http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 12 de febrer del 2010

Imagineu-vos la situació. Ahir em vaig alçar a les 6:30 del matí ja que a les 8 havia d’estar en la Fira de Mostres ja que ara estem en Cevisama i des de bon matí teníem actes.

Em passe el dia en el Centre d’Events i quan per la vesprada tinc un moment, em conecte i veig tots els comentaris que s’havien ficat al bloc. Cosa que no em va agradar gens ja que ací no es el lloc per a totes aquestes coses.

Expressí la meua opinió i pensí que el tema ja estava solucionat.

Un poc més allà de les onze i mitja de la nit s’acaba l’últim acte que tenia eixe dia i quan aní a apagar l’ordinador vaig vore que encara s’havien escrit més comentaris sobre el tema.

I ja quan tornava cara a casa em tocà el sr. President diguent-me que borrara tots el comentaris que hi havien i que ficara un article diguent que ho havia manat ell i que açò no eren formes ni el lloc.

Així que no tinguent prou durant tot el dia treballant i estar més cansat que altra cosa, encara em tocà a la una de la nit encendre l’ordinador i modificar el bloc.

Açò ho començarem dos persones amb ganes i il•lusió, actualment estic sol. Quan una cosa la faig amb ganes i il•lusió no em molesta, em dona igual perdre hores i hores o gitar-me tard, alçar-me prompte… sempre s’ha dit que càrrega agust no pesa. I per a mi es veritat. Els que em conegue be ho sabeu.

Peró poc a poc ixes ganes i il•lusió m’han anat desapareguent, i cada cop més, i es degut al comportament de certes persones en aquest bloc. No tinc ganes, ni temps, per a ficar-me a fer el que ja férem un vegada de autoritzar els comentaris abans de que ixen. I l´única cosa que em queda es tancar açò si segueix així. No vaig a abandonar-lo i deixar-lo obert ja que la gent pot seguir entrar i comentar, podria bloquejar-lo tot i sols deixar el que està sols per llegir i recordar tot el que s’ha fet. O puc donar-li totes les claus i configuracions a un altre faller o fallera que vullga fer-se càrrec, però açò sol faria que el bloc estiguera obert un temps més però no faria que la gent seguira comentant coses que no venen al cas, no.

Estic cansat.

I no cal que em pregunteu que per que no es poden fer comentaris en aquest article, no valdria la pena.

La setmana que ve ja ficaré fotos del teatre, del sopar dels play-backs, algunes dels play-backs, i si algú n’envia, de l’entrega de premis d’aquesta nit.