http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

diumenge, 19 de juliol del 2009

Millor no pregunteu


Si, San Fernando per l'aire.

10 comentaris (Afegix el teu):

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Que pasa que ja esteu tots de vacances??
Sandra que,li as ensenyat la bata a Carmina?? que t´ha dit???
Deme,Nere,Cris per haón pareu???
Estic asoleeeessssssss!!!!!!!!!!!

Sandra ha dit...

De lujo Natalia li ha agradat molt, ja te contare si triunfe o no!! A per cert ja tinc peluquera.
Aço esta mort!!!!!!

Je tia sas que sa mort "EL MAESTRO LECHAL" pobre en la parodia tan xula que li ferem estes falles, ara que ja estaba fotudet.

mamixula ha dit...

Tia que fuerte!!!de que s´ha mort??
Al final ja tens pelu,pues m´alegre molt,ara a ficarte de lo mes guapa i feste fotos que te bullc vore...

deme ha dit...

ye que feu per ahí? jo açí currant en esa tremenda calor¡¡¡ açò no potser,l´estiu es per anar a la platja, la piscina, la cerveseta en el Redó i els sopaets d´estiu de la Xelin... i jo açí com una j....... treballat i pasant calor¡¡¡

Vinga xiquets feuse l´anim i compreume algun dels pocs pisets que em queden la platja per vendre, qui no te piso en la platja es prque no vol, amb 75.000 € piso¡¡¡

Pero bueno, deixant açò a banda, preferixc unes vacançes, que els piets podan esperar... i jo necesite relaxarme un poc i fer tertulietaamb tot el qui es presente¡¡¡ ja queda menos per a que aplegue el meu dia¡¡¡

mamixula ha dit...

Ei colli Deme,estas negativa...
Vaig a dedicarte una canço;es una lata el trabajar,todos los dias el tener que levantar,jejeje
Que jo te la cante en tot el meu amor
va que ja te queda menys per a les vacances,farem alguna escapadeta???

Cris ha dit...

Xicones com va???? Me pixe eres una capulla Natalia.
Deme, tot arriba, no diuen això... menos la meua primitiva que ja porte esperant molts anys i mai toca.
Ja fa temps que no vos vec, a vore si fem una xarraeta un dia.

mamixula ha dit...

Hola Cris!!!com va la calor???
ja fa casi un més que no te veig,encara no estas de vacanses??
Avore si fem una cervesseta i ens seu xarrem bé,¿no?

Cris ha dit...

Clar tia quan vullgau, jo per les vesprades no estic currant, estic en el camp, així que el dia que vullgau.

Sandra ha dit...

Hola xiques la veritat que sempre estem apunt pa tot!
Ei Cris ja t´has enterat del sopar que tenim prograt per al dia 15, avore si tapuntes que de segur eixe dia triunfem.

Cris ha dit...

Dia 15 d´Agost xicones???? Eixe dia és San Roc, es dia de dinaret i tot això.