http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 14 d’octubre del 2009

La Samarreta Corredora amb MARIO

per Nerea

Hola amics, sóc Vicent Nicolas Martí i volia contar-vos la crònica de com la meua amiga Martina li ha passat la samarreta corredora al meu amic Mario, acte que vaig presenciar jo mateix, perquè per a mi és un orgull veure com la camiseta va passant-se entre els més menuts de la falla, ja que jo vaig tindre el privilegi de ser el primer falleret de la nostra falla, Falla Plaça Cervantes, en tindre l’apreciada camiseta i volia comprovar amb meus propis ulls com tot açò va transformant-se en una tradició dintre la nostra comissió, cosa que m’ompli de satisfacció perquè com ja he dit anteriorment sóc el pioner en tota aquesta historia de “La Samarreta Corredora”.

A mitjans d’agost la nostra amiga Martina anà a fer-li la visita al nostre amic Mario i com no, duia amb ella la samarreta per tal de passar-la oficialment a Mario que estava ja impacient per poder lluir-la.

La veritat és que passarem una estona molt agradable i ens ho passarem d´alló més be, nosaltres tres junt a les nostres mamis, Noelia, Gemma i Gloria, que com es podeu imaginar estaven les tres “bavejant” i orgulloses de que siguem fallers i que apesar de la nostra curta edat vivim tot açò del “fallerio” molt intensament, cosa que sincerament sense la il·lusió d’elles no seria possible, per aixó voldria donar les gracies a totes les mares de la nostra falla per l’esforç que fan per tal de que siguem fallers al 100%, GRACIES A TOTES!!!!!!!

Antes d’acomiadar-me voldria dir-vos que un pardalet m’ha contat que ben prompte publicaran l’article de com Mario passa la samarreta a Lucia, que en aquestos moments és ella qui la té i com ja sabeu i sinó vos ho dic jo després aniran Isabel i el meu cosí Blai.

Adéu a tots!!

(d'esta fins el final)

Article i fotos enviats per Nerea Luz a Fpcervantes07@hotmail.com

10 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Martina que ben acompanyada que estas a la foto.
A vore quin de tots és més guapet, com no se li te que caure la baba a les mamis????

Com esteu, ja esteu recuperadets del diumenge??????
ENHORABONA a la família perquè es va quedar de cine, jo personalment m´ho vaig pasar super bé.

mamixula ha dit...

Pero perfavooorrrrrr!!!!!!!!!!
que rebonicos son els tres!!!
Al coti li se veu més content que un guit,jejeje.
La veritat es que tenim uns nanos en la falla,més artistes que els seus pares,i aixo ja es dir,jejeje.

deme ha dit...

si es que este enbot meu, es igual de corredor que les seues ties, ell no s´en te que pedre ni una, ell alli a primera fila, per a ueno li conten res¡¡¡

I Mario, amb les ganes que tenia de poarse la samarreta de la seua falla se li veu la mar de content, i sa mare perque no ix a cap foto, perque si no... amb el poal de fregar no se si tindriem prou¡¡

I Martina es una preciositat de xiqueta, amb eixos ulls i ixa cara els te que dur a tots locos¡¡¡

Per cert a Nerea donarli les gracies, perque sempre esta al peu del canyó i no se li escapa ni un article. eres la millor i la nostra reportera particular.

Sandra ha dit...

Pero quins fallerets me guapets, el Coti ni parlar perque el veig tots els dies perque es compi de clase de Aina, Martina es ja tota una senyorita, cada vega que la veig hem quede al.lucina de lo preciosa que esta i el meu Mario sera bonico mare!! que xiquets mes reguapets hi han en esta falla, ale ixa samarreta que no pare que encara en te uns cuans per on passar.

Com va tot xiquetes ens vegem dema al cumple?

deme ha dit...

si Sandra dema ens vegem en casa el tio de Nere.
I tu que, com va? espere que be, dema ja xarrem vale.besets.

Cris ha dit...

Ala ala perres, altre comboiet, la qüestió, és no parar.

Sandra ha dit...

Hei Cris jo ja tinc ganes d´algun comboiet dels de mosatros, que el estiu que he passat no ha segut dels millors, pero no passa res, estic replegant forses per a la proclamacio que tenim que repetir.

mamixula ha dit...

Holaaaaa!!!!!!!!!!!!
Hei Sandra,m´alegre molt de que estigues tan bé,ja feia temps que no sabia res de tu....
Xiquetes hi ha que anar parlant lo del sopar de la proclamació,ho dic per si hi ha que ancomanar puesto en algú bar.¿no?
Criiiisssssss!!!!!!!!!com as pasat la nit???jo....jejejeje

Sandra ha dit...

Natalia pues si hi ha que fer-se l´anim que tot el que tenia que fer ja ho he fet i ara ja no puc fer res mes, aixina que ara a recuperar tot el que abans no he pogut fer.

Ah!! I lo del sopar millor ho parlem dema que estarem totes juntes no?

Desiree ha dit...

ola ha tots. Soc una fallera de la falla xuquer i com no la fallera major es a dir la nevoda de encarni que si no sabeu la cunya de la xata .Bueno lo que vull dir que aquest fallerets que s'han incorporat enguany a la vostra comisió son molt guapos sobretot mario si no que liu pregunten a la seua cosineta Ainhoa .besets