http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 27 d’abril del 2010

El 19

and the story ends...

Des de que estic a la Junta Local el dia 19 per a mi es diferent, ja vos ho he contat massa vegades així que no em vaig a repetir.

Ben be no es sap si arribà el final o comença el principi, les dos coses son reals i les succeïxen al mateix temps.

El foc posa punt i final a les falles. El foc dona començament a les falles.

Cada any es diferent a l'anterior, millor, pitjor, o tan sols diferent.

Aquest any ha sigut estrany per moltes coses, sensacions, emociones, vivències, sentiments... però arriba el 19, arriba el foc i...


2 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

arriba el foc i.... com be ha dit Carlos arriba el final d´un exercici i el començament d´altre any que sera especial i molt esperat per a altres. Aquest any ha sigut un any molt especial, hem intentat acompañar a la nostra FM i amiga Carmina en tot el que ens ha sigut posible. Crec que entre totes ls amigues i junt amb tota la falla li hem fet pasar un any especial tant a ella com ha la nostra FMI Arantxa. Lo important es que ho hem pasat mooooolllllt b aquest any, al menys jo i com be diu una persona que jo aprecie moooooolllllltt...... QUE SE MUERAN LOS FEOS ¡¡¡¡¡¡ eh Flaki?

mamixula ha dit...

Que no quede ninguno!!!!!jajajaja
Deme com va tot???