http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 28 de gener del 2009

¡¡¡¡¡ATENCIÓ, ATENCIÓ!!!! NOTICIA EN "PRIMICIA"

per el Bou

EL BLAI I LA DESI VAN A SER...... ¡¡¡¡¡PAAAAAAAAPIS!!!!!

ENCARA NO SABEM SI SERÀ UN JONEGUET O UNA VEDELLETA PERÒ LA CUESTIÓ ES QUE VAIG A TORNAR A SER TIO I ESTIC QUE NO CAP EN LA PELL. D’ACÍ UN MES APROXIMADAMENT NAIXERA EL MEU NEBOT ARNAU I D’ACÍ 8 MESOS APROXIMADAMENT EL MEU NEBOT BLAIET O LA MEUA NEBODA MARIA.



JA SABREM EL QUE PORTA LA MEUA CUNYA, ENCARA ES UNA MICA PRONTE PER DETERMINAR EL SEXE DE LA CRIATURA. LA CUESTIÓ ES QUE ESTA MES PRENYA QUE UNA BURRA I QUE EN MA CASA ENS HEM ALEGRAT DE LO MES...

MOLTISIMES FELICITATS PER ALS MEUS CUNYATS!!!!!!

VULL APROFITAR L’OCASIÓ PER A DESITJAR-LI A LA MEUA CUNYA QUE TINGA UN FELIÇ EMBARÀS, I AL MEU CUNYAT QUE TINGA MOLTISSIMA PACIÈNCIA PERQUÈ NO SAP LA MALA LLET QUE L’HI TOCARA AGUNTAR FINS QUE LA DONA PARISCA.

RES MES CUNYATS DE TOT COR QUE VAJA TOT BÉ I ENHORABONA!!!!

Article enviat per Vicent Nicolàs (el bou) a fpcervantes07@hotmail.com
PER CERT, ACI TENIM LES PRIMERES FOTOS DEL GRAN SOPAR DEL PLAY-BACK A "EL CHAPARRAL", POLSEU ACÍ... PERÒ AMB MOLTA CENSURA, EHH? AIXÒ NO VAL!!!! ENVIEU-NE MÉS!!!!!

39 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

La més sincera enhorabona parella!!!
Que alegria més gran m'he endut quan m'he enterat, perquè pense que s'ho mereixeu tant ho més que vegades ho haureu intentat (je, je)

En lo que li agraden a Desi els xiquets i en lo que volen tots els nanos al xicotet de Blai!!!

MOLTÍSSIMES FELICITATS!!! esperem que tot vaja de luxe i ja tenim ganes de vore-li la careta a la criatura....

per cert voleu que apostem?? jo aposte per xiqueta!!!!

sales ha dit...

ehhh que guay!!! de veres, m´alegre moltissim, la més sentida enhorabona als dos!!

pues jo crec - no se perqué - que serà un Blaiet. Que fort... si ja estic vegent-li la careta i tot!!

Gràcies Bou per la primícia ,jo crec que passaràs "d´Avon llama a tu puerta" al "corrillo d´Ana Rosa".

Xicones m´alegre de que ho passareu de luxe, encara no havia pogut entrar i dir-vos-ho. ja veig que a mi no em tirareu tant en falta como a Xus...jejeje be wapes ja em contareu en pels i senyals com és Efren al natural. un besot!!

Cris ha dit...

Que guuuuuaaaaaiiiiii, Desi prenyà, jo m´alegre moltíssim per els dos, seràn una pares estupendos perquè els dos són molt crieros. A Desi ja la vaig felicitar ahir, però de tota manera, MOLTÍSSIMES FELICITATS ALS DOS!!!!!

Xuso, perquè no has ficat els relat que et vaig enviar del sopar??? I has ficat les fotos soltes

Anònim ha dit...

Blai i Desi ,que al.legria ens heu donat a tota la comisio de la falla, esta vist que enguany anem a cel.lebraro tot ,xiquets/es..al mon..i els 50 anys de la falla.
la enhorabona a tota la familia Serra- Marti

Sales y Josep a vore si s´animeu tambe eh.....

deme ha dit...

Ye bon dia a tots. La veritat es que estem tots a casa de lo mes contents, no perque siga el primer, no (perque ja en tenim dos ) pero esta volta, s´ha fet tant de rogar, que a mi encara em costa de creure.
Vaig a ser tia per tercera vegada, mare meua¡¡¡ pero ara estic segura que sera una xiqueta, o qui sap? igual en pogueren vindre dos¡¡¡ vinga el que vinga estic segura que ens fara tornar locos a tots en casa, igual que les dos pelailles que tenim ja.
Enhorabona a la meua germana i al meu cunyat, sobretot tu cunyat, fesli cas a l Bou, i a partir de ara mooollllta paciencia.

Xuso ha dit...

Cris...PERDÓ... no l'havia ni vist, pensava que tots els arxius adjunts eren fotos!!!

demà penjarem l'articulet i les fotos (no hi havien més cameres???), hui toca felicitar a la parella de benissants!!!!

mamixula ha dit...

Enhorabona papis!!!!!estic super contenta de que aquesta parella,vajen a ser pares,ja que seu mereixen dels que mes.
Jo dic que es una pastiseta,com la de Desi,encara que dona igual el que siga ,el que vinga bo.
Deme aprepara la buxaca que cada vegada tens més nebots,je,je,je.

mamixula ha dit...

Carmineta per aón pares?? com esta mºNieves?

Sandra ha dit...

Enhorabona papis, cuant hem va tocar Richard per a dirmeu, hen caigueren fins les llafrimes i tot,
be espere que vaga tot be, que tinges un embaras estupendo Desi, que tu et mereixes el millor.

ENHORABONA PAPIS!!!!!!!

Anònim ha dit...

Moltisimes feliçitats als dos malegre molt per vosatros acabe de parlar en tu pa donarte la enorabona pero a la web tambe tocaba que guai mols besets i enorabona atra vega.

Cris ha dit...

Te´n pasaré alguna un poc compromesa, però soles un pooquet, per a que no plores més.
Persupost que hui tocaba felicitar al papis, però es que no saps el que hem va costar d´escriure, no sabia com disfraçar tanta animalà, jejeje

Anònim ha dit...

Enhorabona als papis!! Espere que vaja tot bé, i que siga una xiqueta, jeje, sobretot si es veritat que aneu a ficar-li Maria, jeje, que guay! una mes...!!
Un besot molt gran per als dos!

Cris ha dit...

Natalia, MªNieves ja ha faltat, es veu que ha sigut esta nit.

Anònim ha dit...

ENHORABONA PAPIS!!!AIR CUANT MEU DIGUE DEME, EN VAIG POSAR SUPER CONTENTA,SEU MEREIXEU 100% VIURE ESTA ESPERENCIA TAN BONICA I DESCONEGUDA,PERQUE DESI JA VORAS,CADA DIA ES UNA TECLA NOVA.PERO VAL LA PENA.1B7 MOLT FORT PER ALS DOS.


Per a les del sopar:QUE PERRES SOU,I QUE BE SEU PASEU GUAPETONES.

deme ha dit...

Si la tia de Carmina falta ahir a les 22h. de la nit, he parlat jo amb ella fa un ratet.

Xateta va que ja queda menos epr a parir, i quant menos t´ho penses ja estas tu tambe amb totes de festeta¡¡¡ pues no tens ganes ni res¡¡¡

Voleu que fem una porra... sera xiquet o xiqueta?

Anònim ha dit...

HOLAAAAAAAAAAAAAAAAA MOLTES MOLTES GRACIES A TOTS I A TOTES .EStem molt contens la beritat ara tenim igual que siga BLAY O MARIA bolem que estiga i batja tot molt be encara que de moment jo estic molt be i espere que segixca aixi be moltes gracies a tot i un bes per a tots de part meua i de BLAY.

La Nere ha dit...

Moltes felicitats a Blay i Desi!!!
Que guay no??? Se que vos feia molta il.lusio i ja ho heu acaonseguit.
Desi espere que tingues un bon embaras.
Molts besets parella

jorge ha dit...

Moltes felicitats a la parella.

Cris ha dit...

Nere, la nevereta del tio campana va en el meu maletero. Quedem i anirem a tornarla.

Anònim ha dit...

HOLA

Anònim ha dit...

CARACOLA

Xuso ha dit...

a que jugues, Bou??? jajajaja

Anònim ha dit...

SOC MARUXI!!!!
ENHORABONA BLAI I DESI!!!!
Stem molt contents la DORI,RICHI I JO.Vos desitgem lo millor 1 besot molt fort.

Anònim ha dit...

SOC MARUXI!!!!
ENHORABONA BLAI I DESI!!!!
Stem molt contents la DORI,RICHI I JO.Vos desitgem lo millor 1 besot molt fort.

Anònim ha dit...

SOC MARUXI!!!!
ENHORABONA BLAI I DESI!!!!
Stem molt contents la DORI,RICHI I JO.Vos desitgem lo millor 1 besot molt fort.

Anònim ha dit...

SOC MARUXI!!!!Que waiiiiii.....es el meu primer comentari, ara ya me tindreru asi tots els dies xarrant-vos.

SPIELBERG ha dit...

Ara sols et falta ficar-te el nom i que o aparega Anònim.

Per cert, felicitats a Blay i Desi

Anònim ha dit...

ENHORABONA!!!!!! M'alegre molt....felicitats per als futurs papis, Blai i Desi.

TANIA ha dit...

MOLTISIMES FELICITATS PER A BLAY I DESI ESPERE QUE VAJA TOT DE LUXE. JA TE FELICITARE EN PERSONA.
BESETS DE JUANJO, TANIA I XAVI

Cris ha dit...

Maruxi, m´alegre de que estigues per açí però no dupliques els comentaris, jeje.

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITAS DESI I BLAY ESPERE QUE VOS VAGA TOT MOLT BE.ENORABONA PAPIS.


XIXONES JA HE VIST LO BE QUE SEU PASAREU EHHH.

LA VANE.

EL BOU. ha dit...

YEEE XUSO ACÍ ACABARÉ MS MALAMENT DEL QUE ESTIC,CADA VEGADA QUE TINC QUE ESCRIURE UN COMENTARI ES UNA AUTENTICA ODISEA PER A MI.PERQUE COLLONS NO M'ENTA EL NOM DEL BOU DIRECTE? ACLARISMEU CUANT PUGUES PER FAVOR,A MIG DIA ESTAT APUNT D'ENVIAR L'ORDINADOR PER LA FINESTRA,ENTRE QUE NO TENIA MASA POTÈNCIA DEL WI-FI,QUE NO TENIA COLLONS DE POSAR EL NOM I QU M'EN ANAVA A TREBALLAR ESTAVA DEL NERVIS,EN FÍ CANVIANT DE TEMA A VORE QUE VOS PAREIX LA FOTO QUE TINC ARA AL BLOG.VAIG PREPARANT-ME PER ALS BATEJOS QUE ME S'ACOSTEN.A QUE ESTIC GUAPOT DE FLAROT??JA,JA,JA,JA,JA I MOLTS JAAAS MES.
VAIG A DIR-VOS QUE D'ACÍ UNS DIES FARÉ UN ARTICLE PER AL MEU XIQUET JOSEP QUE ES EL SEU ANIVERSARI EL DIA 9 DE FEBRER HO DIC PER A QUE NO ME XAFEN LA NOTICIA HEEE SAMBORI! VINGA SANBORI NO T'HO AGARRES A MAL QUE TTS CLAVEM LA GAMBA ALGUNA VEGADA, QUE DESPRES DELS COMENTARIS D'AHIR AVUÍ NO HAS ESCRIT NI PER A FELICITAR ALS MEUS CUNYATS.(TE VOY A PONER DOS VELAS NEGRAS)VINGA UN ABRAÇ DEL BOU,QUE DE SEGUR QUE ENS CONEGUEM MOLTS PERÒ QUE MOLTS ANYS....

EL BOU. ha dit...

ATENCIÓ TINC LA FORMULA SECRETA PER A PRENYAMENTAR LA QUE VULLGA QUEDAR-SE PRENYÀ QUE AGARRE L'ANY QUE BE EL LLIBRE DE CUOTES I SI NO S'HO CREGUEU LEEGIU VE EL QUE VAIG A POSAR.GEMA LA XATETA PORTA UN LLIBRE DE CUOTES EN COMPANYIA DE EVA LA PICANYA (LES DOS ESTAN PRENYADES),GEMA LA DE AMADEIN PORTA UN LLIBRE EN COMPANYIA MEUA TAMBÉ ESTÀ PRENYADA,A LA MEUA CUNYA DESI EL DIVENDRES PASAT QUEJO ESTABA MALALT DE LA PIGOTA L'HI VAIG PASAR EL LLIBRE PER SI ANAVA A LA REUNIÓ QUE'L PORTARA I MIREU EL RESULTAT I JO JA COMENCE A TINDRE ALGUNA QUE ALTRA AGONIETA UY,UY,UY...PER CERT MERXE VES ESPAI QUE TU PORTES EL LLIBRE DEL JOVENILS A VORE SI TENIM UNA SORPRESETA ANALITSEUO I JA DIREU ALGO A VORE SI TINC RAÓ O NO...

Xuso ha dit...

Qué bo eres Bou... jajaja, però si que és així si!!!! jajaja molt bona teoria

Ja t'explicaré lo del nom el divendres!!!

Anònim ha dit...

Jo també vull felicitar per la web a Desi i Blai per tan bona i esperada notícia.La meua ENHORABONA de tot cor.

Tots ens hem alegrat moltíssim, perquè sabem què a tota la família vos agraden molt els xiquets i les xiquetes.Començant per la tia Deme i Noèlia fins als iaios i tios,sols n'hi ha que vore a la iaia Xelo quan va en el carret en Josep o Vicent,sempre està contenta i feliç.

Ara l'article de Vicent també es mereix felicitació (està escrit del mig de l'ànima).També m'ha agradat molt la reflexió del llibre de quotes.Vaja coincidència !
però sí que és veritat què estan totes esperant a la cigüenya(llevat de les juvenils ).

Desi ara a passar un bon embaràs i d'ací no res xiquet o xiqueta al món.Besets

Anònim ha dit...

Moltissimes felicitats!!!
La meua més sincera enhorabona als papis, i dessitjar-vos que tot vaja fenomenal, un bessot!!!

Anònim ha dit...

enhorabona per a desi i blai de part de noe i el bola

Anònim ha dit...

Enhorabona papis!!!!!! q vaja tot millor q be!!!!!

Anònim ha dit...

eiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!
açò jo no ho sabia!!!!!!!!!enhorabona parella!q wai!ara en lloc de ser la falla plça de cervantes serà la falla les prenyaes!jajaj espere q no s´apegue...jajaj!
la veritat es q stic molt contenta xq ja teniu ganetes,eh!ánim desi q sols et queden 8 mesets q passen deseguida, sinó mira,a q pareix l´altre día quan estavem cremant la falla?pos ja ha passat qüasi un any!
un besot super fort per als futurs papis!!!!!!!!!!!!