http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 4 de març del 2008

RALLY PASSAT PER AIGUA

per Mariam


Si cal destacar alguna cosa
del Rally celebrat el passat diumenge és que no va parar de ploure durant tot el matí.

A les 9:00 del matí ja estava caiguent aigua sense parar i jo pensava: que faran ho anularan?

Però Així i tot vaig decider eixir de casa acompanyada pel paraigües direcció cap a casa Xelo on havíem quedat a les 9:30h.

Promete hem vaig adonar que el rally anava avant quan a la Plaça Sant Pere hem vaig creuar amb fallers de l´Avinguda d´Espanya que estàven possant-se les disfresses al cotxe.

Continuant el meu camí a peu pel carrer Sequial allí estava ja apunt la barra situada baix dels Porxets i malgrat que continuava ploguent estava com sempre “el Rises” agantat la tempesta, aixó és valor!!!i ganes!!!

En arribar al meu destí l´ambient no era molt acollidor, no havia arribat ningú i sols estava el pobre Vicent (el Bou) ideant com carregar ell sol la part de dalt del cotxe.

Com imaginareu jo no tinc masa força i no podia fer molt Així que tingué que demanar ajuda al veïnat.

Quan al cotxe he de valorar l´esforç que ha fet Vicent amb ajuda de Rafa,que masa han fet contant amb tants pocs dies,material i ajuda personal.

Grácies Vicent per fer que no perdre la il.lusió pel Rally que hem de pensar que és una festa més i hem d´aprofitar-la.

A les 9:45 decidírem dirigir-nos direcció a l´Ajuntament però ens faltava el capità!!!!!!

A Vicent se li havien apegat els llançols després d´un dia tan mogudet de paelles però ràpidament va acudir al C/ Sequial.

Puntuals a les 10:30 es reuniesen els capitans dins dels Porxets on la Junta repartix les proves del 1er. Control.

De seguida comencem a organitzar-nos buscant fotos amb Miliki i Fofó, disfresses de reis mags,garrofes,palla,....i el lloc on estava situat el control era al Pavelló.

Com heu vist a les fotos conseguirme a dures penes disfressar als 3 reis i cantar la cancó:”senyor reis,......”


Carlos com ens puntuares ja que estaves al control?????

Tot seguit repartida del 2on. control situat als Porxets ja que la plutja continuava.

A buscar bandes dels pobles veïns,libres,mona de pascua catxirulo,....

I per finalitzar 3er. control on tinguèrem que disfressar al capital Cristià i la comparsa!!!

Ho passárem molt bé encara que enguany no hem conseguit cap premi però com es sol dir el més important és participar!

Espere que l´any que ve no ploga(encara que les últims anys així ha segut) i que s´anime més gent a vindre ja que és molt divertit i segur repetiran!

Article enviat per Mariam Ruiz a Fpcervantes07@hotmail.com

17 comentaris (Afegix el teu):

sambori ha dit...

Ivana,la veritat que Vicent està afavorit amb la disfressa!!i se li dona bé aixó de les boles????
Llàstima que l´oratge no acompanyara eixe dia,menys mal que s´ha portat bé este cap de setmana.
Xuso com es que no li feres costat al teu company Vicent???cert que estaves a casa preparant el buggi del dissabte,je,je!

Xuso ha dit...

Perquè Vicent té superpoders, jo a eixes hores feia sols un ratet que m'havia gitat!!!!!!

Anònim ha dit...

,-jo crec k al any k be la xunta local tindria k tindre en conter al hora de idear les proves una cosa k es evitar k la gent agafe coche pa ixir fora de sueca a buscar una prova,ja k tingerem k anar a pobles de la rodalia ,podriem tindre un disgust enconter de una festa,ja k la gent antes de anar al rally sempre keden pa esmorsar i en el esmorsar sempre cau una copeta k altra idespres b lo k be, es la meua opinio personal grasies

Anònim ha dit...

Un dia passat per aigua, pero quin dia, lo que pasa que la gent no s'anima anar al ral·ly, avore si al proxim any som mes gent, un 10 per a tots.
I com dius Mariam lo important és participar.
Ara ja estem en la recta final.

Anònim ha dit...

molt bona nit, he vist que es fa campionat de parxis, on es te que apuntar, es per parelles o individual

Anònim ha dit...

per que es penseu que el xurret no te pels en el cap... per els super poders POWER FICCTION que te
i com deia un que vinge a esta falla ( asi son las cosas y asi se las hemos contado)viva SUPER XR POWER FICCTION. Haaaaaaaa no me pregunteu que vol dir POWER FICCTION que no tinc ni idea, meu he inventat, pero mola heeeeeee...

SPIELBERG ha dit...

Colora, crec que tu i jo açò ja ho parlarem l'altre dia (ho heu vaig parlar amb algú)i si que ho tindrem en conter per a les properes edicions.

Mariam, en els play-backs Gloria puntua a la nostra falla? No, veritat? Doncs ací és igual, jo no puc puntuar a la meua falla, no és lògic. Jo estava de supervisor en els dos primers controls, i puntuaven altres membres de la junta. Si recordes (estan a les fotos) en el polideportiu hi han dos membres de la Junta que duien les carpetes i els papers, jo sols els ensenyava les coses ja que no hi havia espai on deixar-ho.

I en el tercer control que si que vaig fer de jurat vaig puntuar a totes les falles excepte a la nostra, que ho va fer el meu company Juan Roda.

Resumint, que no se el que ens puntuaren en eixa prova.

sambori ha dit...

Primer va eixir Sambori -bis i ara altre que té ganes d´agafar-me el nick.
El comentari d´ahir no l´he escrit jo,per aixó Sambori no eix en blau!
Ha de ser que no se t´ocurreix un nick propi o què t´agrada molt el meu???

I continuem d´aniversari........
hui li toca a una fallera:Vanesa Pan que a més de felicitar-la espere es recupere prompte,ànims Vane i a vore si este cap de setmana ho celebrem!!!!

Anònim ha dit...

spilberg jo no he parlat amb tu ni li eu comentat a ningu pero me alegre de k altres persones opinen igual k jo

Anònim ha dit...

bon dia o bona vesprada, felicitats Vanesa Pan pel teu aniversari, per cert el nick no ix en blau perque no m'enrecorde de la contrasenya

Xuso ha dit...

Sambori com pot ser que digues que no recordes la contrasenya si has pulicat fa 8 minuts un comentari en l'article de dalt????

Ací hi ha "gato encerrado", ja t'han tornat a suplantar la identitat!!!

SPIELBERG ha dit...

L'altre dia algu dels membres del bloc va demanar que enviaren la contrasenya a tots, encara no l'has recuperat.

Ací passa alguna cosa rara rara

Anònim ha dit...

raro raro, no pot ser ja no m'enrecorde de la contrasenya, sera l'edat?, sera sera, que sera seraaa, naniano naniaaaa naniaaaaaa

tindrem que fer una reunio de Samboris, cuant quedem?

SPIELBERG ha dit...

EL divendres allà les vuit en el Blanc i Negre. A vore si entre tots s'aclariu.

Anònim ha dit...

prima moltes felicitats, i possat millor, que si no... en qui tinc que guanyar jo el campionat de parxis d´enguany?
un beset molt fort i al menys recuperat per a aquestes falles.

sambori ha dit...

Spilberg tú que has segut el que has proposat que revele la meua identitat a les 100.000, i ara vols que ho faça públic a una reunió al Blanc i Negre???
El canvi és masa gran, no creus???

Deme ,demà tenim altre aniversari,de qui serà?????

SPIELBERG ha dit...

Jo no he dit que vulga que ho fases public, si aneu 5 o 6 samboris ens quedem igual.

De totes formes, i crec que ja t'ho vaig dir, prefereix que no o fasses públic, perdriem un dels grans alicients del bloc. Hi ha gent que no dorm pensant en qui seràs.