http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 28 d’abril del 2010

2na setmana cultural de la falla Xuquer

Ací vos deixe el programa de la segon setmana cultural que ens han enviat els companys de la falla Xuquer.


5 comentaris (Afegix el teu):

Nelo ha dit...

Ostres tu, quins fallers més compromesos amb les activitats de les altres falles! Gràcies per ficar en gran la informació de la setmana cultural. Sí senyor, açò és cosa de tots.

SPIELBERG ha dit...

Estem per al que fassa falta.

rocio ha dit...

Gracies Spielberg¡¡¡

Amparo ha dit...

M'alegre molt de que Carlos haja ficat el programa de la 2n Setmana Cultural de la falla Xúquer.
Des d'ací aprofite per a felicitar a tots els xuquerers i xuquereres per dur endavant tan bona idea.
He vist el programa que Dúlia va enviar al cole i té coses molt interessants.Ja fa un temps que et vaig :"Xiqueta tu vals molt" i t'ho torne a repetir.
Una abraçada ben forta a tots els que feu posible la 2n Setmana Cultural fallera i el 10é Certamen de Narrativa infantil.
ENHORABONA a Romeu , Dúlia, Manel...i a tots els que formeu eixe bon equip!!!!.

dúlia ha dit...

Enviem la informació a tots perquè és important que hi haja bon rotllo entre les falles i l'ideal seria que anàrem a les activitats que ens atrauen de les altres falles amb la mateixa tranquil.litat que anem a les nostres i que entràrem als seus casals com si entràrem als nostres. Jo per Cervantes tinc una estima especial perquè és la primera falla on vaig ser fallera i perquè és la de la meua barriada i sabeu que si necessiteu qualsevols cosa que de mi depenga, només m'ho heu de dir i intentaré ajudar-vos.
I Amparo, gràcies de nou per les teues paraules. I de veres que si et crida l'atenció alguna de les activitats, no dubtes a vindre que seràs ben rebuda.