http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 12 de setembre del 2007

Busque parella desesperadament...!!?!!!

No, no és que este humil blog faller s'haja convertit de la nit al dia en una pàgina de contactes, no. I tampoc es que la meua parella m'haja deixat i vaja en busca de noves parelles no, perquè estic enamorat al 100% de la meua xiqueta. Però fora de rollos, el que ha passat és que la meua parella de raspall, no podrà jugar amb mi aquest dissabte per motius personals.





Aleshores sols em queda demanar públicament algún atrevit per a jugar amb mi dissabte, abans de no presentar-nos i que ens sancione la FIA (ai! vull dir la JLF). La veritat és que jo no tinc ni idea de jugar al raspall, però disfrutar de l'ambient, de l'asmorçaret i de la companyia de fallers d'altres falles això si que sé i m'agradaria que algú m'acompanyara ja que jo sól no puc jugar!!



Va animeu-se que ens ho passarem d'allò més bé!!

10 comentaris (Afegix el teu):

Anònim ha dit...

bon dia, es pot fer doble turno?, soc jorge el xerma del Xurro, si no apareix ningu jo m'oferisc a jugar, encara que despres jugue una altra vegada.

Si apareix algu m'alegraria molt, fa molt de temps que no jugue a raspall i dos partides seria mortal.

El dissabte ens veiem.

Xuso ha dit...

Home pues no estaria mal, però no se si serà possible. Ara ho preguntarem a la JLF... SPIELBERG???? SE POOOOOOT?????

Anònim ha dit...

EN TANT QUE MAGRADA A MI EL RASPALL PERO TINC MASA EDAD O UN POQUET DE SOBREPES PA DOBLARME COM VOSALTRES PERDONEU PERO SI QUE ME SAP MAL NO PODERTE AXUDAR

Amic fep ha dit...

Xuso, fitxam a mi!!!!!!

Anònim ha dit...

Che amic fep, tú el que vols es que perdem que jo ho sé., jeje. Tranquil Josep, que jorge es un gran jugador, almenys ha jugat alguna vegada cosa que jo no puc dir el mateix. Anim Cervantes, a guanyaaaarrrr.
¡¡¡¡¡PREPARADOS PARA LA GLORIA!!!!, conforme diu un tal Leónidas, jejeje.

San-vala ha dit...

He rebut el teu auxili Xuso, per a mi seria un honor jugar colze amb colze amb un amic com tú, però tinc dos impediments un que en dec a la meua falla querida i l'altre que jugue amb el meu Primo i no put traicionar-lo, ja es el tercer campionat que juguem junts i la nostra relació ja s'ha convertit en quasi un matrimoni de raspall, jejejejejeje

San-vala ha dit...

En quant a les regles del raspall...

A vore una parella pot tindre un sustitut, es dir una persona que com en el teu cas Spilberg no pot anar algú el pot sustituir.

Però ixe sustitut no pot ser un component de l'altra parella, es dir no espoden mesclar.

Xuso ha dit...

Javi convia't el torn o juguem a l'hora de esmorçar, els funcionaris no teniu dos horetes per a esmorçar, total si a la primera, ens tiraran al carrer!!!!

Anònim ha dit...

Almorz... queeee????, això no s'estila hi ha que fer dieta que l'estiu ens ha deixat bons records, ademés el torn l'he de cambiar abans de 7 dies. No com tú que tens temps per fer gestións varies, que si el teléfon que si l'internet....!!!Que bona feina tens xaval¡¡¡.
I que no sé jugaaaaaaar com t'ho de dir.

Anònim ha dit...

I el pobre Xuso com s'ho apanyarà??
Ens sancionaran???.
No n'hi ha cap solució???.