http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 23 d’abril del 2008

El dia 16

Finalment hem arribat al dia 16 de Març, eixe dia que pensàvem que seria de pura transició i va ser un dels que més festa férem, per a alguns fallers, o almenys del que millor en ho passarem.
Jo vaig començar anant-me'n a Alzira i vaig acabar dins d'un congelador, al llarg d'un dia poden passar moltes coses.

Eixe dia pel matí vaig anar a acompanyar a la Fallera Major de Sueca i a la seua Cort d'Honor a Alzira, ja que la Junta Local Fallera d'eixa ciutat havia convidat a la nostra a vore la mascletada que ells fan i a dinar.

Quan vaig tornar al cau (sobre les 17 h), i després de respondre unes 20 vegades a la pregunta de que per que anava vestit de faller, vaig estar un ratet comentat com vos havia anat el dinar (que segons tenia entens pagaven nostres falleres majors) i mirant com els xiquets jugaven en els inflables.

Passarem la vesprada cada u amb les seues coses i després a sopar al cau. Eixa nit era la nit de la discomòbil, la qual la faríem el gran Amadein i jo. La gent començà a anar-se'n a casa abans de que començarem a ficar la música, no ens van concedir ni el benefici del dubte, dien que l'endemà treballaven, que duien molts pegats, que ahir apretaren, que encara quedaven moltes falles, etc..

Però al final quedarem uns quants, no molts, no anem a enganyar a ningú (ahí estan les fotos), la colla del figures que duien la barra (son uns cracks, amb striptease inclòs)), les seus amigues, algunes pexinoles i uns pocs mes (no fique el nom de ningú per no deixar-ne cap). La resta es història coneguda i festa passada.

De com una nit simple es va convertir en una fantàstica nit a les fotos ho voreu. Per la meua part sols hem queda agrair a Amadein que compartira taula amb mi, i a tots els que estigueren allí baix de l'escenari per fer allò possible. Gràcies.

LES FOTOS (101)
De Maria Juan, Nerea, David "El Fumat" i meues.

8 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

collins Carlos per fi les fotos que tantes ganes teniem de vore la gent, sobretot els que poguerem disfrutar d´aquella nit del dia 16, yujuuu¡¡¡, mira que ens riguerem, inclus ara vegent les fotos i en alguna que altra apareix Rafa el Monya en la seua peluca i la guitarreta.... i collins es que va ser massa¡¡¡ a que si xiquets i xiquetes

sambori ha dit...

Que fred m´entra al vore´t dins del congelador!!!
També cal destacar l´actuació del Bou com a banyiste, i es que està també sempre a punt.
I res que dir dels de la barra.
Molt bona la idea d´anar vestits com a cambrers fins i tot pareixia que estàvem a una sala d´alt standing.
Ara a per el dia 17!!!

Anònim ha dit...

CHEEEEEEE¡ MIRA QUE MA RIST EN EL BOU¡¡¡ QUE BO QUE ES¡¡¡ NO MES DE IMAGINARMEL ME POSE A RIURE¡¡
SPIELBERG TU IXA NIT TAMPOC EL QUEDARES ARRERE¡¡ EHH? LA VERITAT QUE IXA NIT ERA TOT UNA SORPRESA A LO QUE VEC, PQ EL CAMBRERS TAMBE TRIUMFAREN¡¡¡
I LES MEUES PETXIN COM NO ELS AGRA¡¡ FAN CARA DE ABURRIDETES¡¡ NO POT SER¡¡¡

Anònim ha dit...

Que canya de nit,la llastima es que no estaguera jo.
Spielber eixa faceta nova de tu no la sabia jo, pero mola molt.

Anònim ha dit...

CHEEEEEE¡ QUE ES VORE AL BOU I POSAR-ME A RIURE¡¡¡ QUE BO QUE ES¡¡ LI TINDRIEM QUE FER UN MONUMENT¡¡ MIRA DE HUI ENDAVANT ENTRARE I EL MIRARE PER A QUE MALEGRE EL DIA¡¡
ES BONISIM EN LES DISFRESES ENCARA QUE SIGUEN PENSAES I FETES ENSEGUIDA¡¡¡
YO NO SE QUE PASA PERO HI HAN 7 CONECTATS I NINGÚ ESCRIU¡¡¡
ANIMEU LA VESPRAETA UN POQUET¡¡¡ YO EN VORE AL BOU YA TINC PROU¡¡¡
AHHHH I QUE YA NO ME QUEDA RES PER ACABAR HUI¡¡ A LE FINS DEMA¡¡
SPIELBERG PER A DEMA QUE ENS TENS APREPARAT? VETGES SI MACOLOQUES AL BOU EN PRIMERA PORTÀ AIXINA NO TINC QUE ENTRAR CADA VEGADA A VOREL¡POSAL AL TEU COSTAT¡¡¡ QUE LA FOTO DE LA SARDINA CONGELADA TAMBE ES BONA¡¡¡¡¡JAJAJAJAJA

Agustí ha dit...

va ser inolvidable aquella nit com vaig comentar al meu article eixa nit fou impresionant erem 4 gats encara que ferem mes soroll que en el parquin de la chocolate jeje això hi ha que repetir-ho peró ja gran article si senyor

Anònim ha dit...

SPILBERG CONTIGO AL FIN DEL MUNDO, TINC QUE AGRAIR A TOTA LA MEUA COLLA PER QUE ES PORTAREN DE LUXE FEREN MES FESTA EIXE DIA QUE ATRES DE FALLES I ADEMES STRIPERS DEVADES PA TOTES LES DONES, SOU ELS MILLORS.

Anònim ha dit...

Grasies Amadein xeee!! Eres el Dj numero 1!! Sense els teus anims no haguerem fet res, y klar, el kasal ple de xikes wapes mos motivà!! Ke fotos mes bones xe, y per fi am vist la del kongelaor, ya era hora home!! Mes mes mes!!!
El Fumat