http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 7 d’abril del 2010

FELICITATS AMB RETRAD

...anava a ficar el dia 17 però he rebut açò en el correu i crec que és mes urgent...

per Nerea

El passat 4 d’abril fou l’aniversari d´Ali i el 6 el d’Eva i amb tants dies de festa el sant se me’n anat al cel i no em vaig enrecordar d’escriure el tradicional article felicitant a La Sevi i a La Picanya però dos pardalets m’han fet memòria i m’han demanat una coseta.

Aquest dos pardalets son Abel i Lucia; (Abel fill de Ali i Lucia filla de Eva); el que ells volien era que les seues mamis eixiren a la web de la nostra falla amb el motiu dels seus aniversaris ja que a elles sempre els ha fet molta il·lusió aquest tipus de felicitació i a més volien felicitar-les personalment.

Com comprendreu no em vaig poder negar a la petició d’aquests dos angelets així que açò és per ells per a les seues mares.

ABEL: Mami moltíssimes felicitats!!!!!!! T´estime molt i espere que sempre estigues al meu costat perquè per a mi tu i el papi sou el més important. Besitos .

LUCIA: Feliç aniversari mami!!!!!!!!! Tinc molta sort de tindre’t com a mare, estic molt orgullosa de vosaltres (els meus papis) i et vuic fins l’infinit i més enllà!!!! Besets.

Una volta complida la il·lusió d’Abel i Lucia de felicitar a les mamàs no podia faltar la felicitació de Les Petxis que estan ja impacients de poder-los celebrar, així que de part de les vostres amigues LES PETXINOLES...........

MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!!!!

Article i fotos enviat per Nerea Luz a fpcervantes07@hotmail.com

9 comentaris (Afegix el teu):

Sandra ha dit...

Pero quines fotos mes xules vos han ficat a les dos, moltes felicidades a les dos segur que el dia que tocaba o celebrareu bem celebrat, ara toca amb les pexis.
Un beset per a cada una de Sandra, Aina i Richard.
FELICIDADES!!!!!

Cris ha dit...

Tard Nere, però ben segura estic que els fará la mateixa il.lusió que si haguera estat penjat el dia de l´aniversari.
A les dos MOLTISIMES FELICITATS!!!!!! a vore si hem toca un xupitet.

Cris ha dit...

A quina hora se va a casa Carmi???

almu ha dit...

moltes felicitats al les dos. A la vesprà ja vos felicitare com cal. molts bessets i que cumpliu molts mes.
Cris a les 8 en casa carmina

eva ha dit...

Nere moltes gracies per el article ja te les a donat personalment pero ara atra vega per la web eres la millor i tu sas lo que jo taprecie ja heu celebrarem ben celebrat hay so segur i gracies tambe sandra,cris i almu per lesfeliçitacions besets

eva ha dit...

petxis el divendres 16 de abril a partir de les 8:30 en casa sandra pa celebrarels cumples vos esperem besets

eva ha dit...

petxis el divendres 16 de abril en casa sandra pa celebrar els cumples bos esperem besets

LA TORA ha dit...

MOLTES FELICITATS XICONES, ESTEU GUAPIIIIIISIMES A LES FOTOS.
PERDONEU EL GRAN RETRÁS I BESSETS.

LA TORA.

LA TORA ha dit...

MOLTES FELICITATS XICONES, ESTEU GUAPIIIIIISIMES A LES FOTOS.
PERDONEU EL GRAN RETRÁS I BESSETS.

LA TORA.