http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 28 de setembre del 2007

Feliç Aniversari..!!..!!!!!


Gràcies a un pardalet, anònim fins a la data (que tot ho sap), ens hem enterat que els nostres amics Pep Nadal i Pepa Flors demà dia 29 de setembre, estan d'aniversari, i no qualsevol aniversari: són les noces d'argent....25 anys junts!!!!

I com no, els web masters i tota la comissió, vos dessitjem un dia inoblidable amb la familia i amics. I vos animem a que seguiu igual de feliços i igual de fallers que fins la data....!!!

Enhorabona parella!!!!!!

I... atenció, com a notícia d'últimíssima hora, i gràcies a una de les reporteres de la falla que tenim repartides arreu de la nostra geografia suecana (Amparo), tenim notícies fresquetes d'aquesta cel·lebració..... diu així la nostra reportera:

Sí , així és ! El nostre secretari i la seua dona Pepa, demà celebren les 'bodes de plata', o noces d'argent, i hui ,divendres han anat a celebrar-ho a 'la fi de la fam' en la companyia de la seua xiqueta Pilar.

Ha sigut una coincidència trobar-los allí . I com a bons fallers, hem aprofitat l'ocasió per a felicitar-los i fer un brindis en xampany.


Moltes felicitats! Enhorabona! Fins les bodes d'or!.
I.... fins el moment, és tot. Seguirem imformant.
Gràcies a Sambori i a Amparo per la informació!!!!!

14 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

Moltes gracies a tots per la felicitació.
Amparo, sí que has sigut ràpida, si. Gracies altra vegada

Anònim ha dit...

Moltes felicitats de segur qe disfruteu molt huy,segur qe els novios estan molt nerviosos huy jajaja,dos besets parella

SPIELBERG ha dit...

Enhorabona amics, espere que paseu un gran dia i que ho celebreu pel més alt.

Anònim ha dit...

Jo també vull felicitar-vos!!!!
I al mateix temps aprofite per a fer una nota aclaratòria:pareix que l´article estiga escrit conjuntament per mi i per Amparo,però he de dir que encara que l´aprecie ,no tinc res a veure amb ella i els webmasters són testimoni de rebre el meu article divendres pel matí,i pareix ser que les fotos que va fer Amparo són a migdia.
Amparo es veu que tenim telepatia,però no es mala idea proposar-te escriure algo conjuntament.
Res, fins a l´altra.

Anònim ha dit...

Així que vos ho torne a posar difícil a tots aquells que no pareu de seguir-me la pista!!!!!

Anònim ha dit...

Jose i Pepa moltes felicitats i ho vam passar molt bé en les vostres noces d'argent.

Sambori,
A mi tampoc m'ha fet cap gràcia que en l'escrit hagen ficat Sambori i Amparo ,com si l'haguerem fet conjuntament.
Jo no sabia que de matí tu havies escrit i de vesprada si jo vaig enviar les fotos va ser perquè vaig coincidir amb ells.
Ara no està mal pensat el escriure algun article ,tu i jo conjuntament.
Per fi podré saber qui eres perquè fins ara estem tots intrigats,sospitant d'uns i altres.

Xuso ha dit...

A vore, que no arrive la sang al riu, Sambori i Amparo. Sambori envià un mail de matí comentant l'aniversari, i quan el vaig publicar, a les poques hores Amparo envià un altre text amb les fotos de la fi de la fam. I el que vaig fer, és que com era el mateix tema, ho vaig entrellaçar....
No renyiu........

Anònim ha dit...

Tranquil Xuso,no es per a tant!
Com va quedar la festa de Pep i Pepa!Segur que ho passarien molt bé,ja ens ho contaran,eh???
Este cap de setmana hem vist a molts fallers a diversos actes:caminada,volta a peu,bodes,.... i es que els nostres fallers no paren.
El divendres a la reunió me vaig enterar del que havia preguntat en diversos comentaris i aprofite per a felicitar a Gema i Vanesa per eixa espiga d´or.
Enhorabona i a seguir exemple d´elles .

Anònim ha dit...

Una Super Enhorabona a la meua Pepa i a Pep, 25 anys junts, ja són anys i hui en dia poca gent pot presumir d´arribar.
Moltes felicitats.
L´espiga d´or de Gema i Vane, jo no la sabia, enhorabona a elles també.
Sambori, si vols pots escriure l´article amb mi, jo ven contenta l´escriuria, ja que tinc moltes ganes de saber qui eres, jeje.

Anònim ha dit...

Cris no me negue,però segurament tingues tú més coses que contar que jo.Que m´han dit,que pot ser portes algun faller nou?
O encara que no siga així almenys pot anar a les classes de ball,que com bé digueu són per a tota la gent!
Per cert ja han començat?o encara puc apuntar-me?

Anònim ha dit...

Enhorabona parella!!!
Ho passarem molt bé,llàstima que no portava càmera perque el millor va ser al final de la nit quan tragueren vaquets i poguerem vore de prop l´afició de diversos fallers,sobretot de Pep i Ignaci.

Anònim ha dit...

UN OCELLOT M'HA CONTAT COM QUEDA EL SOPAR DEL DISSABTE EN ELS ROSERS, ALLÍ VAN CELEBRAR LES SEUES NOCES DE PLATA PEPE I PEPA, PER CERT ESPERE QUE VOS ENRECORDEU DE MI I EM CONVIDEU EN LES NOCES D'HORO, ENHORA BONA PARELLA. LA FESTA EM DIU L'OCELLOT QUE VA SER MAGNÍFICA, LA GENT JOVE ANIMA SENSE PRIVAR-SE DE RES I ELS MAJORS VAN SABER ACOMPANYAR, A BANDA D'ALGUN DESINQUIET AMB L'AIRE CONDICIONAT, VOLIES COSTIPARLOS?. ALTRES VAN EIXINT DE L'ARMARI, ENRIQUE ESTAVES BÉ?. DESPRÉS LA TAUROMÀQUIA VA ESTAR MOLT DIVERTIDA, DELS DESTRES DEL CARTELL DESTACA EL XIQUET DE LA PINTURA, ÉS UN TORERO FRUSTAT. IGNACIO ES VA ATREVIR A MOLT, VA HAVER D'EMPORTAR-SE UN BON FLOC A CASA.
SAMBORI, SAMBORI TU QUE TOT HO SAPS, ?QUE MÈRIT HE DE FER PER A PODER ACONSEGUIR L'ESPIGA D'OR?. JO HE PREGUNTAT A UNA COMISSIÓ I SAPS EL QUE M'HAN DIT, AIXÒ NO POT SER, QUE NO FAN FALTA MERITS, LA DONEN PER ORDE ALFABÈTIC. SI ÉS AIXÍ EN LA MEUA FALLA JA M'HA PASSAT EL TORN HAURÉ D'ESPERAR QUARANTA I TANTS ANYS MES.
JO TAMBÉ EM VULL UNIR A LA FELICITACIÓ DE GERARDO I PILI, SOBRETOT A PILI QUE ÉS UN POC MÉS DURETA, I EN ESPECIAL A SHEILA PUES EIXE TROSET DE CODONYAT PLENA DE VIDA I ALEGRIA, EN EIXA LLUM TAN PERSONAL QUE IL·LUMINARA LA FALLA NIT I DIA,ELLA VA HA SER L'AUTÈNTICA PROTAGONISTA. XUSO HAS VIST COM S'HA DE DIR,LA XIQUETA NO HA SIGUT AFORTUNADA, ELS QUE HAN SIGUT AFORTUNATS HA SIGUT LA COMISSIÓ QUE JA ELS PORTAVA PER CORBATA CREIENT QUE NO TINDRIEN FALLERA MAJOR INFANTIL

Anònim ha dit...

Rabosot,tú sí que ho saps tot?
Punt i senyals de la festa als Rosers o serà Rosales,supose.
Respecte al que dius de mèrits no crec que siga per ordre alfabètic però la veritat es que analitzant-ho no sé qui s´ancarrega de decidir-ho,ara que ho dius.
Encara que els seus motius tindran en la desició,no creus?????

Anònim ha dit...

Ai Sambori, faller nou de moment no serà, encara que segurament l´any passat ja el vories rodant per la falla.
A ballar tampoc el portaré perque no li agrada, però jo sóc de les que pense que cadascú fa el que li agrada.
Les classes comencen este divendres i persupost encara estas a temps de vindre. No sé si eres home o dona, però si fores home, jo estic buscant una parella masculina, així que podries fer-te l´ànim i fer-nos gaudir de la teua companyia, de pas com sempre dic, sabria perfi qui eres. I si eres dona pues igual te, més família fallera en clase de ball.