http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dilluns, 31 de març del 2008

Article de Sheila

La nostra Fallera Major Infantil Sheila Merino, també ens ha dedicat unes paraules a la comissió, a través del blog, gràcies Sheila!!

Hola, ja estem ací de nou, i encara estem de vacances.
Primer que res vull donar-li les gràcies a Maria per eixes paraules tan boniques, que m'has dit.

M'ho he passat molt be al costat de tots vosaltres Paco, Moises i Maria. Per a Maria donar-te la enharobona de com has disfrutat del teu regnat, a Paco dir-li que ens ha fet riure molt.

Bueno gràcies a tota la comissió.I per últim, dir-li a la meua cosina Ainhoa y Sandra que disfruten cada moment del seu regnat, (ara vos toca a vosaltres) com he pogut disfrutar-ho jo en companyia de Paco, Moises y Maria.

Article enviat per Sheila Merino a fpcervantes07@hotmail.com

6 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Vull fer extensible també l'agraïment a la familia Merino Baldoví, a Pili, Gerardpo i a Pilareta que és l'ànima de la festa...

I vosaltres direu, que fa el Xuso el dia de pasqua penjant articles al blog, doncs res que es veu que en este poble de Carlet no els agrada massa anar de paellota i resulta que hui no és festiu per a ells, i clar tots els que currem ací, estem pringaets, però be...

sambori ha dit...

Jo també vull agraïr a la família Merino Baldoví eixe "repito" de la seua filla Sheila, ara fins que Pilar siga un poc més fadrineta i de nou tingueu lio a casa.

Xuso que mala pata estar currant,no??
Però segur que ja t´hauràs menjat la paelleta estes pasqües!

I demà ja tots a la normalitat

Anònim ha dit...

M'alegre Sheila de llegir el teu article, axo vol dir que les noves generacions tambe estan al tant del blog,s'hs notat que teu has pasat molt be i ho has fet pasar als demes tambe molt be, per a mi uns dels dies va ser el dia de la xocolatada de la desperta.

Jo com Xuso em toca treballar que li anem a fer, aci en Almussafes no guarden festa :(

Anònim ha dit...

aquest anonim soc How to fish

Anònim ha dit...

be xiquets jo treballe a Sueca on si es festa però el sector de sanitat no enten de diumenges ni festius i em toca hui 24 horetes aixi que no es queixeu!!
enhorabona pel teu article Sheila, m´alegre molt de que hages disfrutat les falles per segon any, per a nosaltres a sigut un orgull el tind´re´t com a la nostra reineta. un besot wapa

Anònim ha dit...

gracies sheila mil gracies per dirme eixes parau les tan boniques adios wapa