http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 8 d’abril del 2011

JA ESTA EN CASA IKER CAÑAVERA LLOPIS






Hola a tots!!!!!!!


Sóc Aïna i vos volia presentar al meu germanet Iker. Ell va naixer el 5 d´abril i pesà 4,370 Kg. La meua mami i Iker estan molt be, i tant el meu papi com jo estem molt contents de que ja estiguen en casa i aixi poder començar a conviure amb el nou membre de la nostra familia.
Estic molt feliç de tindre un germanet, així podre ajudar a la meua mare a cuidar-lo i quan siga un poquet més fadrí tindre un company de joc ideal.

Com tots vos podreu imaginar Iker serà faller de la nostra comissió i a les pròximes falles ja desfilarà vestit de falleret darrere del estandard de la falla.

També voldria que qui tinguera la samarreta corredora vaja ja passant-la perquè m´agradaria que el meu germa siga poseïdor durant un breu periode de temps de tan preciada samarreta.

5 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

Enhorabona a Sandra i Richard!!!!! Teniu una preciositat de xiquet. Bessets als quatre

sales ha dit...

Enhorabona parella, mare meua un altre que ha naixcut criaet ehh, Sandra eres una campeona!!!
Un bes molt fort per als quatre i per a la resta de la família!!

Sandra ha dit...

Moltes gracies Nere per el article molt emotiu, m´has fet botar les llagrimes, la veritat que ja esta criat i es molt bon xiquet.
Gracies a tots.

Amparo ha dit...

Vaja quina preciositat de xiquet!!!
ENHORABONA als seus papis , a la seua germaneta i a tota la família!!!
Sandra m'alegre de que tot ha anat molt bé, ara salut per a criar-los.
Espere vore-vos prompte. Besets

Nelo ha dit...

Enhorabona per la criatura.