http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 24 de juliol del 2009

Senyals de Vida

Peró poques.

He tornar del Sur espanyol i ara me'n vaig a cap al Sur Catalá, per tant vaig a estar uns altres dies desaparegut, que bonic son les vacances...

Vos contaria com ens ha anat el viatge per San Fernando i tot allò (i les aventures i desventures del Complexe Bahia Sur, els de Aquí no hay quien viva els porten aigua) però no ho faré ja que encara no tinc les fotos (i veurem quan me les passen), quan les tinga ja ho ficaré tot.

Però pensant-ho, abans deuria de ficar el meu viatge de a Barcelona que vaig fer a Pasqua. I vosaltres que? No viatgeu? Aquest any no farem concurs ja que a este pas vaig a guanyar jo i això ja no te gràcia.

Per cert, el passat divendres, el senyor president em va tocar al mòbil dient-me que éreu molts que volíeu comprar els tíckets d'Agermanats (que cosa mes d'agrair) i jo li contestí que a la pròxima reunió (el dia 7 d'Agost) jo si que aniria i els duria. Tot aquelles persones que no puguen anar, que m'ho diguen i ja en ficaria jo en contacte amb elles per a donar-li-los personalment, val?

Ens veiem el dia 7.

1 comentaris (Afegix el teu):

maruxi ha dit...

mar. Si q se te q fer cervantes al mon. x exemple rixar i gerardo si q tenen fotos pero en cara no t les an pasat.