http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 17 de juny del 2008

Una felicitació tardia.

Sabem que ja fa temps d'açò però ens van demanar que ho ficarem quan els nuvis ho pogueren veure. I ara que ja han tornat del viatge i ja s'hauran estabilitzat ja ho podem ficar.


De part de Les Petxinoles ¡¡MOLTES FELICITATS!!




11 comentaris (Afegix el teu):

SAN CASALLA ha dit...

que guapes esteu totes¡¡¡ enhorabona als novios¡¡ ara a disfrutar de la vida de novensans que es molt bonica¡

Anònim ha dit...

moltes felicitats als novios¡¡¡
Collins Sales enguany no guanyaras prou per a les novies, i encara et queda la mes grossa... la de la teua germana¡¡¡

Anònim ha dit...

Enhorabona, jo vaig una de les afortunades de poder asistir a la boda i vos dic de bona tinta que va ser espectacular, el menjar estaba d´allo mes re bo i va eixir tot de lujo sobretot cuan li vadonar el ram a la germana Noelia ens va fer caure la llagrimeta a mes d´una.
Felicitats parella i que sigau molt felisos.

Anònim ha dit...

Enhorabona a Laura I Salva!
La boda es quedá super be, el menjar bonisim, el ball amb REBOMBORI espectacular i com no els nuvis guapissims, en poques paraules un 10!

Molts besets Laura i que sigues super feliç junt al teu home Salva.

Anònim ha dit...

pues si xiques va ser tot un èxit, enhorabona als novios que estàven wapissims i tu Laura a disfrutar de la vida de novençana!!!

Anònim ha dit...

Xicones que reguapissimes que esteu i de segur que seu vareu pasar de lucxe
Sandra al dilluns ficarem una de este cap de setmana,no?totes les petxis juntes,que guay!

sambori ha dit...

Enhorabona a Salva i a Laura,ja els tocaba després de tants anys festejant!!
I segur que el viatge a Argentina haurà segut per a repetir.
I ara la que no para es sa mare que ha estat visitant a Noelia.
A vore si ens envia alguna foto!!

Ja esteu a punt per al dissabte???
Sandra no vaig estar a la reunió el divendres,així que per a molts que estiguen com jo, ens podries dir a l´hora que hem d´acudir???

Anònim ha dit...

Això Sandra que jo tampoc vaig anar, dismos l´hora, que damunt tinc al meu cunyat nervioset, perquè deixa a les nanes i ja feia temps. Me haurà preguntat a raó de 25.000 vegades a quina hora és.

Anònim ha dit...

Moltes gracies Sambori per haver visitat el meu blog.

http://informaticaparaburros.blogspot.com

SAN CASALLA ha dit...

AY,AY,AY¡¡¡ QUE AHIR COMENSAREN A DUR TAULES I CADIRES I A MI YA MANTRAT LA CAGARRINA¡¡¡

BUENO SUPOSE QUE SANDRA DIRA EL HORA PERO YO CREC QUE SERA PACA LES 9 DE LA NIT."NO ME FEU MOLT DE CAS"

CRIS A LA NIT VINE A LA REU I TANTERARAS DE L'HORA, AUNQUE YO A LES 7 DE LA VESPRA YA ESTARÉ ALLI TOTA APUNT, DISLI AL TEU CUNYAT QUE MOS FAREM UNA, QUE ESTE DISABTE PASAT NO APLEGAREM A FERLA JUNTS¡¡"LA CASALLETA MAL PENSATS"
BUWENO TU VINE A LA REU QUE TENIM GANES DE PEGARTE UNA BONA TANDA DE PARCHIS¡¡

Anònim ha dit...

No he pogut contestar-vos perque tinc a la nana maleta pero tot seguix en dabant a les 9.30 en casa dels meus sogres.