http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 18 d’abril del 2011

La nova Junta.

El divendres passat ja començàrem el nou exercici amb la llegida, per part del president, dels fallers i falleres que formaran part de la seua junta, ací vos deixe uns quans.

  • President: Arturo Tomás
  • Vicepresident 1er: Gregori Marí
  • Vicepresident 2on: Blai Serra
  • Vicepresident 3er: Juan Andrés Vernia
  • Vicepresident 4art: Jordi Baldoví
  • Secretaria: Conxa Prima
  • Contador: Enrique Simeón
  • Tresorera: Almudena Bernardo
  • Jlf: Juan Nicolàs i Carlos Granell
Quan acabà de llegir-los tots, Arturo comentà que tots no caben en la junta però que conta amb tots per a tirar aquest projecte en endavant.

Hui de moment açò, demà ja veurem que fique, alguna idea?

6 comentaris (Afegix el teu):

Nelo ha dit...

M'alegra molt que estigues en la junta. Més que res perquè t'acompanya un dels grans de Sueca. Monsieur Nicolàs és el mestre de molta gent amb responsabilitat fallera. Segur que si algun any arribes a president recordaràs com a consells els comentaris que t'ha fet. Dóna-li records de part meua i ànims (que també els necessita).

SPIELBERG ha dit...

Gràcies Nelo , realment no és tant difícil, ningú vol anar a la Junta (almenys que jo sàpiga).

I per a dir les coses com son, a mi no m'acompanya ningú, soc jo el que té la sort d'acompanyar a Nicolàs. He aprés molt d'ell.

A dia de hui el ser predient es una cosa que mai m'ha interessat i no te pinta de que ho faja (influències de Nicolàs?), hi ha gent el la falla molt capacità per a eixa feina. I a més, els temes laborals m'ho fiquen molt difícil per a dur un càrrec així com toca.

Millor em quede com estic.

Ja li ho dic demà a Nicolàs quan el vega.

sales ha dit...

M´agrada, tots, gent de trellat i amb bon perfil. Espere que sàpien contagiar il-lussió per a treballar molt per esta falla.

barra lliure ha dit...

qui es Jordi Baldoví?

"tots no caben en la junta però que conta amb tots per a tirar aquest projecte en endavant"

si si si el projecte el tiraran endavant els cuatre burros de sempre.

En la reunio cuatre gats, pero el dissabte plenet estaba el cassal, per que no fem tots el divendres barra lliure?

SPIELBERG ha dit...

Barra lliure, massa be saps la resposta a la pregunta que fas en referència al vicepresident 4art. Tu mateixa et respons amb la resta del comentari.

I més si et consideres uns dels quatre burros de sempre. Això es una cosa que costarà molt canviar. El treballa voluntari no és una cosa agraïda.

No se quanta gent hi havia el dissabte ja que jo arribí a les 19:30 i estava més buit que altra cosa. Però el divendres si que hi havia gent, menys que la setmana anterior però encara hi havien.

I si jo no m'equivoque, actualment la barra dels divendres és lliure, almenys en el que portem després de falles.

maria angeles matoses ha dit...

Enhorabona a la nova junta de la falla, m ´agraden molt tots els noms que he llegit , crec que amb el recoltzament de tots ,podran ferse moltes coses.