http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 11 de març del 2008

En formació!!!!!!!!!!!!!!!

Ja estem en plé mes de març. Ja estem de plé inmersos en la festa fallera. Ja retronen els masclets que sonen al Cap i Casal tots els dies a partir de les 14 hores. Ja fa olor a pólvora pels carrers del nostre poble, ja tenim els carrers decorats i preparats per als passacarrers.
Ja hem superat uns quants "match-point" importants, com han segut els passats caps de setmana. Ara ja ve tot rodaet. Divendres passat es celebararen les "Albaes", el dissabte al concurs de paelles populars ferem un "non stop" de 17 hores que no vaig a contar ara ací res... Aquesta setamana ja plantem la falla i tirem les primeres traques!!!!

I el diumenge passat férem el primer passacarrer de les falles, "l'última arreplegà" i, a propóssit d'açò vaig a parlar dels passacarrers, que feia temps volia parlar i encara no hi havia fet.

Els passacarrers, són a banda d'un passeig per a que et pegue un poquet el solet pels matins per agarrar color després de pernoctar la nit anterior, i per escalfar motors amb el passacarrer de la vesprada... són com un agraïment al veïnat, que ens mostra durant l'any el seu suport. Serveixen per a mostrar a tot el món el actiu més important que tenim a la comissió: les nostres falleres. Que lluïxen trajes i manteleries com ningú.


Com a tal, passacarrers hi ha de moltes maneres, estan els de matí que podriem calificar-los com de volta, que no hi ha ningún destí en especial, i que serveixen per a rodar la barriada i fer eixir al vaïnat de les seues cases. No son uns passacarrers especialment problemàtics (i ja voreu més abans per què vos dic açò).

Després tenim els passacarrers de la vesprada, que són algo més problemàtics. U ja duu tot el dia per ahí, igual la nit anterior ja va carregar el moxuelo i la nit ja es veu de cara, com que el cos té més ganes de festa. Ací pòdem distingir la visita a l'asil d'ancians i la visita de cortesía (desmadre general)


I per a finalitzar els passacarrers del dia 19, tant l'ofrena als Suecans il·lustres com a la Mare de Déu de Sales. De estos passacarrers no hi ha res que dir, la Falla Plaça de Cervantes sempre s'ha comportat i es comportarà com (al meu entendre) s'ha de comportar un faller en estos dos passacarrers. La gent de Sueca es tira al carrer per a vore estes desfilades, i li agrada vore la separació que toca entre fallera i fallera i sobretot la fallera major. I vore les files d'homes ben formats i seriosos, com toca, pel respete que mereixen els homenatjats.


També aprofitem aquests passacarrers per a mostrar-li al poble de Sueca, que els fallers sabem divertir-nos quan cal, però sabem ser seriosos quan toca.

Però diferent és la visita de cortesia, molt diferent. hi ha que començar a entendre que la gent, igual que ix a l'ofrena a vore a les comission, ix en la visita de cortesia, i, últimament en este poble sols es veu una "provessó de borratxos", jo no dic que no eixim a passar-nos-ho be però hem de ser concients que hi ha gent mirant-nos passar, i que també és mereixen un respete. Tots som fallers i tots volem passar-nos-ho be, pareix que el que és president o te càrrec te que eixir a la visita de cortesis a amargar-se o passar-se la vesprada dient a la gent: "tireu avant", "no es pareu ací", "més avant tornarà a parar el carro de l'alcohol"...

I no és així tots tenim que agafar un poc de conciència que tots som fallers i que representem a una comissió tots tenim que sentir-nos orgullosos de tot el que fem.

Dit açò també m'agradaria dir que de la manera que està montada la visita de cortesia, és un poc inevitable que no ocurrixca tot açò. Ja que el recorregut és molt llarg, la gent es "despista" molt. No deixen duur vehicles amb beguda i menjar dins de la gent i, clar, la gent es para i se n'ix de la formació per a proveïr-se.

Sols vos vull dir, que tots hem de prendre conciència dels nostres actes i responsabilitzar-nos que tots representem a la comissió. Que la gent que ve a vore els passacarrers vol vore "algo", i moments per a disfrutar i divertir-nos són molts i hi ha moltes maneres de disfrutar. En la cavalvada del ninot enguany hem pegat un canvi del cel a la terra. De eixir tots al montó a duur una organització, el resultat ha sigut magnífic.

Xiquets i xiquetes ja tenim ahí les falles, ara sí. És moment de disfrutar, és moment de germanor, de rialles de festa, de tró, de fum, de llum i color... i sobretot, és temps de lluïr l'escut de la nostra comissió com es mereix.


MOLTES COMISSIONS HI HA EN FALLES, PERÒ TU I JO SOM DE LA CERVANTES!!!!!!!!

38 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

aLEHH ARREA A PESSEXAR PER AI CHITANO CESENET I DEIXAMOS ESTAR

Anònim ha dit...

ye pero aÇò que es, m´acabe de quedar alucinà, eixe comentari va en serio o es una broma d´algu? MARE MEUA PERO SI JA SOM INTERNACIONALS, PER A QUE DESPRES DIGUEN QUE LA FALLA DE CERVANTES NO TE GLAMOUR¡.
Ay Xuso ers bonísim, i quanta rao arrastres.Per a mi la visita de cortesia cada vegada m´agrada menys, no se pero es un rollo sempre pendent dels buits que es fan... sempre son els mateixos els que tenen que ficarse serios, pero be tot aÇò es falla... també hi ha que dir que cada vegada ens ho passem millor i tenim mes festa al nostre casal, muestra de ello...aquest cap de setmana, mecachis en la mar encara em fa mal tot¡
I com be Xuso ha dit JO TAMBÉ SOC DE LA CERVANTES

Anònim ha dit...

cheeee!!!!!!!!!!!! ja estem en falles
lorolorolo,lorolorolorolo!!!!!!!!!!!!
i a este te li pasa en la boca, que no sap parlar o que?
jo vos vaig a traduir el que diu, que este parla com jo cuant vaig bufa;
diu: me encanta la falla cervantes,sou els millors del mon,que tinc que fer per a ser de la comisió etc,etc.
bueno amic/a ascomença per parlant de manera que tantengam jajaja..........
Demeja estem en falles, yuju,yuju

SPIELBERG ha dit...

Natalia, et refereixes a crescenet o a Samboira

No feu cas d'eixes coses, si haguera arribat a temps ho haguera eliminat.

I no cal que contesteu res ja que no van a tornar a entrar a la vida. Ho fan mecanicament.


Per cert Xuso, tens mes raó que u que jo me se.

Anònim ha dit...

XUSO TENS MES RAÓ QUE DOS QUE JO ME SE

Xuso ha dit...

Si, si, molta rao però després feu lo que vos dona la gana!!! jajajaja

i jo també!!!!

Anònim ha dit...

Ara que ho dius xuso, ja vas entrant en edat i et toca anar dient ¡¡¡Va Tireu abant, va!!!.
Açi en el blog el vec jo que guardes molt les apareces, i despres em toca dir-te; ¡¡va Xuso, no et despistes tira abant!!, Che que esta nit també toca, tranquil. Jeje....
Chavaletes, aneu preparant-se per al campionat de futbet, despres no val dir que no donà temps i que no vos deixaren. Con el número 1 San Casalla, amb el dos Deme, amb el tres Natalia... aço si es un equip Amunt,Amunt.

Xuso ha dit...

Javi, fes el qe jo dic, però no faces el qe jo faig...

Però les pexinoles 1500 ja s'han aputat??? a vore si els passa com l'any passat que qüasi em peguen perquè no arrivàren a temps!!!

San Casalla, ja s'heu apuntat????

Anònim ha dit...

Jo crec que ens tenen por i per això no s'apuntent per cert xuso, apuntamos. Che mira que ve ha eixit la culebreta, favorida de veres.

Anònim ha dit...

el llibret de la falla ha guanyat 950 € en el concurs de Valéncia a quedat el el lloc 16 ,ara a per el de Sueca

Anònim ha dit...

Ye luisma, eres tonto perque ho dius tú, perque eixa noticia ja has d'estar espaviltat. Som els millors son els millors som els millors lalala lala lala la lala.

Anònim ha dit...

I COLLO...COMM PODEU SER TAN PREPOTENTS....BUFFF!

Xuso ha dit...

Som els mes prepotents d.espanya, pero tu ahi llegint.nos tots els dies. Si no t.agrada, no mires i d.eixa'ns tranquils home!

Anònim ha dit...

Oleeee ahí Xuso, eres el millor ole, ole i ole.
Com diu la cançó, som els millors paparapà,som els millors paparapà,som els millors olé olé...
I soc de la falla Cervantes!!!!!!!!

Anònim ha dit...

X SORT JO NO....

Xuso ha dit...

vols una fulleta d'inscripció veritat??? i no saps com dir-ho!!!

Som de la Falla Plaça de Cervantes i tu no pots d'eixar de llegir-nos i de fer comentaris et tenim atrapat!!! jajajaj

sambori ha dit...

Enhorabona a tots aquells que han fet tot el possible per a que enguany pogam gaudir d´un llibret de luxe!!mira que està currat!
Qué ja esteu preparats per a fer força???????eh......que hui ja tenim la plantà!!!!
Lucas que guai!!!!!!demà recompenses,divendres play-back,....ara sí que ja estem en FALLES!!!!!!!

Xuso ha dit...

el divendres serà també l'entrega de premis del aJLF no Spielberg?? on es fa enguany?? en quin cau o serà al multiusos(pocosusos)??

Anònim ha dit...

ANÒNIM AQUEST DISSABTE ES LA FESTA DE LA CERVESSA, SUPOSE QUE NO ENS POTS VORE, PERO DE SEGUR QUE ESTARÁS ALLI,I PER LA NIT JA HO SAPS "A VEURE GRATIS" SI NO T´AGRADA LA VERITAT QUE ENS SOBRES, PERO TU ASI LLEGINT EN LA NOSTRA PÀGINA. ¿TENS ALGO DE CELS, O SERÀ ENVETJA?, SIGA EL QUE SIGA QUE SAPIES QUE EL NOTRE CASAL ESTA OBERT PER A TOTS "VIXCA LA FALLA CERVANTES"

Anònim ha dit...

XUSO NO M´HAS CONTESTAT EN LA`MEVA PROPOSTA EN EL ARTICLE DE "COSES DEL DILLUNS"

Anònim ha dit...

jajjajaja!mare meua....es aixo, tinc cels...jajjajaj!

karla ha dit...

Els premis de la junta son al casal de la RONDA...
Bueno, jo diria que aixo es el que digue Morell l'altre dia a la reunió.

Xuso ha dit...

l'anònim té celets, l'anònim té celets!!!

bueno celets i "poca faina", eh?? a que et dediques que et passes tot el dia penjat al blog de la falla plaça de Cervantes??

Va paga la quota i apuntat, o si vols et fem faller d'honor!!!

Xuso ha dit...

Gracies Karla per la informació!!!

karla ha dit...

De res home...M'acaben de dir que es a les 20:00.Per cert, no feu cas a la gent aixina, que no tenen feina...

Salutacions

Xuso ha dit...

Jo per mi encantat!! agarrar colla dissabte, és que no tinc més gent ja que els meus companys de colla ja s'han cansat, si tu estas amb mi, jo ´sí, val??

Xuso ha dit...

Gràcies Karla, per supossat que no ens afecten eixes tonteries, però com estic un poc avorridet, vaig a jugar amb ell/ella, perquè com jo sé que realment està de broma, a que si, anònim???

SPIELBERG ha dit...

Confirme les paraules de Karla pero matisse que es a les 20:30, això es el que es digué a la reunió de la Junta.

Nosaltres que arrepleguem? 1er premi Ninot Major - Jurat Professional, 3er en la desfilada, en tenim més?

Xuso ha dit...

no digues això que ens diran prepotents spielberg!!! jajajaja

SPIELBERG ha dit...

Prepotents? Sols tenim dos premis, si en tinguerem 7 o 8 pero no sols dos.

karla ha dit...

Que be seu paseu per açi,no?jeje...
La veritat esque nosaltres anem mal de premis...Bueno,per lo menos se intenta, que es lo important.
Bueno, espere vorevos el divendres per el meu casal, i aixi ens coneguem en persona...

Anònim ha dit...

Ye Xuso apuntanos per al futbet, perque enguany vos anem a pegar una palissa de por¡ eh Javi, no sera que ja t´has flokat? l´any passat ja se les apanyareu per a que no jugarem, pero enguany, enguany anem a guanyaro tot... com la CERVANTES, a que si Anònim ? ja voldries tu eh? mira que ens vol este personatge, estes falles mira per aon que et vaig a convidar a un parell de xupitos, perque eres molt guay i ens entretens mogolló...ara encara no tinc clar quina beguda et ficaria dins, avore avore xupito de EVACUOL per a l´amic anònim, per a que s´en vatja per la patilla ah Natalia, que li se quede el cul com un bebedero de patos¡ que guaaayyyy

Xuso ha dit...

allí estarem Karla, a vore si el meu amic el morello mos presenta i mos fem un parell de kasalles!!!

Xuso ha dit...

Eres poc animal Deme, "com un bebedero de patos" has dit??? no ho havía sentit mai... jajajajaja!!!!! que guaaayyyyyy Lucaaaasss!!!!!! com un bebedero de patos jajajajaj

Anònim ha dit...

XUSO no te olvides de apuntarmos que despues digueu que som nosaltres o es que teniu por?
Tiembla Javi,tiembla

Anònim ha dit...

bon dia, com esta el tema de la planta, a les 15:00 aon en el casal o en la plaça

cervessa cervessa cervessa

Xuso ha dit...

sobre les 16 hores, però no se si han quedat en la plaça o en el taller de vizcaíno. Jo crec que si acudixes a la paça, no falles!!!!

E nick molt xulo, una mica utòpic... però xulo!!!

Anònim ha dit...

Per que no deixem a l'anònim i parlem que enguany estem arrasant en premis a la de Xuso té zelets i si proclamar l'alegria d'haver guanyat un premi on concursen totes les falles de valència això és ser prepotent visca la prepotència, la Falla Cervantes i com no EL LUISMA