http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 26 de setembre del 2007

Sabeu qui son estos?


Segur que no ho endivineu, vos ho dic jo. Quan torne del dentista vos ficaré la solució.

3 comentaris (Afegix el teu):

Xuso ha dit...

Estos son el cabo i el soldado, que comentava en l'article anterior el Rabosot, no? És a dir, la nostra representació al mig any faller.

Doncs encara hi han prou.

Jo no vaig poder acudir, després de 24 hores de futbet i el raspall, el cos el tenia jo com per a festa... però m'haguera agradat molt anar, en fi. A l'any que ve, segur que no falte!!!

Anònim ha dit...

Pel que comenta Xuso i posa a etiquetes:Mig Any Faller,ha de ser la festa que va tindre lloc dissabte passat al casal de la Ronda.
Aixó,qui han segut enguany els afortunats/ades?
Divendres a la reunió no es va comentar,veritat? o pot ser que jo no ho escoltara perque entre el girigall de gent i la forta plutja,...no crec que fóra cap secret.

Anònim ha dit...

Ah!!! menys mal que acudiren els familiars del president infantil i de la F.M.I. i com no va faltar el incondicional suport de Luis,Amparo,Marita i Pepito rncarta que algú més hi hauria per allí,no?