http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 7 d’abril del 2008

Petxinoles 1500!!!!!

Moltes Felicitats a estes dos Petxinoles 1500 que han complit anys aquest cap de setmana passat. I que supose ho degueren cel·lebrar com cal, no? No vos vaig a dir l'edat que han fet, encara que crec que tots la sabeu ja, ja que elles dos no tenen pudors, ni pels a la llengua a l'hora de dir les coses, ni molt menys complexos.


Enhorabona a les dos, que esteu estupendes i que en compliu molts mes.

Moltes Felicitats Alicia (la Sevi) i Eva (la Picanya)!!!!

13 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Moltes felicitats a les dos un beset molt fort i espere que ho hageu passat molt be aquest cap de setmana, que ja m´han contat alguna coseta.

Anònim ha dit...

ay mare que malica que estoy, que fotuts son els dilluns i molt mes si has tingut un cap de setmana massa mogudet.
Ben celebrat eixe doble cumple si que ha estat, mare meua que be ho passarem¡¡¡ i es que pese a qui li pese les petxis som estupendes i mai en tenim prou, així qui qui ens conega be es pot imatginar el festipower que ens pegarem¡ ah Xuso, ell va estar amb nosaltres al Solet de despedida, apart dels dos cumples, també tinguerem despedida al solet, ara lo mes fort es que no sabem ni qui eren els que es casaven (pa morirse)

sambori ha dit...

Moltes felicitats a les dos :Alicia i Eva.
Segur que ho haureu fet molt celebrat, no ho dubte.
Deme segur que animaríeu la despedida del Solet,no Xuso??

Ara ja a preparar-se per al dissabte que toca festa de nou,eh???

unrodabars ha dit...

Eh!! com que no sóc faller de la vostra comissió i sempre m'ha cridat l'atenció.....

1500......que??

Xuso ha dit...

jejeje, rodabars és una bona pregunta, que et responga alguna de la colla...

Sambori si que van vindre, si al solet i anaven molt animades!!! també vaig vore per allí a algun Voltat que altre!!!

Anònim ha dit...

Gracies xuso de part de la sevi i meua la veritat k triunfarem com diu la deme mos seu pasarem de lujo pa repetir,y quant aplegarem a sol encara triunfarem mes lucas me dia k ke feiem ai si no coneixiem ni a la novia pero a la amiga si, gracies xuso per el escrit ara preparat paL disabte besets petxinoles 1500 ne som 7 asoles som les k mai ne tenim prou i faltaba la xata perk estaba treballant si nos ne seriem 8 i ia tenim el cupo ple ixes som ls 1500 les k sempre estan apunt pa la festa a deme

Anònim ha dit...

QUE BE MOS HEU PASAREM¡¡¡¡ ARA ESTE DISABTE RREPETIM¡¡¡¡¡¡
LO DE 1.500 BE PERQUE HI HAN MOTORS DE 49, 600 ETCCC.. PERO MOSATROS SOM LO MES, SOM DE 1.500 QUE TOT HEU AGUANTEM¡¡¡
AYYYY SALETES QUE POC EL QUEDA¡¡¡ LES PETXIS YA STAN APREPARADES PER A FERTE TREMOLAR¡¡¡ I A TU XDUSO NO COMENTARIOS...........

IVANA ha dit...

Felicitats Guapes!

Segur que el dissabte farieu por. Mare meva!
A vore si ho cremeu tot, i el dia de la boda.....
Guardeu algo de piles que eixe dia anem nosaltres també.

Un besot per a les dos. Sou les millors!!!!

Anònim ha dit...

Gracies ivana trankila k el dia la boda triunfem en vosatror tu ya eu saps la veritat k el disabte triunfarem gracies per la feliçitaçio besets

Anònim ha dit...

Al solet, disfrutaren i jo allí no les vaig vore, me ho estava contant la meua companya que també estava a la despedida, on si les vaig vore i vaig estar en elles va ser a keeper´s, elles estupendes i algún voltat que altre fent honor al seu malnom, ah Lucas!!!

Anònim ha dit...

MOltes felicitats!!!!!!!!! a les dosssssssss!!!! q guaiiiii ja teniu ....anys. Va no ho dic q hi ha gent q no li agrada dir l'edat q te. Com q jo no vaig estar , aquest cap de setmana , divenddres, ho celebrem ok eva? molts bessets desde tarragona!!!!TK

Anònim ha dit...

Moltissimes feliçitats, encara que jo ja les vaig feliçitar el disabte.
Que be que moseu pasarem,encara que jo vaig estar a ratos perque tenía despedida,pero aixo no es el millor el millor es que vingeren a la despedida de una amiga meua de la infancia "pa flipar" quant meles vaig vore apareiser pel sol.
jajajajaja
per a repetir.

Anònim ha dit...

LA NERE diu:

Un aniversari per a recordar i un dissapte per a repetir, jajaja.
Som les MILLORS!!!!!!11
VISCA LES PETXINOLES 1500!!!!
bueno ara a agarrar forçes que al dissapte ens espera una bona festa també, la despedida de Sales, una Petxinola també 1500.