http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 3 de febrer del 2010

Musical SOÑAR,

per Dolores
Per fi ha arribat l'hora de l'estrena del musical SOÑAR, com molts sabeus ixen Jesús i Sara. És un musical per a totes les edats, el dia 19 de febrer s'estrena ací en sueca al Centre Bernat i Baldoví aquest dia és la "premier", és a dir per als convidats dels ajuntaments i el dia 20 de febrer es fa per al public, ací pose el cartell que posarem per tota sueca.



Si teniu ganes de somiar ballant ara es el moment.

Un abraç

Article i cartell enviat per Dolores a fpcervantes07@hotmail.com

19 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Enhorabona per adelantat a Moviment Sway per eixe nou espectacle, estic segura que me va a encantar. Ja sabeu que así hi ha una fan del grup i no m´ho pense perdre, espere que feu el mateix.
Jesús i Sara espere poder pegarvos un besset, que segur que dins d´uns anys no ens podrem ni arrimar.
Feu comboiet i tots a vore a Moviment Sway.

Anònim ha dit...

CLAR QUE ANIREM...JO EMBARQUE ALS NANOS I VAIG AMB LA GENT DE LA FALLA QUE S'APUNTE.
DOLO, JA ENS DIRÀS COM CONSEGUIM LES ENTRADES...PERQUE...NO ENS HO TENIM QUE PEDRE. TINC MOLTES GANES DE VARE A JESUS I SARA,FA MOLT QUE NO ELS VEGUEM EL PEL!!!
VOS DESITGE TOTA LA SORT DEL MON, PERQUE SE LA MEREIXQUEU, UN BESSET DE LA TORA.

LA TORA.

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!

Jo no ho he vist mai,ara es es el moment,si alguna s´apunta jo també vaig...
Cris esta vesprada a les 4:30 estare en t´acasa..
Xicones per haòn pareu?????

Cris ha dit...

Noe les entrades les ven Dolores al formiguer, lo que no li he preguntat és el preu.

Natalia a les 16:30 en ma casa si alguna més del play back vol vindre, animeuse a tirar alguna maneta.

deme ha dit...

Per supost que no ens ho pedrem, vore ballar a estos artistes es algo impresionant.

Vinga va xicones a fer convoi i a donarlos a Jesus i a Sara el suport de la nostra falla que ells tant aprecien.

Anònim ha dit...

Algú pot dir perqué s'ha canviat la reunió del divendres?.

mamixula ha dit...

Hola bon dia!!!!

Deme estas per ahi???
Que al final ja no anem al niu,anem al primer joc que diguerem,de totes maneres a les 10 menos deu tens que estar en m´acasa...
Cris crec que hui no podrem anar a patinar,en este oratge imposible.

Cris ha dit...

Segur que no Natalia cari, un altre dia.

La reunió se ha cambiat a dijous per un favor que li hem demanat al President. No és la primera que es fa dijous no???

Cris ha dit...

Spielberg, perquè no me ixen les fotos del blogger?????

SPIELBERG ha dit...

A quines te refereixes? A la que tens com a Avatar en els missatges? Que estàs de cara vestida de fallera? Jo si que la veig.

LA TORA ha dit...

CRIS PER FAVOR TINC QUE PARLAR AMB TU A PODER SER ESTE MATÍ I NO TINC EL NUMERO. ME'L VA DONAR DEMEL AIR I ME L'HE DEIXAT A CASA, PASSAMEL.LO I ET CRIDE PERFA.

LA TORA.

Anònim ha dit...

MARUXI
Cris tu encara no stas apunta a la cavalgata i la colla d la teua germana tampoc avore si les animes x a q sapunten. PEXIS me teniu q dir la talla d cada una. Ens vegem ui a la reu.

Anònim ha dit...

MARUXI
SPILBER YO TAMBE VUIC Q ME IXCA LA FOTO PERO NO SE COM SE FA.
AVORE SI UI MEU ASPLIQUES

deme ha dit...

vale Flaki,nomes estiga apunt vaig a ta casa.

Xicones hui ens vegem a la reu? jo si que anire.

Mar hui en la reu te dic lo de la talla del disfraç vale.

Cris ha dit...

Spilberg, jo no les vec, supose que serà cosa del meu ordinador.

Mar, si he quedat amb tu hui, per a parlar cosetes, hui me apunte, no pensaries que no anava a eixir veritat??? Podries ficar el nom com toca i no escriure com a anònim.

mamixula ha dit...

Jo també anire a la reunió Mar,intentare que vagen les atres per a que diguen la talla val???
Xiquetes que dema hi ha comboiet,yuju,yuju....

Anònim ha dit...

MARUXI
Val xicones ui mos vegem en la reu i parlem.Cris ninguna fallera se pot perdre la cavalgata normal q savia q si q ixes!!!!. q way dma soparet convoi convoi.

Cris ha dit...

Ie es de veres ja és demà, i no vec jo massa moviment, por hem feu. Massa tranquilitat

jorge ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.