http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 29 de gener del 2009

El Sopar del Play-Back...

per Cris

PER ALS QUE NO ESTAVEN!!!!!!

Tot començà cap a les 19:30 h de la vesprada del dissabte 24, quan Marieta es va dirigir a ma casa. Ella puntual com sempre, hem va arreplegar i ens dirigirem cap a casa Ruth, aquesta també molt puntual va pujar al coxe i moguerem al Xaparral, per a preparar el sopar que més tard disfrutaríem les artistes del Play-Back major.

A les 21 hores, era l´hora d´encontre de totes nosaltres al cau, per a no perdre la costum, algunes arribarem algo tard perquè Natalia es va retrasar.
Una vegada totes a la porta del cau, moguerem al Xaparral on teniem preparat el sopar amb el foguet de l´eixumenera encés per a que ninguna es constipara i la botelleta de casalla damunt de la taula per a entrar en calor més ràpid.
Totes nosaltres ens sentarem a fer la xarradeta abans de sopar al voltant de l´eixumenera, imagineuse el resultat al cap de mitja hora de xarrar amb la companyia de Cerveró.

Després de “sopar” (les que estabeu sabeu el significat de les cometes envoltant a la paraula sopar) amenitzarem la vetlada amb unes actuacions estelars, no dubtarem en alçar-nos de la cadira per a convertir-nos en les nostres cantants preferides, quasi pareixia que estaben les verdaderes actuant per a nosaltres, artistes de la talla de Marta Sánchez, Mónica Naranjo, Soraya, David Bustamante, també tinguerem una actuació del musical de Mamma Mia, quasi res. Queen ens va visitar però a través d´uns altaveus, ja que en aquesta ocasió la seua participació era imposible, se´n va tindre que anar d´urgència a relajarse en un “Spa”. A més tinguerem aniversari, sí sí, Merche complia anys i com ja és costum entre les xiques del play-back, ens va convidar a dolcet i cava.

Finalitzades les actuacions i tot arreplegat, pujarem als coxes per a dirigir-nos a la Falla de l´Avinguda d´Espanya, que per indicacions de Xuso estaven esperant-nos per a fer un cubateta. Una estona molt agradable la que pasaren allí en companyia dels amics de la Falla Avinguda d´Espanya.

Després decidirem escapar-nos per a acabar de disfrutar d´aquella nit de celebració, que per a nosaltres era tan important, després d´una currada com la que ens hem pegat per a preparar tot allò referent al Play-Back, ben merescut que ens ho teniem.

Hasta açí és el que vos puc contar i mostrar amb imatges:


La resta es queda en el record de les que allí estaguerem i en les fotos que estaran guardades baix clau en el meu ordinador.

Article eviat per Cristina Cebolla a fpcervantes07@hotmail.com

22 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Bon dia!!!!
Ahir vaig buidar el coxe i no m´explique d´aon ha eixit tanta cosa. Ho he deixat a casa Jessi en companyia d´una altra bolsa amb botelles que ha aparegut allí.
Sols hem falta la nevera Nerea, cridam a vore que fem d´ella, que ja no hem cap res més al maletero, no se ni com ho clavarem tot allí.
Nere cridam si vols que anem a tornarla o algo o a vore on la deixem.

Sandra ha dit...

Que perres que sou, seu degereu de passar poc be, menos mal que no vaig anar (encara que hi havia algu que hem punxaba) perque si no ja tambe habera segut una deixes fins la marina AH CRIS!!!.
Be m´alegre que seu pasareu tan be, ara que a vosaltres no vos fa falta molt per a passar-ho be i agafeu forses per al faller d´honor, que tenim que celebrar el meu cumple i te que ser per tot lo alt.

Cris ha dit...

Clar que sí Sandra, jo ja m´estic mentalitzant que aquest finde toca invernar per a agafar forces, que a partir del 7 ja no parem, yuju..
Celebrarem el teu cumple i el que faja falta.

mamixula ha dit...

Mira que ens agrada!!!encara no em pasat esta,ja estem pensant en altra.
La veritat es que mire les fotos i me pise de la risa,que guay meu pasi per a repetir de veritat,jo amb vosaltres vaig al fi del món.

Sandra ha dit...

Hey basurilla, al fi del mon i a la lluna tambe t´envas de ver en cuant, perque reina mirante la careta en les fotos es per a morirse.

AH! I si vegeu a la Jessi li digeu de part meua que es una perra que cuant l´agarre jo li fare un ascoltet.

Cris ha dit...

Sandra a quina hora es el enterro de sa tia de Richar??? Es a les 11 en el Carme veritat

Sandra ha dit...

Si Cris a les 11 en el Carmen

deme ha dit...

Que be que ho passarem, pero, quant no ho pasem nosaltres be? si es que no ens fa falta molt per a desbaratarmos¡¡¡ i tota la culpa es de Cerveró...
Cada volta que veig les fotos m´entra una risa, quant m´enrecorde de certes coses... el bac de Jessi a l´escenari de l´Avinguda d´Espanya va ser lo millor ( imagineuse ) altra que li crema el coll a una dona, jo que se... un poc de tot¡¡¡
Pero com Cris diu, al fi i al cap ens ho mereixem i com que ha sobrat mooollllta beguda, segur que repetirem, a que si?

mamixula ha dit...

Tia DEME pobra dona,estara encara més cuenta que un all,jejeje.
Xuso necesite parlar amb tu urgent,i en este mobil nou que tinc,no me ix el teu numero.
Avore,una pregunteta:jo tinc que anar als fallers d´honor,cuant sacabe la presentació de la ronda,tinc que pagar algo igualment???

Anònim ha dit...

ESQUE SOU LES MILLORS!!!!I EN DIFERENCIA DE LES SEGOS DE LA LLISTA.PER UN FORAET VOLDRIA VOREVOS.
DEME CONQUE CERVERO!!JA TEU DIRE JO A TU.LES TINC TOTES APUNTAES.
SO PERRES!!!!

Xuso ha dit...

Natalia si vens després de sopar ja quan la barra i l'orquesta estiga en marxa, no tens que pagar res, convidar-me a mi a una casalleta i au!!! jejeje

no en serio la barra és com la gala del 50, a eurocubata!!!

per cert apunta: 676500784 el meu movil

mamixula ha dit...

Val moltes gracies,tu ja saps que jo et combide a el que faça falta,pero tu ens deus a totes les del pleyback una festeta,val???

deme ha dit...

Xateta colli lo unic que fas es marmolarme¡¡¡ i tot perque ja t´agradaria a tu empinarte la botella ja¡¡¡
Jo si que me les estic apuntant, cada vegada que em dius... aprepareuse quant parixca¡¡¡ avore si es veritat, que jo ja estic apreparà per al que tu vullgues¡¡¡
Flaki sin comentarios, perque som fortissimes¡¡¡¡

deme ha dit...

Xuso al divendres encara ens podem apuntar?
que son 20 € per barba?

Xuso ha dit...

correcte, els que no havien fet la reserva per a la gala del 50, ara l'han de fer per als Fº d'honor!!!

deme ha dit...

i els que si que donaren els 20 € per a la gala? ara no tenen que donar diners?

Xuso ha dit...

no la reserva automaticament de la gala als Faller d'honor!!!

La Nere ha dit...

Que guay!!!!!!!! Jajajajaja
La veritat que ens ho passarem molt be i la companyia era molt peró que molt bona.
Ok Cris a la vesprada et toque que mon pare ja ma donat les claus vale?

mamixula ha dit...

i jo que pagui lo de Amadeo i meu de la gala,i ara no tinc que pagar el faller d´honor,me van a tornar els dines?

mamixula ha dit...

i jo que pagui lo de Amadeo i meu de la gala,i ara no tinc que pagar el faller d´honor,me van a tornar els dines?

Anònim ha dit...

Xuso una pregunteta... quant paga l'acompanyant???? Es x apuntar a Coti, hasta quant se pot pagar???? dime algo xfa

Xuso ha dit...

Tania: l'acompanyant ha de pagar 40 euracos, si m'ho doneu demà a la reunió millor, si no dilluns i dimarts de la setmana que ve.

mamixula: la reserva dels faller d'honor passarà directament a conter de la disfressa de la cavalcada del ninot, si per l que siga tampoc eixiu entonces vos se tornaran...