http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 1 de juliol del 2009

Les Proves del Futbet

Ací estan les fotos i el vídeo que ens ha enviat Jorge dels partits del dissabte.


4 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

hola a tots, bueno ja veig que açò esta un poc mort, com es nota que ja esteu molts a la platja i que allí internet no aplega per a tots.
jo he tingut poc de temps per a entrar, pero sempre hi trobe un hueco per a vore que pasa per açí¡¡¡
I la gent, per on pareu? Nere, Flaki per favor... desde el divendres que no hem parlat¡¡¡ Cris i San Casalla, per favor la web sense tu no es el mateix¡¡¡
tindrem que quedar per al divendres i així parlar per al disabte, o que?

Cris ha dit...

Deme cari, jo també et tire de menys.
La veritat és que en l´estiu sempre pasa el mateix, uns cap así, altres cap allà. Però nosaltres el disabte tenim festeta tots junts, mare meua segur que l´armem, però segur.
Jo faig jornà intensiva i no tinc temps per a alçar el cap de la taula. I arribe ara a casa, és quan aprofite per a pegar una miradeta.
Bueno xicones que el dissabte ja està ahí. A san casalla la tenim preparada????? Tres, dos, una i ja estem ahí, jejeje. Ale ves ficante nervioseta, ja me la estic imaginant, amunt i avall com una vala.

mamixula ha dit...

Hola guapissimes jo també vos tire de menys,esta setmana no e estat massa bé, e tingut uns problemetes de salud,pero res amb importancia.
Tranquiles que el disabte o arreglarem tot amb molta alegria,molts besets...

deme ha dit...

Flaki avore si puc pasarme per casa i xarem un ratet.
Jo tambe he estat super lia esta setmana i no he tingut temps per a res, pero podriem quedar divendres i fer una cerveseta i així calfem motors per a disabte i quedem per anar al camp.