http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 19 de desembre del 2007

Cronica de la Presentació, des de dins de les cortines

Ací vos deixe una crònica feta per Ivana Lledó, és una mica llarga, però ja vos dic jo que val molt la pena llegir-la. Gràcies Ivana per la col·laboració.


per Ivana

No se si soc la persona més adequada, per a fer una crònica de la presentació de les nostres falleres majors. Crec que qualsevol de les persones que estaven al pati de butaques, serien més objectives que jo, i podrien donar la seva opinió. Però he pensat, que encara que m’agradaria que algú contes la presentació vista com a espectador, no estaria mal que jo vos la contes des de la part de dins, que es la que no es veu.

La veritat, es que si quan començarem a preparar-la, ens haveren dit que avui ens sentiríem així, haverem passat menys nervis, dels que hem passat. Perqué tots els que hem format part de la seva organització, crec que ens sentim satifets. Es evident, que sempre es poden millorar moltes coses, però aquest any, estem contents amb el resultat, tant pel que nosaltres pensem, com pel que la gent ens ha comentat.

M’agradaria que sabéreu un poquet, el que ha fet cadascú dels que hem participat en la presentació, i al mateix temps, aprofitar este article per a donar-los les gràcies a tots, perquè sense ells, açò no hages segut possible.


Començaré pels que estaven a l’escenari, donant la cara: els presentadors. Primer per les infantils, Maria i Ainhoa. Pobretes meues! Hem pogut assagar tan poquet, però aixi i tot ho feren genial. Han segut les presentadores més xicotetes, que hem tingut mai, i son les dos tan dolcetes, que era molt difícil que traieren la veu. Però crec que al final ho aconseguirem, i varen estar fantàstiques.

I dels majors, Abraham i Maitane, que vos puc dir? He disfrutat, molt amb ells. Crec que ho hem passat molt bé, I el resultat ha segut l’esperat. Varen estar fabulosos. A pesar del "rull" i el "nou regnat" d’Abraham, o del dia de nervis que va passar Maitane. Però l’il.lusió que tenien els dos va estar per damunt de tot, i des de ací demane un últim aplaudiment per a ells.

També m’agradaria parlar de les Falleres Majors Eixints. De Mª Jesús, angelet estava maleta, i va aguantar com una campiona fins el final. I de Ruth, que més emocionada no podia estar. Que Fallera! No tinc paraules! I jo se que no plorà més, perquè es va controlar! Si fins i tot el dimecres a l’assaig general, ja va plorar, quan li passava la banda a Maria.

I de Maria i Sheila que voleu que vos diga! Que boniques estaven! La pobra Sheila que va eixir de casa sense llum! I Marieta, que volia estar tan perfecta per a tots nosaltres, que a Sacra la va fer tornar boja, vestint-la i desventint-la!

De Moisés diré, que es va portar molt bé, i que a l’escenari estava monísim, tan xicotet!
I del nostre presi Blay! No fa falta que vos diga, lo difícil que ha segut per ell. Però com sempre, ha demostrat lo faller que es. Com anècdota, vos contaré que va tenir que eixir un moment de l’escenari, per a camviar-se, perquè els focos estaven matant-lo de calor. En eixe moment tingue que substituir-lo Xuso, a l’escenari.
Que voleu que vos diga de Xuso! Jo crec que te super poders. O que es clona i no ens adonem. Va fer un treball fantàstic, com sempre un 10!
I Eloy, el vaig dur boig també. Vos diré que ell es fica molt nervios, perquè es molt vergonyós, però la seva voluntat pot amb tot. Fins i tot, amb els controls d’alcoholèmia. Si, si. Ell I Héctor en varen tindre que passar un de bon matí, quan anaren a muntar l’escenari. Però gràcies a qué el seu desdejuni havia segut un "actimel", tot que quedà en algo més que contar.
Héctor i Lucas, també genials. Tot el mon va tenir el seu ram de flors, fins i tot jo. Ah, i les cortines s’obriren quan tocava, i no avanç, com l’any passat.
Per cert, que rams! Que flors a l’escenari!. Daria, una vegada més, ens ha sorprés. Gràcies a ella i a Raul, pel seu treball. Com sempre preciós.

Com va lluir l’escenari, gràcies a ells, a la bona elecció Andrés, i a l’organització de Dessi i Jessi allí dalt.
Pobra Dessi!. Se que es un dels pitjors treballs a la presentació. A més, de vegades no li ho fiquen massa fàcil. Però com sempre el resultat fantàstic. També, ella i la seva cosina Vanesa (amb ajuda de Inma), varen maquillar a la fada, després de l’incident de les claus dels vestidors, que ens va ficar a totes un poc nervioses (no les trobàbem i no els podíem obrir). Dessi, que vols que et diga? Se que ha segut tot molt dur per a tu, les circumstàncies no eren per a menys, però com sempre has currat el que feia falta i més. Gràcies, gràcies, gràcies.
Demelsa, també s’ho va currar molt. La veritat, es que la seva ajuda este any ha segut per a mi fonamental.

Gloria, Anna i Conchin, organitzant als mes menuts, com sempre les millors!
Raquel i Noelia, fent les llistes (on estaven les falleres?), rebent a les falles visitants (este any sense incidents), i passant fred en el hall. Gràcies.
Miliot, esperant pacient per a pujar el pergamí, va i se’n va pel corredor que no tocava, però molt be per ell també.

Amadeo i Vicent a les escales, aconseguiren, que no caiguera ningú.
Antoniet, al canó, per primera vegada. El pobre anava un poc marejat, perquè no ho havia fet mai, però al final, tot molt be.

I de Spielberg, que voleu que vos diga! Que dia de nervis va passar! L’equip d’imatge i so no funcionava, i es va passar tot el dia intentat arreglar-lo. Quan dic tot el dia, es això, tot el dia, matí i vesprada. Estava que la roba no li tocava la pell. Però al final, tot funciona bé. M’agradaria que li haguereu vist la cara, quan em crida per a dir-me que la llum se’n podia anar! Mare meva, això era el que ens faltava!. Però al final, tot quedà en un "susto". Carlos, un treball impecable, i encara que haveren moments complicats, vares fer que tot anara sobre rodes. El muntatge de la fada i del mantenidor fabulós.

I de la fada, que vos puc contar! Era un poc arriscat, lo diferent sempre fa por, però crec que a tots vos va agradar. Vos vull contar, que no es podeu imaginar l’esforç que ha suposat per a ella fer-ho. I no es que la vullga alabar (clar, es la meva germana), però crec que heu de saber-ho. Hem sent tan culpable! Però jo sabia que era la més adequada, per a fer-ho, i així ho va demostrar. Carinyo, et vull, ja ho saps. Gràcies amb mayúscules, per lo de la fada, i per tot.
A Juan Andrés l’he de felicitar. Brillant. Ens vares emocionar a tots, i a més també vares arriscar, un mantenidor diferent. Genial! I Gemma, qui no es va aborronar quan va eixir a l’escenari? No es podeu ni imaginar lo nerviosa que estava. Però ho va fer de luxe. Maria no et queixaràs, els tenires a tots amb tu, fins i tot a Riki i a Jorge, que varen fer peripècies per a poder-se vestir de fallers sense que te n’adonares. M’encantà com s’implicaren tots. I ho feren sols per tu! Ah, i al tio Pep, que emocionat estava. Jo no l’havia vist plorar tant!

Gràcies a tots els que ens haveu ajudat esta setmana al casal preparant-ho tot. Cris, Amparo, Mª Sales, no si em deixe a algú.
A tots els que muntaren i desmuntaren l’escenari (que varen ser pocs, però els millors). Amb pluja i tot. Pobrets que banyats arribaren a les 4 i pico del matí a casa Maria.
A Andrés Espasa, pel que dit avanç, per eixos preciosos versos que tinguérem per a cridar a les nostres falleres majors, i per tot. Que més et puc dir!
Als angelets, Andrea i Paula, que no hem direu que no estaven per a menjar-se-les.
A tots els que participaren en la felicitació de Nadal! Que pena no poder acabar amb el confeti! Però quedà mes o menys apanyat. Ara que la fada s’oblida del pare noel, i un poc més, i després de tot no eix. Pobre Vicent! Que gracioses estaven les mama noels!
Gràcies especials, al meu "pare noel". Gràcies per aguantar els meus nervis, l’abandonar-ho tot, i sobretot per no dir-me mai que no.
Com no, un reconeixement de cor a tot el grup de teatre. Done testimoni del fred i la son que han passat, però ens feren passar un molt bon ratet.
Se que he segut un poc "cansina", però volia nomenar-los a tots, i si m’he deixat algú, que hem perdone. Gràcies a tots, als fallers i falleres que varen suportar el fred i es varen vestir, especialment als més xicotets, i a més, als que estaven seguts al pati de butaques.

La veritat, es que en tot el que ha passat últimament a falla, sens a fet a tots un poc complicat deixar a banda alguns sentiments, i ficar-nos a la feina, però calia fer-ho, pel col.lectiu de la falla, i com no, per les nostres falleres majors, a les dels dos exercicis, que son el més important.
Des de ací aprofite per a tornar a felicitar-les, i dir que amb permís d’elles, el ram que en regalaren el comparteix amb tots els que em varen ajudar, perqué s’ho mereixen igual o més que jo.
Felicitar com no a les respectives famílies, i esperar que el dia 15 de desembre de 2007 no se vos oblide mai.


Article enviat per Ivana Lledó a fpcervantes07@hotmail.com

58 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Ivana, gran i completa explicació de tot el que hi hagué. Gràcies per l'article i per la part que em toca en ell.

Tu també feres una gran feina, t'ho agraim.

Ara sols ens faltaria que algú ens enviés un article amb un visió des de fora, a vore com quedà. Qui serà?

Anònim ha dit...

Bon dia a tots¡¡¡
La veritat es que la meua primera feina que he fet ahui ha sigut entrar a la web, perque sabia que anava a publicarse l´rticle d´Ivana, i com que tenia moltes ganes de llegir-lo, era obligació primera....
Ivana, crec que no ho hagueres pogut contaro millor, no t´has oblidat de ningú¡¡¡¡ la veritat es que tots els que ferem posible que tot ixira be, podem estar ben contents, perque al fi i al cap es va quedar tot de categoría, i sols per eixe motiu val la pena treballar per la teua falla¡¡ enhorabona a tots els que passaren son, fret, nervits.... perque aunque son poquets, no per això son menys bons, si no tot al contrari.

sambori ha dit...

Ivana un extens article,però considere que fas bé agraïnt a tots aquells que amb el seu granet d´arena han fet possible una presentació exitosa.
Encara com bé dius sempre hi han coses que poden millorarse i no tot queda a gust de tots.Reconec que el càrrec de protocol i organització és difícil,però un any més has intentat superar-te.
Enhorabona per a tú i per a tots els que anomenes!!!!
A mi també me va agradar molt la fada,Jessi sabem que és una gran artista.
També he de mencionar la tasca del mantenedor,molt bé Vernia i també Gema!!Un 10 per a ells!
Crec que el més important ho aconseguirem,sorprendre a les F.M.i segur que guardaran per sempre un bon record del dia de la seua Presentació.

Xuso ha dit...

Un gran article Ivana, ja t'ho vaig comentar en persona.

La presentació va quedar molt bé, al meu entendre i les sorpreses eixiren de luxe.

Jo també voldría recalcar al mantenidopr, que hem va agradar especialment, i com no, agraïr a tots els participants en la presentació i a totes les falleres que plenaren l'escenari.

Gran tasca i gran article Ivana.
Gràcies per la col·laboració

A VORE SI ENCARA ENS ENVIEN MÉS ARTICLES, PUNTS DE VISTA, ANÈCTODETES I SOBRETOT FOTOS DEL DISSABTE, QUE HI HA POQUETES!!!

Pep (cabut) on estas no volies parlar????? jajajajajajaja

Anònim ha dit...

Ivana, ho has explicat com una gran periodista que va a escriure una crònica sobre algún aconteciment. El disabte dalt de l´escenari no vaig poder evitar emocionarme en molts moments de la presentació. I ara, llegint el teu article tampoc ho he pogut evitar, de alguna manera ho he tornat a reviure.
Recordes el divendres????
Te vaig dir que de segur anava a eixir tot de luxe. Pues bo, estate ben contenta, que a pesar de tot el que tu i jo sabem, ningú haguera pogut dirigir-nos a tots per a que tot eixira de la manera que va eixir, FANTASTIC, ESPECTACULAR. No tinc prou paraules per a descriure-ho, tots els sentiments i tots el que ens feres sentir a tots, amb eixes grans idees teues. Gràcies Ivana, per una tan perfecta organització.

Anònim ha dit...

Gràcies a tots, però torne a dir que el merit es de tots els que particparem en la presentació. Des de el faller que es va vestir, el que va fer alguna cosa, o el que compra la seva entrada i vinge al centre Bernat i Baldovi.

Xuso, jo també espere el comentari de Pep. On estas cabut?

Anònim ha dit...

molt bo ivana, no esperava menys de tu, en els mestres que has tengut jo sabia que no tendries fallos i tot eixiria be, per lo tant moltes gracies per tot lo fet i dit, en nom del meu fill i meu.
sobre lo del comentari de un espectador, jo un dels fallers que en faria ilusio que mos fera un comentari, es el amic abdon per lo que a critica constructiva i objetiva te, referent a la presentacio que tinc que dir que no saxa vist un 10, i moltes gracies per tot visca la falla de cervantes i el dijous a votar tot lo mon

Anònim ha dit...

Pep el cabut com sap lo del comentari del espectador si no esta publicat, carlos o xuso meu podeu esplicar

sambori ha dit...

Per a mi un dels moments que segur guardaré en el record és el moment en que van cridar a Maria com a F.M. i va pujar a l´escenari del braç de son tio.
Pep quina cara d´alegria i satisfacció pujar a la teua neboda com a F.M.!!!no cabies pel corredor d´ample que estaves de felicitat!!!!me quede en la cara que feies,se te va caure la baba!!!i a tots els demés també de poder un moment tan tendre.
Ay! no vull pensar si algún dia feres a la teua filla Rosa F.M,uff!!Tot es posar-se!!!ànim Pep i ...fins la pròxima.

SPIELBERG ha dit...

Crec que no ho has llegit be amic espectador, supose que Pep fa referència a que en el meu comentari demane que algú de fora (un espectador) fassa un article.

Pense que era això.

T'animes a fer-lo tu?

Anònim ha dit...

JO CREC QUE TOT LO QUE SE COMENTA TINGA DOBLE LECTURA, I NO ES AIXINA JO DIC ESPECTADOR COM A VERA POGUT DIR UN FALLER QUE VEGE LA PRESENTACIO DESDE EL PATI DE BUTACA I CREC QUE EL MEU AMIC ABDON TE UNA VISIO MES OBJETIVA QUE NINGU PERQUE ELL NO ES CALLA RES MAI I VOL EL BE PER A LA SEUA FALLA QUE ES LA NOSTRA DE LO CONTRARI JO ESTARIA CALLAET MOLTES GRACIES I PER FAVOR EN SOBRENOM O EN EL TEU NOM DIGES LA TEUA OPINIO ABDON GRACIES

Anònim ha dit...

com t'avia dit veus con no publiques ningun comentari meu, no estic insultant a nigu,estic donant una opinio,
Repetix qui a manat bloquejar els comentaris

SPIELBERG ha dit...

Un espectador, jo sols he rebut dos comentaris teus i son els dos que estan publicats, si n'hs envuiat algun altre no l'hem rebut, per favor torna-ho a fer.

Anònim ha dit...

Sr spielberg lin e enviat tres per tant si no vol publicar-los en dona el mateix

Anònim ha dit...

Sr spielberg no mes no publicat un i no el dos que voste diu

SPIELBERG ha dit...

EM repeteix, sols hem rebut 2,aquest es el tercer.

SPIELBERG ha dit...

Ara ja hi han 4, hi han mes?

Anònim ha dit...

voste sap que si el que passa es que si no es donen felicitaçions al qui escriu el article no pareix be a ningu,

Anònim ha dit...

un altra cosa ja era hora que voste llevara el filtre dels comentaris graçies per LLEVAR-LO
M'EIMAGINE QUE JA LIU HAURAN DIT,aixo en filtre no esta be, es poden fer comentaris sense insultar de nou graçies.

SPIELBERG ha dit...

Això no és així, vosté pot expresar la seua opinió sempre i quan no insulte ni falte al respecte a ningú.

Pot ser tot el crític que vulga.

I li repeteix que els únics missatges que tenim en el correu son els que apareixen ací, no en tenim més.

SPIELBERG ha dit...

Espere que tots siguen tant respetuosos com vosté i ens pogam entendre parlant.

Anònim ha dit...

pot estar tranquil que jo no faltare el respecte a ningu, sol done la meua opinio encara que a molta gent no li parega be

Anònim ha dit...

el primer article que li e enviat era referent al article de la presentacio, i a diferencia de vostes no sols eren felicitaçions també critiques, no insuls,i per acavar no ma paregut be que no es publicara,tan de bo l'avere escrit en estos moments que el comentarie no estan filtrats, graçies per tot pero no fare mes comentaris

Anònim ha dit...

spilberg estas guapisiiiiim, en la foto dels comentaris

SPIELBERG ha dit...

Eixe comentari que voste fa referència jo no l'he suprimit i que jo sapiga Xuso tampoc.

L'he buscat per tot el correu de la falla i no està, si vol tornar-lo a enviar podrem saber en tot allò que ens hem equivocat i que caldria millorar.

Anònim ha dit...

xe ara que no esta el filtre que feu que no escriviu,Carlos, xuso ja era hora que vos donaren autorització per a deixar ober sense sensura els comentaris

Anònim ha dit...

xe Cabut no penses en ficar mes endevinalles ara que la web ja esta en ober,
esperem no tindre altra vegada censura,i que la gent siga educà per escriure en este lloc, perque com tots ho sabeu no es el mateix esperar a que Xuso o Carlos tingen temps per a llegir els comentaris i publicarlos que poderlos llegir en l'acte

SPIELBERG ha dit...

Això Pep, a vore quan tens un ratet i tornes a fer eixa secció, que hi havia gent molt enganxada.

Anònim ha dit...

de hui a demà tambè prodrien fer una porra a vore qui es el nou President demà en la nit,
cabudet ves pensant les endevinalles i aixi la gent que s'antetinga en encertarles i deixar altres coses males per a la falla

Anònim ha dit...

sambori= xuso
sambori= Carlos

si no punxen sobre la foto i voreu

Anònim ha dit...

Amparo a on estàs que escrius

SPIELBERG ha dit...

Estas equivocat amic anònim. Al punxar sobre la foto apareix el meu perfil, i en ell els blocs en el que puc escriure, i en cada bloc la gent que està autoritzada.

Si el que tu dius fora veritat, tots els Agermanats seriem Xuso i jo.

Anònim ha dit...

Entre l'anònim i l'espectador m'esteu portant de cap, ja no se si s'ha escrit el comentari, si no s'ha escrit, o si ho ha enviat a Xina o què ha passat?... Jo estic convençut que Carlos no ens enganya.
Bo, espere que cristians i profans hagen quedat contents amb la presentació. S'han repartit felicitacions a dreta i siniestra sense que ningú es quede sense la seua menció d'honor. Tots molt bons i molt guapos.
Esborrall i compte nou, passem a les pàgines següents i com diria qui va ser un gran Secretari de la nostra falla: Si la presentació ix bé, la resta de l'exercici serà igual.
Este és el començament que ens prediu com van a ser estes festes. Però per a això haurem de seguir treballant o almenys col·laborant en allò que més o menys ens agrade. Clar és, que de totes maneres seguiran portant tot el pes els quatre "cami-caces" ( persones que som, i dic som, capaços de donar-ho tot per un ideal, per allo que estimen).
Demà dijous tenim eleccions, elegirem nou president, de la forma que sabem fer-ho els fallers, molt democràticament i acudint tots a la cita per a triar a qui més es meresca ser el representant de la nostra falla.

sambori ha dit...

Ja estu tirant pedraes a l´aire a vore si al final aconseguiu que revele la meua identitat,je,je!!
Però veig que segui tant perduts com sempre.
Com bé diu Carlos ell me va agregar al blogger però vos puc asegurar que baix este pseudònim no s´amaga ni ell ni Xuso.
Però podeu continuar provant sort que pot ser feu diana i doneu en mi!!!Sols vull dir que estic entre vosaltres com un faller més.

Anònim ha dit...

IVANA ,jo també vull donar-te l'enhorabona per l'escrit .Has cuidat tots els detalls i ens has contat cosetes que no haviem observat.Com diu Cris pareixes una verdadera periodista.
I això que és un poc delicat nombrar a persones, perquè sempre es queda algú en l'anonimat.
Jo aprofite l'ocasió per a FELICITAR a tots els que han obtés recompenses de la Junta Local. A Gumer i a Andrés Espasa pels 60 anys ,a Carlos perquè tots sabem el mèrit que té amb el seu treball.A Vanesa i a Gemma, llàstima que no van estar.A Luís perquè també és dels que fa molta faena que no es veu (la crítica de la falla )que quan vols no et ve la inspiració i costa prou d'aclopar.
I al gran faller Jesús Soldado per tots eixos anys de dedicació a la falla.A tots ells.
MOLTES FELICITATS !!!
ENHORABONA !!!

Anònim ha dit...

Hola a tots! Vull dir lo contenta que estic per la presentació que em vareu fer. Va ser espectacular. No podia tancar la boca ni un sol moment ja que anava una sorpresa rere d´altra.
Em va agradar moltisim i no ho oblidare mai.
Gracies a tots els que estaveu alli per a que tot quedara tant perfecte, sobretot a Ivana, que el protocol va ser fabulós i sense ella no haguera segut tot tan bonic.I com no, tambe a Blai que ha demostrat ser un gran "PRESIDENT" i faller que sempre esta ahi quan el necesitem, sobretot quan l´he necesitat jo!
GRACIES de veritat.

San-vala ha dit...

Gran article Ivana, molt emotiu...

Jo vaig ser un privilegiat, ja que vaig estar en la vostra Presnetació, vos done l'enhorabona perquè heu demostrat que no hi ha problema que vos puga parar, això es falla i lo demés són tonteries...

Vos torne a donar l'ENHORABONA!!!!

Anònim ha dit...

Ivana gran article¡ La veritat que quedà tot de lujo¡
sambori podries ya de una dir la teua identitat¡ Ara per el nadal no mos faries eixe regalet?
No, era per si colava¡¡ jajaja

Anònim ha dit...

San Casalla tic una idea¡¡¡¡ avore que pos pareix a tots els que escrivim a la web.... podriem fer com una endevinalla d´identitats, paregut a les endevinalles de Pep el Cabut, pero en este cas podriem comensar a endevinar algunes de les identitats anònimes que así ens escriuen.Que vos pareix? podem desvelar l´identitat de SAMBORI, de RABOSOT, de FLOR DE VIOLETA¡¡¡¡ algu ahir en un comentari va deixar caure que Sambori era Xuso o Spielberg... jo crec que va molt mal encaminat.
Com que se que igual vos dona un poc de palo per si ens enganyem... també ens enganyema les endevinalles i no passa res¡¡¡ així que la primera en banyarme vaig a ser jo mateixa.... segons la meua teoria cada dia tinc mes clar qui es SAMBORI( vos tinc que dir també que no soc l´unica que ho pensa) així que jo crec que Sambori no es altre que Luis " el cartero" ale jo ja m´he banyat, que penseu vosaltres¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Deme pues el rabosot també es Luis, perque quan he llegit el seu comentari era com si estaguera vegent-lo en l'obreta¡¡
Lo mal que aixina mai aclarirem res¡¡ perque tenen que negar la seua identitat i mos quedarem igual¡
a Sambori li vec cara de Vicent el home de Ivana¡ I flor de violeta..... no se, no se com si fora el de la kia¡ pero no heu tinc clar del tot.

Anònim ha dit...

no no Carmen el Rabosot, segons les deduccions de molts fallers que tu i jo sabem es altra persona que ahir va entrar en este mateix article com a altre anònim, no se si per a despistar al personal, o perque a ell mateix se li va veure el plumero, eixe tal ESPECTADOR... ay mare que no se jo perque també es el rabosot¡¡¡
En quant a que Sambori es VICENT L´HOME d Ivana, et puc asegurar que no, saps perque? pues jo t´ho diré... perque no es la primera vegada que ha possat a caldo a Ivana.... i això Vicent es incapaÇ de fer-ho...Jo em ratifique i dic que SAMBORI es luis el cartero¡¡¡¡

sambori ha dit...

Ja veig que aneu divertint-se jugant a les endevinalles però de nou no heu encertat!
Estaria bé per Nadal destapar el pastisset i....donar-me a conèixer ,però cada vegada reconec que em resulta més difícil!però algún dia m´hauré de fer l´ànim...pot ser el dia de disfresses al casal....(per dir algún).
Ja vorem,...

SPIELBERG ha dit...

Va ser que no. Recorda que et proposíq eu si volies desvelar la teua identitat quedaria molt be a les 100 mil visites.
Però si et dic la veritat pedria el seu encant, preferix que no ho fasses.

sambori ha dit...

Ah! Deme en ningún comentari he posat com tú dius a caldo a Ivana,tot el contarari li he donat la enhorabona.
Sols he fet una crítica constructiva diguent que sempre es poden millorar certes coses,però sempre a títol personal.no ho mal interpretes.
Pense que la bona intervenció que feren els mantenedors era per agraÏr en algo tan insignificant com en un ram de flors(per exemple) i més tractant-se de dos persones que no són de la nostra falla i cert que han fet un gran el sacrifici i hauran dedicat temps a preparar-ho.Però com dic sols és una opinió personal.
Per la resta tot perfecte!!!!!

sambori ha dit...

Tens raó Spilberg quan dic que cada vegada me resulta més difícil és precisament perque sé que pedria la gràcia.
Encara que la data de les 100.000 serà tot un rècord i alguna cosa haurem de fer,je,je!!

SPIELBERG ha dit...

Ja invenatrem algua cosa, encara queda mooooooolt.

Anònim ha dit...

HOLA JO TINC QUE DIR QUE SEGONS PARLA CADA U LA MEUA ENDIVINALLA ES .
SAMBORI LUIS EL CARTERO
RABOSOT ABDON COLOMAR
FLOR DE VIOLETA EL SECRETARI
COLLIDOR DE RAIM DE PARRA
CHIMO

Anònim ha dit...

no en referia a que hajes comentat algo en este article, pero mes d´una volta se t´ha vist el plumero i no has tingut massa bones paraules,no ho negues, crec que si el comentari vinguera encapÇalat pel teu nom, hi haurien cosesque no hagueres escrit.continue pensant el mateix sobre la teua identitat¡¡¡

SPIELBERG ha dit...

Dubter molt que Flor de Violeta siga El secretari, es un dels que va anar a Salamanca, però ell no es.

sambori ha dit...

Deme quan sàpies qui sóc pot ser canvies d´opinió.
T´asegure a no mai he fet cap comentari en contra d´Ivanai,i tot el contrari al que tú penses admire com es desviu per la falla.

Anònim ha dit...

A pues siiiiii..... ay Pep eres un figura¡¡¡ estic totalment d´acord amb tu, jo també crec que Rabosot es Abdón i Sambori Luis el Cartero i flor de violeta crec que es Benjamín, el secretari s´expresa d´altra manera i a l´hora d´escriure sempre ho fa com el secretari, pero també podria ser i entrar en doble identitat per a despistar....pero así som tots molt pillos i ho pillem tot¡¡¡¡

sambori ha dit...

I....el pobre Luis segons digueu a quans personatges interpreta????si que s´endurà enguany al Nelo,je,je!!!

Xuso ha dit...

Desi, gloria, Dorita????

esteu ahí???

va que sé que sí...

saludeu encara que siga!!!!!!

Anònim ha dit...

això això va banyeuse el cul¡¡¡¡

Anònim ha dit...

Felicitacions a tots y totes per la gran presentació que heu fet, vos vaig a criticar un poquet.

** Lo que mes mata o ens mata als espectaors es que entre la presentación i l'obreta pase casi un hora o mes, per al proxim any intenteu que no siga tant de rato o intenteu fer algo como lo de la fada, que ixca algu a contar xistes o etc entre la presentació i l'obreta.

** Llums senyors,ja heu explicat que el encarregat del foco era el seu primer any (no hi ha ningu que el puguera ajudar?) al any que be ho fara millor segur, sobre tot cuant entraren les demes falles (totes a fosques, ummm un mal exemple).

** Aço no es cosa vostra, pero per al proxim any ho podrieu comentar a l'ajuntament, l'olor dels serveis quina oloreta mes bona :( jejeje.

Per a mi sols aço, tot lo demes perfecte.

SPIELBERG ha dit...

Amic "How to fish" gràcies per les crítiques, vaig a comentar-les un poc.

Tens raó en els tres punts.

Enguany ha sigut l'any que menys temps ha passat entre la presentació i el teatre (sols 50 minuts, ho vaig comprobar) però és molt. Hi hauria que fer alguna cosa com be dius. Ja vorem que ens inventem.

El del canó de seguiment és un tema apart. Tots els anys ho ha fet la mateixa persona i aquest any no va acudir, petr tant agafaren al primer que varen trobar i ue es va oferir, no és una feina grata. Ho notarem.

Vaig estar pensant de ficat algun foco des de dalt cara el corredor per on entren les falles, però no tenia prou endolls per a tots i els que hi havien no eren adequats, degraciadament.

L'olor dels serveis es sempre la mateixa, es un problema que tenen permanent i ells ja ho sabem. I de moment no es plantejen solucions.

Ruth ha dit...

Molt bon article Ivana, la veritat es que quan em digueres que era de 3 folis em vaig asustar, però se ma fet hasta curtet,està super wai. Ara ja ho sas, a l´altre que fages que siga de més folis, jajaja!
enhorabona wapa. bessets!

Anònim ha dit...

Deme, saps que???
Te dic que crec que estas totalment equivocada.
Sempre he dit que Sambori, és una persona molt arrima a nosaltres i ho continue pensant, cada vegada pense que el tenim mes a prop del que pensem, jo tinc les meues idees fetes des de fa molt de temps, i cada vegada ho tinc mes clar. A més vaig a defendre-lo en esta ocasió i no crec que Sambori haja ficat a caldo a Ivana, el que alguna vegada s´ha pogut clavar en ella, i en tota la resta, es Rabosot, que eixe si que hem pert, perque de vegades no se si parla enserio o vol que s´anime el blog i sentir-nos. Bueno el mateix de sempre vamos, sols espere que si els decobrim de veres, no diguen que no son, i realment destapen las seua identitat