no vull ni pensar quan jo me´n vaig anar...jaja!
weno un beset i com be diu deme este finde a descanssar q ara ja no l´amollem!!!!!!!!!!!!!!!!!

deme ha dit...

pues imaginat Ruth¡¡¡ ho pasarem super be¡¡¡ i podem repetir, perque beguda hi ha per a donar i vendre¡¡¡

mamixula ha dit...

Que fuerte,cada vega que m´anrecorde cuant ens posarem a fer el pleyback en casa de Jessi,i els amics del agui miranr-mos.que cuadro.

Anònim ha dit...

OLA OLA XICONES, COM SEU PASAREU EL DISABTE JA HE LLEGIT QUE DE LUJO,M'HABERA AGRADAT ANAR XO BUENO UN ATRE DIA SERA JA ME CONTAREU.
BESETS

LA VANE

Anònim ha dit...

com queda eixa reunio, xarrareu de tot lo que ja esta ahi

mamixula ha dit...

Encara estic asimilant tot el vaig fer el disabte,que fuerte.
A tot aço,i Xuso?eres mal traidor!!
no saps el que te pergueres.

Cris ha dit...

Digues que sí Natalia, hui ni ha entrat a preguntar com es va quedar, molt mal Xuso.
Te xure Xuso, que hasta el últim moment no hem viag creure que venies, però dona igual en ma casa hi han sobres, per a fer un altre soparet en el moment que vullgau, crec que hi ha més que antes de començar, no pot ser que les botelles crien, jeje.

Anònim ha dit...

BON DIA¡¡¡ YA VEIG QUE SUPERBE EL SOPAR. YA MEL CONTAREU, YA, QUE CONEGUENT-VOS SERÍA UNA DARRERE D'UN ALTRA. A TOT AIXÒ, ANAREU A VORE A EFREN?? I QUE TAL??? ES COM FORME IX EN LA TELE O ESTA MAQUEXAT????

deme ha dit...

Hola Carmineta, que com va? la veritat es que el disabte et tirarem molt en falta, pero bueno,com ha dit Cris tornarem a fer altre soparet, perque la beguda pareixia que es multiplicava¡¡¡
Ja m´han contat lo be que es queda el cumple de Carmen, ja saps que em va ser imposible anar, pero bueno tambe queda pendent una convidaeta.
Un beset molt fort i ja t´ho contarem tot en pels i senyals...
XUSO I SALES SOU UNS TRAIDORS¡¡¡¡

Xuso ha dit...

"Ye Xuso, com va quedar el spa? ho vas passar be? et quedares be??"

No... vosaltres enseguida... que si Xuso eres un traidor... que si Xuso, no se qué... jajaja

Doncs si un poc traidor sí... però ja vos contaré les circumsatàncies, va ser una cosa imprevista i que no vaig poder dir que no...

la veritat és que si que em sap mal no haver anat al sopar, tenia ganes i més en eixe aren de dones "soles per a mi" je, je... però bueno de vegades no plou a gust de tots i s'ha de saber sacrificar-se quan algu ho necessita!!!

espere que passeu prompte fotos i que no passen molta censura, tinc ganes de vore lo be que ho passareu!!!!!

Cris ha dit...

Censura total Xuso, te pasaré les fotos que en ferem fins que anarem a l´Avinguda d´Espanya, la resta les guardaré per a nosaltres i vos les ensenyaré en private comité perquè no vull embrutar la nostra imatge, jejeje.

A vore si hui puc acabar d´escriure un xicotet relat del disabte, per a tota la gent que no va poder vindre i si que tenia que haber vingut.
No tremoleu xicones, que sols contaré el que es pot, jejeje.

I Xuso, nosaltres et tirarem a faltar, però no podem preguntar per el spa, perquè nosaltres voliem que estagueres así i no allí.

deme ha dit...

Mira, si esta viu¡¡¡ per fi tenim noticies de vosaltres¡¡¡
Que sapigues que el disabte et cridarem per telefono, ja saps... per a ferte raviar un poquet i dirte ... bueno, pues estavem que ens s´en pujavem per les parets quant ens enterarem que ni tu ni Sales venieu.
Pues saps el que et dic... que vosaltres s´ho perguereu, pero np hi ha que preocuparse, que hi ha gasolina per a repetir i repetir i repetir¡¡¡

sambori ha dit...

Es nota que ho passàreu molt bé el dissabte!!!!
I continuem amb bones notícies que omplin de molta alegria, en especial en aquesta ocasió.
Però no sóc la persona més indicada per a fer pública aquest nou aconteciment.
Segur que els mateixos afectats o persones molt pròximes a ells no tardaran es desvetlar-la ací al blog.
Així que de moment vos deixe amb la mel a la boca!!!!!!

Cris ha dit...

La mel en la boca per a alguns i prou sambori. Que els altres també ens enterem de les bones notícies ràpidament, jejeje.

deme ha dit...

Estic d´acord amb Cris, que de la mel en la boca res, perque hi ha tambe que ens enterem de tot de seguida, al igual que tu.
Estic flipant, ara si que estic flipant.
No vullc que t´ho agarres a mal Sambori, no se qui eres, el meu cap va a 2.000 pensant i posante cara, lo que tinc molt clar es que eres algu molt pero que molt arrimat a mi i a la meua familia, pero pense que ara no has estat gens encertat, ho senc, pero es així.
Crec que si has parlat amb algu relacionat amb la meua gent, no hagueres dit res, ni tan sols lo poc que has dit, a no seer que sigues familiar meu, i no ho sapiga ni jo. Si no es així, crec que de vegades deuries mantindret un poc al marge...

Cris ha dit...

Deme igual no es tan arrimat a tu com tu et penses, les notícies volen i tu saps masa com es la gent, que no se poden callar res, i si a més et sents interesant, eh?

Ja he enviat les fotos i Xuso quan les ha vistes, me ha enviat un correu per a que ficara alguna compromesa, perquè no he ficat ninguna, jejeje. En la mel en la boca s´ha quedat Xuso. Li direm a Sandra que ens fique la pantalla un dia en private comité.

Per cert, algú sap algo de sa tia de Carmina???

deme ha dit...

Pues si Cris, encara en mes rao, si no es arrimat, crec que encara li pega menos dir res.
Vinga va que jo vullc vore les fotos del disabte¡¡¡
No se res de la tia de Carmina, pero esta matí Sandra m´ha dit que hui estava mes maleta.

Cris ha dit...

Pobreta, ànims per a tota la família Cañavera.

Agustí ha dit...

jijijijiji

Anònim ha dit...

JACK DANIELS .-
Ei. no soc molt d´escriure en la plana de la falla, pero tinc ganes de vore les fotos del dissabte. Totes no perfavor unes cuantes. Cris el teu morenasso espera que li les ensenyes personalment. val

Anònim ha dit...

DEME LO MILLOR NO ES FAMILIA TEUA DIRECTEMENT M'EXLIQUE?

EL BOU. ha dit...

DEME VOLIA DIR ANTES QUE IGUAL NO ES FAMILIA TEUA PERÒ SI DE ALGÚ DELS IMPLICATS A LA NOTICIA HO CAPTES O NO??

Cris ha dit...

Disli al morenaso que demà estic ahí en la càmara per a que les vega, jejeje.

mamixula ha dit...

IE QUE JO TAMBÉ SE LA NOTICIA,ME ENCANTA,YUJU,YUJU.

mamixula ha dit...

IE QUE JO TAMBÉ SE LA NOTICIA,ME ENCANTA,YUJU,YUJU.

Anònim ha dit...

HOLA SOC MARUXI! El disapte va ser masa! I aixo k jo no anava a eixir!· A Ruth! al final ni mos anrrecordarem d`anar a vore a efren.