http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 3 de juliol del 2009

I demà ... que?

El Nomenament. En teoria.

Fa uns dies estava mirant les fotos de l'any passat del nomenament i em vingueren al cap les paraules que fa uns quants anys va dir un d'eixos fallers de tota la vida, i que es pot aplicar en moltes de les coses que fem en la falla, digué:

En esta falla no som bons ni per a anar a menjar

I en part té raó. Sempre ens queixem de que voltem mes festa i quan ens la donen no som capaços d'anar, per? No ho se. Val que hi ha gent que poden tindre obligacions eixe dia en concret (com puga ser jo aquest any, que tinc una boda en Valencia demà per la nit) pero mes de 200 persones? No es normal.

I realment el que fem al no anar es fer-li un lleig a les persones que ens conviden a eixa festa en questió i parem taula per al nostre deleit (i després faran festa fins que ens cansem, o mes...)

Així que ja hi sabeu, no valen excuses a no ser que estiguen justificades (mooolt justificades. Caldrà aportar fotos de l'excusa) demà

Dissabte de 21:00 a 21:30 Nomenament de les nostres Falleres Majors en la caseta de Carmina.

Vos fique un mapa per si de cas. Del Casal cara el Sants pel Camí utxana, al baixar el pont a ma dreta...

Si punxeu es fa més gran

5 comentaris (Afegix el teu):

deme ha dit...

Bueno bueno, que això ja ho tenim ahí¡¡¡
Carmina dema tirem el xupinaço, com al San Fermin¡¡¡ no et peocupes que en aquesta falla, en lo que es a hora de papeo i empinar el colçe... no ens quedem curts i acudeixen tots com a formigues¡¡¡
Vinga va xiquetes que això ja esta ahí, per cert hui fem cerveseta per a quedar per dema o que?

mamixula ha dit...

Ie xiquetes que ja ho tenim ahi!!!!!
yuju,yuju,dema pasarem un ratet de lo més divertit,espere vorevos a totes per casa de carmina,que no falle ninguuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Que pasa pareix que esteu morts!!!
Que hi ha resaqueta?jejeje
La veritat es que jo meu vaig pasar de luxe,i no tinc resaca increible!! la veritat es que tot va ser un exit,el mal es que feia una calor insoportable,pero hia mes de una que va nadar i tot,he jessi??
Bé ambieu fotos i mos riurem un ratet..

maria angeles matoses ha dit...

felicitats pera carmina y arancha, les nostres falleres majors pera el any 2010 , per el seu nomenament del passat dissabte, no vaix poder anar per diversos motius, pero les recordi molt en tot moment i m ´alegre molt per elles, els desitje el millor.
molts besets.

Cris ha dit...

Mare meua Natalia, desaparegueres que feres????? Vos vaig perdre de vista.
Que guai xicones, que be ho pasarem i la nosatra FM que??? Per on para, va que ens conte el seu final que jo a última hora també la vaig pedre de vista.
Va envieu fotos, que hi hauran xules.