http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 5 de gener del 2009

Aniersari de Noelia Marti

per El Bou


BON DIA A TOTS I A TOTES: AVUÍ DIA 5 DE GENER ES UN DIA MOLT IMPORTANT A LA MEUA FAMÍLIA, PERQUE ES L’ANIVERSARI DE L’AMA DE M’HA CASA. LA MEUA SENYORA.


35 ANYETS COMPLEIX LA CRIATURA I LA VEUS PER AHÍ I SEMBLA QUE EN TINGA LA MEITAT, PERÒ ES QÜESTIÓ D’ALTURA EH!! BE ES UNA XICA QUE L’HI AGRADA MOLTISSIM LA FALLA, ENCARA QUE FA ALGUNS ANYETS QUE NO LA POT DISFRUTAR COM ELLA VOLDRIA PER-QUE ENTRE ELS DOS XURUMBELS I UN SERVIDOR EN FALLES LA FEM ANAR DE CAP, PERQUE VESTIR ALS DOS NANOS EN FALLES ES UNA ODISSEA. AQUEST ES EL PRINCIPAL MOTIU QUE NO HO DISFRUTE COM CAL.

SI, JA SE QUE JO TAMBÉ LA PODRIA AJUDAR UNA MIQUETA MÉS PERÒ ES QUE JO EN FALLES SOC COM ¡¡LES DRAG QUEENS!! EN TRANSFORME, PERQUE COM A MI NO M’AGRADA MOLT AÇÒ!! BE CANVIEM DE TEMA.


AVUI TOCA FELICITAR A NOELIA PERQUE ES UNA DONA MERAVELLOSA, ALMENYS PER A MI I ESTIC SEGUR QUE PER A TOT AQUELL QUE LA CONEIX TAMBÉ.


I PER ALS NOSTRES FILLS LA MILLOR MARE DEL MÓN,NOMÉS TENS QUE VORE'LS CUAN ARRIBES DE TREBALLAR, JA NO VOLEN SABER RÉS DE NINGÚ JA TOT ES MAMITA, COM EL DIU JOSEP.


BE CARINYET RES MÉS NOMÉS DESITJAR-TE UN FELIÇ ANIVERSARI I QUE EL POGAM DISFRUTAR TOTS JUNTS MOLTS MOLTS ANYS.

UN BESSOT GRANDISIM.

GRACIES PER SER LA MARE DELS MEUS FILLS.


Article i fotos enviat per Vicent "El Bou" a Fpcervantes07@hotmail.com

39 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Moltes Felicitats Noelia, no sabiem que el teu home fora capaç de dir coses tant boniques, ens ha deixat sorprés a tots.

Enhorabona Bou per l'article i per la gran dona que tens.

A l'article també anaven fotos però per problemes tècnics no les podré ficar fins que arribe a casa.

Anònim ha dit...

EY COLLO....CRINYO MOLTES GRASIES,PER TOTS ELS CUMPLITS QUE M'AS DIT.SI JA TINC 35 ANYS, QUE MAJOR,ARA QUE A MI SI QUE "ME PESAN LOS KILOS I NO LOS AÑOS".VULLC FELICITAR AL MEU VEÍ I GRAN FEÍ VICENT (EL CHURRO) PER ALS AMICS, TAL DIA COM UÍ CUM ANYS ELS DOS I COM NO,HO CELEBREM TOTS JUNS.MOLTES FELICITATS AMIC DE PART DE TOT EL VEINAT, EN ESPECIAL DELS XICS JOSEP I VICENT QUE ESTAN BOJOS EN EL TIO VICET.
SEGUINT UN POC AMB EL MEU HOME, TOTS SABEU QUE AQUEST ANY NO SOC FALLERA (MOLT AL MEU PESSAR) I AUNQUE NO ES NOTE EN RES, PUES SI AMICS NO HO SOC. BE,M'ALEGRA LLEGIR A L'ARTICLE QUE EL MEU HOME SAP EL PERQUÉ...DE TOTA MANERA, ENCARA NO HE SENTIT DE LA SEUA BOCA LES PARAULES MÀGIQUES..."CARI, APUNTAT DE FALLERA,ENTRE ELS DOS PASSAREM LES FALLES COMPARTINT FEINA I XIQUETS". BE, COM CREC QUE EIXE MOMENT MAI ARRIBARÀ DESDE AçI LI DIC AL OSTRE AMIC EL BOU QUE DISFRUTE DE LES FESTES PER ELL I PER MI.FINALMENT ENVIARLE UN BESSOT MOL FORT DE LA MEUA PART AL MEU MARIT I ELS BESSOS MÉS DOLSSOS I GRANS ALS MEUS FILLS,MUA...... I GRASIES CARINYET,T'ESTIMA:

LA TORA.

La Nere ha dit...

Moltes Felicitats Noelia!!!!!!!
Espere que passes un día especial junt a la teua familia per celebrar el teu aniversari i de segur que serà especial perqué a part de celebrar els teus fills el teu cumple també estaran ociosos per vore que els hauran deixat els Reis Maigs, de segur que pasaras un dia meravellos!!
Molts Besets Noelia

Anònim ha dit...

SOC JO,LA TORA, PERDONEU LES ERRADES,SON LES PRESES.

La Nere ha dit...

Vicent Felicidades!!!!!!!!!!!!
Com es que ho tenies tan callaet?? jajajaja.
Bueno ja ho saps moltes felicitats i que en cumplisques molts més i que les Petxis ho pogam vore!!!!

Un beset molt refort

sambori ha dit...

Noe, hui el Bou se m´ha adelantat i ens ha sorprés en un article amb molt de sentiment.
Vaja regalet que li deixàren a Xelo i Vicent els Reis!!!!

Una guapa morena que si alguna cosa té que la caracteritza és el seu gran amor per les falles i en especial per la que tota la vida ha segut la seua falla.
Sempre ha estat a punt per al que ha fet falta:disfresses, balls, sainets,....però si faig memòria el que més me va impressionar va ser aquell Money-Money fa ja alguns anys.
Així que Noe moltes felicitats i espere algun dia tornar a gaudir d´eixa faceta teua que eres tota una artista!!!!!!

Ah! i felicitats també per a Vicent que hui també és el seu aniversari!!!!

Anònim ha dit...

REDEU, SAMBORI EM PORTES DE CUL. DE VERES QUE MOS TENS A TOTS EN UNA INTRIGA QUE "TE DIRÉ", CONEIXES M'ONS PARES, EL MONEY,MONEY....ERES GENIAL. AQUEST ANY SI LA SORT M'ACOMPANYA I DORI VOL, TORNAREM A FER EL MONEY,MONEY I SOLS DEDICAT PER A "SAMBORI" PERO TÚ TENS QUE REVELARTE DAVANT TOTA LA FALLA,OK?

LA TORA.

mamixula ha dit...

Moltissimes felicitatas Noelia,ja veus com pasa el temps,pero tu tranquila que pareix que netingues,18
jejeje.
Lo dit felicitats guapetona.

Cris ha dit...

Moltes felicitats Noe, pots estar pagà de l´article es nota el sentiment, i a Vicent com no? també Moltes felilcitats. Passeu-ho molt bé al rellano esta vesprada, encara que coneguent-vos no hi dude. Un bes molt fort per als dos i MOLTES FELICITATS.
Cambiant de tema, per favor les del play bac demà a les 5 en el casal, no falteu.

Anònim ha dit...

Moltissimes felicitats, Noelia! Espere que passes un gran dia i que el rei aprofite per dur-te moltes cosetes!

I, Vicent, per a tu també,eh! MOLTES FELICITATS!! Avore si ho celebrem esta semana, no? hui ixiu?jajaja... Vaaaa..!!

Un grapaet de besets...

deme ha dit...

ye perfavor que arribe tard¡¡¡
sera posible que hui encara no haja tingut ni temps per a entrar a la web? pero no son reis, xe ... sempre hi ha algun que altre marejador que no et deixa disfrutar dels bons moments que te el anar a currar ( em referixc a la nostra web, com jo no tinc internet a casa )
Collins Bou, eres un artista, estara la Noe contenta eh...
Tots el que conegueu a la meua germana sabeu que es una persona molt especial, es molt dolçeta, pero... no es cregau que no te genit, el que passa que l´amaga ben amagat, es bona persona i això ja ho diu tot, i paciencia... i una canya, perque per a aguantar als dps dimoniets i altre un poc mes grandet hi ha que tindre corfa eh¡¡¡
Moltes felicitats Noe, ja en son 35, pero i que? ja voldria jo als 35 estar lo be que tu estas i que en complixques, 35 i 35 i 35.... mes i ho pogam celebrar.Esta nit ens vegem a casa. Un beset molt fort de Javi i meu.
Vicente Manuel Delgado i Torres... tu tampoc t´escapes del tiro d´orelles i aquesta nit et fare o be l´orella dreta o l´esquerra mes roja que una tomaca¡¡¡ Moltes felicitats vecino i prepara el cava, que l´altre dia no en vaig poder veura ni una copeta.

Anònim ha dit...

M'apunte a la felicitació de Noelia perquè és veritat que té molta energia per a organitzar cosetes amb els nanos, que li dure molts anys i tranquil.la per l'edat perquè no els aparentes en absolut. Aprofitaré de pas per donar-li l'enhorabona al teu home per l'article però, ja que ho heu reconegut els dos, crec que encara quedaria millor si en falles no es transformara i et tirara una maneta per a què tota la família ho poguereu disfrutar per igual. A vore si és veritat. Que vaja bé i fins a l'altra.

Sandra ha dit...

Cuantes coses pasen per açi, i una sense ordinador a casa.

BO! Moltes felicitats Noe, encara que en molt de retras ¡pero! no tinc ordinador a casa, eres un ejemple a seguir.

Un beset molt fort meu i de Aina.

mamixula ha dit...

iÉ basuriila!!!!que pasa per la web??
tenia males ganes de entrar,tant de temps sense internet,no pot ser!!!!!
Que pasa perreres per aón pareu????
I el amic fep??????ja fa molt de temps que no se res de ell.....

La Nere ha dit...

Bon diaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!
Que passa per ahi???? Esteu tots groguis o que? Aço esta un poquet mortet no?

Anònim ha dit...

BON DIA¡¡¡ YA ESTIC ASI¡¡¡¡
FELICITATS NOE¡¡¡ SUPOSE Q LA TEUA GERMANA ENS DURÀ PER A CELEBRARO, EH DEME?

VICENT A TU TAMBE MOLTES FELICITATS¡¡¡ I TAMBE TE TOCA DUR PER A CELEBRARO.

PETXIS YA ESTEM ALTRA VOLTA EN LA RUTINA.

NERE A QUINA HORA ENS VEGEM HUI I A ON?

Anònim ha dit...

MOLTES GRASIES A TOTS PER LES FELICITACIONS,A TOTES LES XICONES,SAMBORI,I DULIN....BUENO A TOTS MOLTES GRACIES. ENS VEGUEM JA BÉN PRONTE, BESSETS DE LA TORA.

La Nere ha dit...

Carmina quan vuigues quedem, jo te toque i te dic algo a la vespra, es que no se si hui tindre a la nana, de moment no la tinc peró fins les 2 no ho sabre segur.

deme ha dit...

ye Carmina pero tu el movil per a que el vols? desde luego estic tot el mati cridante i tu ale ... el movil apagat ( com sempre )
Per cert... jo soc la germana de la que cumplix anys, no la cumpleanyera... així que jo no pague¡¡¡

Cris ha dit...

Bona vespra, que feu per ahí????
Bueno Carmina, jo he quedat amb Deme i Mar, si vols unirte hem pegues un toc i t´arreplegue.

deme ha dit...

Cris que fas per ahí? jo ja estic al puesto. Ja esta tot aclarit, ja tenim algo mes clar. bueno a la vesprada parlem.

sales ha dit...

yehh, que jo també estic aci!!

Bo primer que tot felicitar a Noe i a Vicent pel su aniversari; que guay no?? Només li faltava a eixa escala un cumpleanys conjunt, redeu Tonet!! (este comentari és en honor a Carmineta)si vos tindrieu que comprar un xalet i anar-vos a viure tots junts!!!
Que si xics, que és molt bonic aixó de ser amics i veïns, felicitats altra vegada!
les del playback a les 9 en ca la Fallera Major per assajar!

Cris ha dit...

Ok Deme oído.
Sales si si, i esta semana és semana d´expulsions així que feu el favor d´acudir.

jorge ha dit...

Bona vesprada, em podrieu dir a quin hora es dema la presentació del llibre?

Anònim ha dit...

Felicitats NOELIA,en un poquet de retras.
Bueno xicones dieume quin dia son els plabacks perque estic un poc despista.
LA VANE.

Cris ha dit...

Bon día, Que feu per ahí??
Jorge si no m´enganye és a les 20:30 en el casal.
I Vane hui en una semaneta tenim el play back, día 15 de gener, ja ho tenim ahí.

Anònim ha dit...

BON DIA A TOTS¡¡¡ JORGE MENCANTA LA FOTO QUE TAS POSAT ARA.

SALES QUE AL DUMENGE ENS SENANEM DE BODORRIO¡¡¡¡¡ LI HE COMENTAT AL CULE LO QUE LI TIRA UN AIRE A JAUME I MA DIT EL MATEIX QUE VOS VAIG DIR JO. "AIXO MAGRADARIA MI" JAJAJAJA.

VANEEEEEE¡¡¡ QUANT DE TEMPS¡¡¡ SI, SI AL DIJOUS QUE BE JA MOS TENS A TOTES TORNANT-TE VARILLETA¡¡¡¡

PETXIS AL DIVENDRES A PARTIR DE LES 8 EN MACASA PER A REPLEGAR ELS REIXOS DE AVON. OK?

Sandra ha dit...

Hola, hola com va el fred?
Com quedareu ahir? be no?, estabeu calentetes gandules, vos agradá? jo per vosatros el que vullgau, ja sabeu cuan ho necesiteu o vegeu que fa molt de fred la meua coxera esta per a vosaltres.

Cris lo del llibre no es a les 8:00

Sandra ha dit...

Que fuerte macaben de dir que ahir va tocar el cuponet de la once en "CA MANEL" lo que era el REGEROT i hi ha algun faller de la nostra falla que ha arreplegat algun pesiget.

Enhorabona

Anònim ha dit...

ATENIO,ATENCIO!!! NO PATIU PER LA CONVIDAETA DEL ANIVERSARI, JO LI DONARÉ A DEME UNES BOTELLETES DE CAVA I HO CELEBREU JUNTES AL ASSAIG DEL PLAY-BACK,OK? SEU MEREIXQUEU PER AGRAIDES,CAXONDES I PE VOLERMOS TANT AL BOU I A UNA SERVIDORA.
BE, MOS VEGUEM EL DIVENDRES PER A FER EL REPARTO I....UNA PICAETA.
SANDRA, DE FRET ANEM BÉ, LA MARE QUE VA....!
AH, SE M'OLVIDAVA.

HAN EMPEZADO LAS REBAJAS EN AÑIL,MODA Y COMPLEMENTOS OS ESPERAMOS A TODAS Y TODOS.
BUSCAD,COMPARAD Y SI ENCONTRAIS ALGO MEJOR.....

UN BESSOT A TOTS.LA TORA.

deme ha dit...

Cris vosaltres anireu a les 20.30 al casal? es per acudir o no? bueno si que anire i així nomes acabe la presentacio ens fiquem a currar¡¡¡
Xiquetes jo no se vosaltres, pero jo estic gelà com un poll, esta nit ens xuplqrem els ditets¡¡¡
Ye Vane... que no t´enteres de la pelicula¡¡¡

deme ha dit...

Que... que va tocar el cuponet ahir en Ca Manel? això es veritat? bueno... total a mi segur que no m´ha tocat, pero si algu pesiga algun euret... pues de categoria¡¡¡
Ye Carmen, que eixa Vane no es la meua prima, es la nostra Vane petxi

La Nere ha dit...

Holaaaaaaaa Bon día!!!!
Jo si que anire al casal a partir de les 8:30, aneu no?????
Jo avisare a la Vane i a Almu per lo de dema (lo de Avon) i a vore si venen hui a lo del llibret i aixina parlem de lo de la ayuda que diem ahir.

mamixula ha dit...

Que pasa gandules!!!!!ahi voreu la sort que tinc,a tocat el cuponet al costat de m´acasa,i asi no aplega ni l´olor!!!!pero aixo si,m´alegre de lo més.
Que pasa Deme,fa mal fred,tinc els datils anrrabanats!!!!!!
A tot aço,per aón para la xateta????
Llamando a la xata,llamando a la xata.

mamixula ha dit...

Que pasa gandules!!!!!ahi voreu la sort que tinc,a tocat el cuponet al costat de m´acasa,i asi no aplega ni l´olor!!!!pero aixo si,m´alegre de lo més.
Que pasa Deme,fa mal fred,tinc els datils anrrabanats!!!!!!
A tot aço,per aón para la xateta????
Llamando a la xata,llamando a la xata.

Anònim ha dit...

ieee!!!!! natalia com va? la xateta no esta, s'en ha anat a sueca ala matrona, hui li he donat festeta tot el dia, bueno com no mos havien vist FELIÇ ANY A TOTS!!!

Xuso ha dit...

Bueno encara que siga en retràs (és que he entrat poc a la web últimament), MOLTES FELICITATS!! a Noelia i al Ingeniero, que enguany pareix que està "tirant-se la manta al coll"... i l'enhorabona al Bou pel regal cybernètic tan impressionant que li ha fet a la seua dona (que segur que ja ha sigut recompensat, no??? jejeje)

La xateta ha passat per el "laboratori" a vore a la magtrona, confirmat, jo la he vista!!! i Robinho, canviat el nom ja, deuries ficar-te Huntelaar o Laas, no? jajajajaja

Cris ha dit...

Pues No ho sé Sandra, jo ahir vaig sentir 20:30, però no ho se. Confirmeu.
Deme clar, quedarem que ens veiem a eixa hora allí.

Anònim ha dit...

JE XUSO PER ACTUALITAT SI QUE EL TINDRIA QUE CAMBIAR, PERO ES QUE ROBSON DE SOUZA ANOMENAT ROBINHO ES I ERA EL MEU IDOL, QUE PODRA DIR I CONTAR ALS SEUS FILLS QUE HA VESTIT LA MILLOR SAMARRETA EN UN EQUIP DE FUTBOL=(real madrid). JAJAJAJA. BUENO XUSO GRASIES PER LA INFORMARME DE LA XATAU.