http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 2 d’abril del 2008

UN TRIBUT ESPECIAL

Dedicat a una persona molt especial per a mi.

Per començar agrair al nostre president que fera posible aquestes meravelloses falles i tamé que fera el parking fallero al igual que done la enhorabona a la nostra fallera major Marieta que s’ha comportat i ha acudit a tots els actes fallers incluits les despertaes jeje, també un abraç per al nostre president infantil i per a Sheila la nostra fallereta major un bés molt fort i com no a xuso i spielberg que fan posible que hi hasca una conexió diaria entre tota la familia fallera, gracies i seguiu molt de temps.

Dir també que per a mi aquestes falles han sigut molt emotives he acudit a les despertaes, pasacarrers, sopars, dinars i inclús a 1 esmorçar, es un rècord personal. La veritat es que molta gent diu que en el nostre casal no hi ha festa no que va jo del meu no volia anar-me’n a ningun volia estar sempre allí i meu he pasat de puta mare.

Recorde aquella nit que erem 4 gats el 17 de març que teniem a dj spielberg i dj amadein en acció que en 4 gats ferem una gran festa, en fi graciés a tots, pero tot açò queda en un segon planol, ja que jo volia parlar d’una persona molt especial i que cada vegada li tinc mes apreci, si efectivament es el meu germà el polp o gregori pa la family.

Si tinguera que agriar-li tot el que ha fet per mi i per la falla no acabaria en 2 semanes pero necessitava escriure aquest tribut, Gregori graciés per que puga sentirme orgullós de tu sempre estas el primer en la festa i en la faena graciés per ixes sorpreses a la teua novia això del castell pense que no se li haguera ocorregut a ningú graciés per donarme tiquets quan me feien falta, també pels diners que sempre me dones la veritat es que cada vegada mes sorprens mes no portes massa anys de fallero uns 4 o 5 pero ja eres una peça clau per a mí, mai haguera esperat que mos ballares el tubería tubería en els playbacs del casal va ser impresionant i el teu duo amb el Noel fent el “jonatan no te metas pa lo hondo” i el “waperas total” que van ser dos plats forts d’eixa nit.

Però també he de dir que molta gent m’ha dit que te pasaré a tu o ja te pasat supose que serà com a figura al qual he de respondre que mai crec que et pase ni es el meu interés perque d’açi a que jo t’agarre en tot el que has fet me queden prou anys tu has sigut el meu exemple a seguir com a persona, com a amic i com a faller i com a germà sempre sorprenent.

La veritat es que no acabaria mai de dirte coses i no tinc vergonya de dir-les simplement vaig a seguir de fallero en la falla i espere que tu també, molta gent dirà que soc un pelota pero les veritats estàn ahí en fi només dir-te graciés per tot i açi no acaba tot espere que sempre estigues ahí. GRACIÉS GREGORI, GRACIÉS POLP

Article enviat per Agustí Marí a Fpcervantes07@hotmail.com
Visiteu El Bocoi del Sugus, el bloc d'Agustí .

22 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Cuanta raò tens Agustí, jo tinc el plaer de tindre´l com amic de cuadrilla i crec que no hi han paraules per descriure al Polp, cuant li demanes un favor si pot es el primer que el fa i jo i Richard tenim mols favors que agraïrli, com diu ell ¡MELS PAGAREU PINTANTME EL PISO DEBADES!
No canvies Polp.

Anònim ha dit...

Si señor¡¡¡ que fariem sense el polp? yo crec que entre el polp i el bou (Vicent) la falla no seria igual. Avorem al any que bé en quin playbak devuta el polp. Grasies per fer-nos pasar eixos rratos tant divertits

Anònim ha dit...

Que guai polp! La veritat k el polp es una persona k no nian com ell qant pasa algo sempre esta ai pero qant toca el trinki es fica angorros com el meu home k el fa d palo k tumfla, pero eres molt guai polp, y laura ya ni parlar es la persona mes bona k nia malegre k estigues en ella molts besets

San-vala ha dit...

Agustí personalment no el conec, però m'acaves d'aborronar amb les teues paraules i com dius no tingues vergonya perquè el que has fet es obrir el teu cor i demostrar l'admiració que li tens al teu germà major, algò molt bònic.

En quant al que dius del teu germà tot es veritat es un gran faller i millor persona.

Je Xuso i Spilberg, este Agustí es bo feu que escriga més.

Anònim ha dit...

Aguti molt bon article, jo no conec molt al teu germa, pero es veu que es un tio de PM, per cert el dia del barret-taxi crec que triunfares.
El teu blog esta molt be, m'agradat, l'anote pa cuant estiga aburrit.
Jo a tu el vaig coneixer el dia del campionat de pilota (al any que be campions) i crec que tambe ets un tio de PM.

Enhorabona pel teu article.

Anònim ha dit...

Agustí, el teu germà es bó per molts actes que ha fet, l'últim el que tots recordem recentment que es el seu aniversari amb laura. Però cal dir que tú si que eres bó de veritat, jo en el poc que el conec ja havía vist tins de la teua personalitat i per això t'apreciava, però ara me n'he adonat que tú superes de bon tros al teu germà i al tarannà que tens. Sols dir-te que segueixes així, arrivaràs molt lluny amb eixe caràcter almenys amb persones com jo. Gràcies amic Agustí.

sambori ha dit...

Caram Polp sí que has d´estar orgullós del teu germà i més d´un voldria un germà aixina!.
Xè, que al Polp li sobraren tickets?Com pot ser aixó????Serà que està molt enamorat
Agustí a vore si te pasa com a d´ell i trebes l´amor a la falla,ja veus mai se sap.
Jo també les desitge el millor a ell i a Laura han pasat junt a la resta dela falla el 1er aniversari i espere que en celebren molts més.
Polp per a l´any que ve sols el falta preparar unpiromusical per a superar-te,je,je!

Anònim ha dit...

Maremeua Agusti, ens as ficat la pell de gallina, pero me encanta que ascrigues el que penses,no tot el mon faria una cosa tant bonica com la que tu as fet "ENOHORABONA"
Del teu germa que tinc que dir amic meu que es:
Ningu pot negar que es"el alma de la fiesta" pero cuant vol tambe es un poc ....... pero sobre tot te molt bon cor aixo si.
Tu no tens que cabiar mai Agusti,perque te onra com eres un tio 10.

Agustí ha dit...

gracies per tots aquests agraïments i espere que seguiu tots en esta falla un bés

Agustí ha dit...

ye spielberg graciés per ficar la foto queda de puta mare es que com no ne tenia ninguna en ell ale a passar-ho bé blogfalleros

Anònim ha dit...

Caram Agustí quin article!!
Polp, deus d´estar orgullós de que el teu germá et dedique ixes paraules. La veritat es que una nit de falles ja em va dir que volia ser com tú, que quan tinguera la teua edat mes o menys també debutaría als playbacks, que ara encara tenia vergonya, que li faltava molt per a arribar a ser com tú.
I es que per a superarte ho poses dificil. Eres masa!!
Jo, personalment he pasat unes falles increibles en tú i en els voltats, pero tambe sobretot al costat de Laura. Sou una parella impresionant. No cambieu!! I, Agustí, tú tampoc cambies!!
Un beset.

SPIELBERG ha dit...

De res, em va costar trovar una foto decent, a tu no et tinc en ninguna i les que tinc del teu germà sempre son a altes hores de la nit i no ixen be.

Anònim ha dit...

bueno quin article cuanta rao!per una personeta que com be diu agusti nia tant que agrairli y yo soc una d,elles perque sempre estem agarrats pero en el fons es volem moltisim,je,je,y no puc dir en paraules tot el q a fet x mi mai acabaria desde asi vullc donarte les gracies x ser com eres y espere que mai cambies,y agus el q tens q fer es apretarlo mes q x aixo es germa teu!!!bueno agus x a mi eres un crac y as fet un molt bon article sempre es bo demostrar coses aixi x la gent q volem,un abraç x a tots!!ah soc talens.

Xuso ha dit...

Enhorabona agustí per l'article que has escrit. Està molt bé, á vore si els demés aneu agarrant exemple i escriviu sobre el que vullgueu que el blog està obert per a tot i per a tots.

Ja veus polp quin homenatge s'ha currat el teu germanet, jo crec que açò es mereix que t'estrenes en un comentari encara que siga, no????? que no has escrit mai!!!

Anònim ha dit...

eiii agustí casi m'has fet plorar la veritat, m'aborronat. Personalment tinc el plaer de coneixer als dos i molta raó tens en lo del teu germà...però tu no te quedes enrerre. 1 abraç!! ;-)

sambori ha dit...

Sí Xuso vaja raó que tens, avore si després de llegir l´article el Polp s´anima a debutar ací al blog.
Però es veu que entre tant de cable no te temps per a moltes coses.
Xé Gregori anima´t que segur que fins i tot t´agrada.
O també no estaria gens malament que també ho fera Laura,ella també molt que dir sobre el tema.
Vinga feu-se l´ànim els dos!!!!!!

Anònim ha dit...

Estava pensant xuso que ja que s'acosta una data tan important per tú, també podríes deleitar-mos amb unes línies d'aquest estil. De nou gràcies per ser com eres Agustí.

Anònim ha dit...

woowoo aguustii soc rosaa eres sabiio total eh.. podriies pensar en estudiar periodisme o filosofia xqe veig qe t'agrada escriure i pegarte rayades..
wenu ens vegem dmà en l'insti
"l'article" genial

beseets

Anònim ha dit...

Acave de llegir tant l'article del meu cunyat!! com els comentaris de tots. La veritat es q m'he emocionat!!!
En primer dir-li al meu cunyat q el vull molt, q es el millor. Agus m'has fet plorar, la veritat és que no imaginava q fores així,he conegut una faceta nova teua, i a més a més dir, q es admirable. Ja voldria mes d'un q el seu germà menut fera aquests comentaris de forma pública. El meu xiquet (el polp) ja pot sentir-se molt orgullos. Puc dir-te q d tots els atributs q li has donat a grego, encara en falten molts, perque com amic, parella i en fi com a persona es admirable!!!

Ja q avui estic ficada a escriu-re....jajaja aprofite per donar-li les gracies a la persona a la que va dirigida aquest article, GREGO, :
Gràcies per fer-me sentir una persona especial, gràcies per totes les sorpreses, regals, paraules quan estic a Cambrils ...q encara q estiga b alli amb la feina i companyes de pis... la terreta tira molt i tinc molts moments de baixo per diferents circunstàncies. I tu sempre tens alguna paraula, comentari i ànim per fer-me somriure i fer q canvi el xip. Sols dir-te que et vull molt i que no canvies!!!!!

Q Guaiiii !!! aço d'esciure aci està guai!!! jajaja es la primera vegada...jajaja entrare més a sovint. Gracies a tots els que heu fet algun comentari en aquest article, i sobretot marieta, picanya, sandra, lucas,....molts bessets!!!!!!!!

Anònim ha dit...

BE ESTIC ESCRIVINT PER SEGONA VEGADA EL COMENTARI, HE CLICAT EN LO DE GOOGLE I HA DESAPAREGUT TOT.
EN PRIMER LLOC COM NO AGRAIR AL MEU XICOTET I GRAN GERMA, EL ARTICUL QUE M´HA ESCRIT, QUE NO TINC VERGONYA DE DIR-HO, M´HA FET PLORAR.
LA NIT QUE VAIG LLOGAR AL PIROTECNIC LUCAS PER QUE TIRARA UN CASTELL A LA MEUA XIQUETA, HEM VA DIR: -GERMA ESTIC ORGULLOS DE TU I T´ESCRIURE UN ARTICUL, JO DIC JA VA BUFAT, (ES BROMA) PERO NO LA SORPRESA QUAN ME DIGUEREN HAS ENTRAT A LA WEB?
LA VERITAT ES QUE NO ENTRE MAI PER FALTA DE TEMPS. ME POSE A LLEGIR L´ARTICLE I LES LLAGRIMES QUEIEN SOBRE EL TECLAT, PER QUE UN GERMA T´ESCRIGA ALGO AIXI, EL FOGO NO HEM CAVIA A LA CADIRA.
LA MAJORIA DE COSES LES HA EXAGERAT ENCARA QUE ALGO DE RAO TE JE, JE, JE....
PERO SI SOC AIXI ES PER QUE LES PERSONES QUE ME RODEJEN ME FAN SENTIR D´UNA MANERA MOLT ESPECIAL.
VE GERMA NO SOC PERSONA DE PARAULES I DE ESCRIURE MENYS PERO SOLS DIRTE QUE SI ALGU TE QUE ESTAR ORGULLOS, SOC JO DE TU, I ENCARA QUE DE VEGADES TE PEGUE ALGUN CRIT I ET MARMOLE, ES PER QUE ET VULLC COM A GERMA QUE ERES I NO VULLC CAIGUES EN ELS MATEIXOS ERRORS QUE HE COMES, AL FI I AL CAP( LES MAN I EL WEBS QUE DIU REBOMBORI) 12 ANYS DE DIFERENCIA SON MOLTS. BE GERMA I AMIC, GRACIES I NO CANVIES MAI SEMPRE ESTARE AL TEU COSTAT PER EL QUE VULGUES I COM DIUEN ELS DEL LIVERPOL YOU WERE NEVER WALKING ALONE.
AGRAIR TAMBE A TOTS ELS AMICS QUE HAN FET COMENTARIS QUE NO HE POGUT LLEGIR.
I COM NO A LA MEUA NOVIA FALLERETA
QUE PART DE CULPA TE, DE SER JO AIXI. PER QUE ME FA SENTIR MOLT ESPECIAL, QUE TE VULLC AMB LOCURA, I QUE SAPIES QUE ENCARA QUE ESTIGUES A CAMBRILS O LA XINA EL MEU COR TE SEGUIRA ALLA ON VAJES UN BESOT MOLT FORT I NO CANVIES TU TAMPOC MAI.
I RES MES, QUE PAREIXC M´HA HUELO(EL PRESI) DONANT AGRAIMENTS A DIESTRO I SINIESTRO.

XUSO I ESPILBERG CONTINUEU AIXI, ESTEU FENT UNA BONA FEINA.

Anònim ha dit...

Ei collí polp, mas emosionat tu i el teu germa sou tal paracual.
No cambieu mai.

Agustí ha dit...

YE PULPO ELS BORRACHOS I ELS XIQUETES SEMPRE DIUEN LA VERITAT I EN AQUESTA OCASIÓ NO HA CANVIAT LA COSA JIJIJIJI