http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dijous, 6 de març del 2008

POT SER....SIGA HORA DE RETIRAR-ME

Com passa al mòn del toreig,sempre hi ha un moment en que algú agafa l´alternativa.
És un moment de nervis, de preocupacions per si tot va a eixir bé,...i pel contarari també hi ha un moment en que passa pel cap la retirada.

Pot ser a mi m´està arribant aquest segon moment.

Fa uns mesos vaig decidir començar a involucrar-me plenament en aquest món del blog, però en eixe mateix instant notava que a la web li faltava un poc de "vidilla" i per tal de animar un poc el "cotarro" qué millor que posar-me un nom ocult i així que la intriga estiguera servida?????

A partir de ahí sou molts els que ja conegueu la meua trajectòria,els meus comentaris,articles,opinions,....i poc a poc heu anant apropant-se a la meua persona(inclús ja m´han dit que hi ha qui ha aconseguit per mig de la tecnologia arribar a conèixer qui sóc,encara que a mi tot aixó se m´escapa i no controle tant de informàtica).

Vos he de dir que estic entre tots vosaltres com un faller/@ més i el que dessitge és viure intensament les festes falleres junt a tots vosaltres, tots el que heu fet que passe tants bons i inolvidables moments a través de la red, i que heu aconseguit que tots els dies vos porte en el pensament.

A dia de hui veig que m´han eixit fans que inclús s´han atrevit a agafar-me el nom, cosa que m´elogia i ho agafe en satisfacció,veig que la meua tasca ha servit almenys per a que més fallers al igual que jo estinguen enganxats a esta pàgina de la nostra falla., que és el que jo he intentat en tot moment.

Tampoc hem puc oblidar de tants amics de falles veïnes que també ens visiten diariament i que encara que no ens coneguem personalment els considere com bons amics que al igual que jo estimen la festa fallera.

Encara recorde com al principi de tota esta història Rodabars va comentar:" ja sabreu qui és Sambori un dia que porte dos copetes de més".
Sí amic Rodabars,pot ser l´alcohol ens faça soltar la llengua i abans de que arribe este moment, m´estic plantejant "abandonar el barco" i posar fi a Sambori.

Spilberg és veritat que vaig prometre fer-me públic a les 100.000, però no sé si seria capaç després de estar tant de temps a l´anonimat.

Així que pot ser, siga hora de retirar-me o,.......no siga "un adiós, sinò un hasta luego".
No es que abandone el blog sinò que és començar a escriure amb el meu nom propi, el nom que tots conegueu.


Buff!!! ...Serà que estic en hores baixes??????Serà que he oblidat la contrasenya?????Serà que cada vegada és més difícil camuflar-me??Serà que ja he perdut el compte de quan Samboris hi han????Serà que estes falles se m´escapara i revetlaré la meua identitat????

Res me quede calfant-me el cap a vore si puc resoldre tots aquests interrogants!!

24 comentaris (Afegix el teu):

SPIELBERG ha dit...

Ma mare m'ha dit que no. No pots abandonar el barco, no seria propi de tu.

T'he dit moltes vegades que no cal que reveles la identitat a les 100 mil visites, ni mai si tu no vols. Es una decisió teua.

Sols una cosa, ningú pot decidir per tu, ningú et pot dir que et quedes o que te'n vages, ningú. Sols tu eres amo i senyor de la teua identitat, sols tu decidiràs el que fer.

Això si, si realment decideixes desaparèixer com a Sambori, guardant-te per a tu el secret i apareguent amb el teu nom sense dir que havies segut tu, sàpigues que ací sempre set recordarà i sempre t'estarem agraïts per tot el que Sambori ha fet per aquest bloc, almenys per la meua part, i per la de molts. Gràcies.

Se que sona a cloenda i no voldria que ho fora, però per si de cas.

Amic fep ha dit...

Sambori, jo no entraria en el teu nom verdader, perque si no ho has fet mai, estos cabrons tiraran ma de tots els comentaris arxivats per saber si el faller que ara apareix nou, a comentat o no ha comentat avans... tin-ho en compter, perque si eres qui jo pense, no has comentat mai en el teu nom... jejejejeje

Una posible ajuda d'un amic de fora de la teua comissio, que esta content de comentar en el sambori blavet.

Anònim ha dit...

SAMBORI LA DECISIÓ ES TEUA, PERO VULLC QUE SAPIGUES QUE EL BLOC JA NO SERÁ EL MATEIX SENSE EL NOSTRE SAMBORI BLAVET

San-vala ha dit...

Sabori el joc que li has donat al blog sempre sera recordat, la decisió es teua de seguir en Sambori o amb la teua identitat...

Espere poder gaudir de la teua companyia algún dia amb una cerveseta en la mà, un plaer haver-te conegut i fins l'altra sigues el nom verdader o Sambori...

Bon dia a tots, per cert HUI ES DIVENDRES!!!

Xuso ha dit...

Xeee sambori... que tens por com va dir el meu amic rodabars que te s'escape un di om demà per eixemple al casal, ah?? en dos o tres copetes de més!!!! jajaja

és broma, no vaig a dir que m'alegre, perquè no és així, realment el blog no serà el mateix. Però com molt be t'ha dit Spielberg, tant ell com jo, sols podem estar-te agraït de la teua col·laboració al blog en aquest temps!!!!! però

també t'has cansat prompte!!!! és broma, és la teua decisió, i com un dia et va dir el meu amic Spielberg, encara que algún dia coneguem la teua identitat, nosaltres et seguirem tractant com al faller (que en teoria ja coneixem a la falla) i com al sambori que coneguem (sense ficar-li cara) al blog!!!!

Anònim ha dit...

Mare de Deu Sambori no me puc creure el que estic llegint, tu no pots abandonar, impossible.
Saps que jo tinc interes especial en saber qui eres, perquè estic segura de que hem tens apreci per la manera de parlarme, t´ho he dit desde el principi, i jo sóc així, m´agrada conèixer a les persones pel seu nom, però si per algún motiu decidires no destaparte, jo ho entendria, encara que no penses que deixaré de perseguirte, Xurro demà porta´m el megafono per favor..jejeje.
No pots abandonar sambori, el blog no seria el mateix, i damunt nosaltres tindriem que deixar de fer de detectius i crec que serà la pròxima professió de molts de nosaltres, ens agrada i tot.
Per cert, vos contaré una anècdota, el dia de les paelles del sindicat, bueno la vespra, sambori va fer un comentari, que el casal estava pintat, no se si ho recordareu, el que volia dir que dijous no habia estat al casal, perquè no sabia que al final deixaven la pinta per a esta setmana, i disabte esmorzant en la clau, una persona va dir: ens pensavem que estava pintat, jejejeje, Jesi i jo ens quedarem mirant-nos en una cara, però que alegria, sincerament m´encantaria que sambori fora la persona que jo pense, perquè així l´estima seria mutua. Bueno prou, sols una cosa, no desparegues mai d´aquest blog, perquè açí t´estimem molt.

Anònim ha dit...

Per cert estes falles tindrem que cantar: Del casal de Cervantes, no nos moveran!!!!!!, perquè sen´s ha quedat un casal de lo mes acollidor, OLE per al sr. President que ha fet una tasca per als fallers increíble, i per a tots els que han col.laborat en la reforma.

SPIELBERG ha dit...

Fep, maneges raó amb el que dius. Segur que algu (jo no) es dedicaria a revisar comentaris antics per a a vore qui falta i saber així qui es. Tinc massa coses que fer com per a dedicar-me a això.

Per cert Cris, tinc unes fotos d'ahir de la reforma del costat del casal que molent moolt, les ficaré al llarg del matí.

Anònim ha dit...

Ok fica-les i les vorem.

Anònim ha dit...

Ok fica-les i les vorem.

Anònim ha dit...

Perdon.....

Anònim ha dit...

no Sambori, tu no et pots retirar, eres la nostra inquietut en la web i et tirariem molt en falta, ademes estic d´acord en Cris, si crec que eres qui eres eres molt bon faller/a i menejes molta informació.

Anònim ha dit...

Sambori al igual que delmesa jo també pense que se qui eres, i crec que la decissió es teua, però per el ve del blog crec que no tindries que desapareixer com a sambori, ja que eres una distracció per a tots i com diu la meua gran amiga demelsa les teues infomacions sempre son bones i ens tens al día de tot, un abraç.

XUSO DEMA ENS VOREM I PARLAREM PERÒ TAMBÉ TIRAREM EN CARA ALS CUMPLEANYERS QUE ENS CONVIDEN

Xuso ha dit...

Ahí, ahí pel sifó... però hauràs de dir-me qui eres...

la veritat és que jo crec que sóc l'únic que no té ni idea de qui pot ser sambori!!!!

SPIELBERG ha dit...

Ja som dos.

Xuso ha dit...

Panaeta!!! mira en el blog en la marquesia d'ULTIMA HORA que hi ha una pregunta per a tu i uns quants com tu!!!

Anònim ha dit...

Sambori recapacita i continua al blog.
Xé Sambori de negre,pot ser que des de que has aparegut a l´autèntic Sambori no li ha fet masa gràcia.
És com si jo haguera escrit baix el nom de Xuso, Spilberg,Cris ,Deme,... o qualsevol persona que fa comentaris.
A que no faria gràcia,eh????
Així que intenta disculpar-te a vore si conseguim no finaltitzar esta història.

Anònim ha dit...

Sambori no fases aixo, el blog sense tu seria com un dia sense sol, sense llum, sense vida, sense visitar el blog, no puc imaginarme un dia sense llegir un comentari teu.

Ja ho anirem descobrint poc poc.

Firmat:
Sambori(verd)

unrodabars ha dit...

Saps crec que no seria el mateix...

Mai m'han agradat els anònims però tu m'has demostrat que pot resultar divertit,el unic que hem sap mal es no poder fer-me una cerveseta en tu i riure'ns un ratet,je,je.

Jo pense que estas be com estas....

I si algun dia portes una copeta de més i em vols saludar,estare encantat.....se guardar un secret!!!

Amic fep ha dit...

No sap...

Xuso ha dit...

vols dir?!??

SPIELBERG ha dit...

Ho ha dit molt seriament Fep. Sera que quan Rodabars també porta alguna copeta de mes...?

Anònim ha dit...

Sambori!.A que és deguda eixa melancolia dia 6 de Març a les 22:31 hores?.
Tu que sempre estàs ahí felicitant a tots i donant bons consells i manifestant les teues opinions sense ofendre mai a ningú.
A mí m'agrada molt com escrius i la forma de pensar que tens.
Pense que si encara estàs en l'anonimat és perquè la gent t'ho ha demanat,encara que tots tenim curiositat de saber qui eres.
La decisió com ha dit Spielberg és teua.Jo si vols el meu consell és que deixes passar un poc el TEMPS ,perquè el temps ho cura tot i posa cada cosa al seu lloc.

Anònim ha dit...

No ens abandones sambori, encara que jo crec que se qui eres ja.
Pero mola mes el morbo que mos crees.