http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 15 d’abril del 2011

Curtet i rapided

si que sinó em canse i ara me'n vaig a treballar.

La Junta Local Fallera de Sueca ja te nou president. Una vegada acabat els dos any d'exercici de Faustí com a president, tocava fer eleccions per a elegir-ne un de nou (o reelegir al que estava, si es presentava).

Ahir de nit (realment fa un rato) es feren les votacions. El senyor secretari en funcions preguntà si algú es volia presentar i sols es va aportar un candidat. Una vegada repetida la pregunta tres vegades i no havent-se presentat ningú més es passà a votar al candidat (amb si o no) per saber quin recolzament tenia. Una vegada contat els vots, va obtindre una majoria abrumadora de gent que el recolzava (sobre el 80%).

I una vegada finalitzat eixa formalitat, en VICENT IBORRA, de la falla Avda. d'Espanya, fou nomenat president de la Junta Local Fallera de Sueca. Enhorabona!

Per cert, esta nit hi ha reunió i diran els càrrecs, jo de tu aniria.

1 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

M'alegre molt per Vicent, es un home que em cau molt be i es molt bona persona aixi que la meua mes sincera enhorabona per al Iborra amb el seu nou carrec a la Junta Local Fallera.