http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimarts, 1 de setembre del 2009

AGERMANATS 2009

... No es cert tot el que es comenta...


Davant totes les noticies i tots els comentaris que es van sentit per les respectives poblacions de Sueca, el Perello i el Mareny, poblacions que el proper 11 i 12 de setembre s’agermanaran al costat de les respectives 16 comissions falleres, que formen la Junta Local Fallera de Sueca, amb la col·laboració principal del Ajuntament de Sueca, la Comissió Organitzadora de la III Festa de Germanor Fallera – Agermanats 2009, volem comunicar a tota la gent que esta preocupada pel desenvolupament de la Festa, tal i com esta anunciada als cartells informatius i al llibre de Festes de Sueca, que la Festa va a discórrer com cal, esta tot preparat per a que siga un èxit com les anteriors edicions, que no s’ha fet cap variació, que hi ha moltes novetats, i que tots els fallers i no fallers de Sueca, el Perello i el Mareny van a gaudir de dos dies de Falles al mes de Setembre!!!!

El divendres dia 11 tindrà lloc la LECTURA DEL MANIFEST, seguidament la CERCAVILA fins a Sueca Parc, amb tots els participants acompanyats de XARANGUES, posteriorment soparem, gaudirem de la pólvora amb un CASTELL DE FOCS i ballarem amb TITANIC fins la matinada.

El dissabte dia 12, tot el mati pels menuts, amb PARC D’ATRACCIONS al pàrking de Sueca Parc, GLOBOTA i per rematar i com a novetat PAELLA GEGANT, DISCOMOVIL i FESTA DE LA ESPUMA!!!!!!

Tot açò amb els respectius permisos del Ajuntament de Sueca i el vist i plau de la nostra Junta Local Fallera... així que AVANT AGERMANATS!!!!!

P.D.: el programa d’Agermanats 2009 acaba el dissabte 12 al voltant de poqueta nit, quant acaba la discomovil i la festa de l’espuma, d’alli, tots al PIROMUSICAL!!!!!!

Organització Agermanats 2009

24 comentaris (Afegix el teu):

Cris ha dit...

Com va tot per açí??? Ja s´acabat l´estiu però pareix que encara esteu de vacances.
Xiquetes que ja no queda res per a Agermanats. Però no se a que espereu per a comprar el ticket, ahir hem vaig fer l´ànim jo de anar i crec que erem menys de 40 apuntats.

deme ha dit...

hola Cris, que tal les vacançes?
ara ja marxa normal fins a les proximes eh¡¡¡

jo aquest any em quede sense agermanats, entre la feina i alguna que altra coseta mes... pero no pasa res, qui puga que ho disfrute per mi¡¡¡

Avore si açò ja va agafant color i tornem a la normalitat, que ja queda menys i al proxim ms ja tnim ahi la proclamació....

Cris ha dit...

Deme això com és???? Entonces no ens vorem la semana que ve, que peneta.

Les vacances curtes, com sempre.

A vore si ens veguem pronte.

I la resta de lo gent per on para??? San casalla, Sandra, mamixula......

Sandra ha dit...

No patixques Cris ja estem per aci, aço de les vacances es un rollo perque despues tornar a la normalitat costa.
Jo anire a agemenats nomes divendres perque dissabte ixc de fallera i diumenge tambe, aixina que el poc que hem queda hi ha que cumplir.
Deme com va tot? Ja he vist que les vacances curtes pero lo bo s´acaba pronte, a vore si ens vegem al divendres a la reu.
Que diu Desi seguix igual?

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Ja estic açi Cris,jo si que vaig a agermanats,faltaria més el dia 12 es el meu cumple i pense celebraro el 11 a partir de les 12 de la nit,jejeje.
Com anat el estiu? jo enguany no he anat a ningun joc,pero nomes puga me la venge i pegue a fujir...
Espere vorevos a totes ¿he???

Cris ha dit...

Ehhh, per fi açò s´anima.

Natalia jo també vaig a agermants així que la convidà no te la perdone per res del món, jejeje.

mamixula ha dit...

Tu saps massa be que sense problemes
a tu i a qui faça falta....
Atot aço,que es de la Jessi???per haón para la loca dels paperets????
jejejeje..ja tinc ganes de vorevossss!!!!!
Llamando a Deme,llamando a Deme!!!

deme ha dit...

hola hola a tots¡¡¡
Cris la veritat es que no vaig a agermanats perque el disabte curre, i això de gitarse tardo anar a currar sense drmir, ja no esta fet per a mi¡¡¡ la meua germana estara apunt de caramelo, si no ha parit ja, damunt divendres per la vesprada tambe curre i acabe super tard... pues mira, saps que... qe he decidit no anar i au¡¡¡

Hola Sandra, Desi esta igual apunt de rebentar, pero ahi esta aguantant. Este Blay no vol eixir eh¡¡¡ i el teu uelito com va?
hui ens vorem a la reu perque si que anire.

Vinga va que com diu Cris, açò ja va aimantse.

Sandra ha dit...

Hola xiques bon dia!! Jo igual a agermanats vaig divendres que crec que ja en tindre prou per a tot el cap de setmana i dissabte mallargare demati per la nana, pero despra ixc de fallera, aixina que divendres a portar-se be i a dormir pronte.

Pues si Deme ja me va dir Blay que no aguantara que esta pobreta ja que no pot mes, pero es normal el ultim mes es molt pesaet, d´asi no res vorem eixe caramelet de xiquet que de segur que es ben reguapet.

Ah! Deme el iaio pues dia que pasa un dia mes, ja no podem demanar res, a fer-nos l´anim de tot el que binga, gracies per preguntar.

En vegem a la nit!!

Amic fep ha dit...

Deme... aixo no ho esperava de tu... cobarde!!!!!!

Haver agafat aquest divendres i dissabte de festa!!!!!!

Ademes, escuses barates, llitante a les 4.00 de la nit, en cinc horetes,el dissabte a rendir al 100%...

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Digues que si Fep!!!jo dic lo mateix que tu,pero mo me fa cas..cobarde,cobarde...jejeje.
Deme estas per ahi??volia preguntar-te si vols vindre a dinar??
ara com tinc que eixir,pasare per l´oficina..

mamixula ha dit...

Sandra m´alegre de que el iaio no estiga pijor,el disabte si que vens a el canto del loco,no??

deme ha dit...

Ei Fep, que tal com va tot?
Pero tu creus que jo anat a Agermanats m´en anire a dormira les ? ay mare que poc em coneixes¡¡¡

Pero vaig a dirte una cosa... crec que al final si que anire i que siga lo que Deu vullga¡¡¡

Cris ha dit...

Ai Deme, ja sabia jo que acabaries cambiant d´opinió, jejeje. Ens veguem a la vespra.

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!

Hui estic un poc xunga,la meua Alex estaba super contenta de anar al cole,i cuant a aplegat alli i tots els xiquets estaben plorant,sha quedat més despaga,no me puc llevar del cap,la careta que ha ficat...
En fi d´asi nores anira recuperant la normalitat...
A tot aço!!haón tenim que arreplegar les camises de agermanats????

SPIELBERG ha dit...

HI les tindré. Si no hi han novetats demà per la vesprada les portaré al cau. Allà les 8.

mamixula ha dit...

una pregunteta spielberg,cuantes persones de la falla hi han apuntades?

SPIELBERG ha dit...

Ara per ara 67.

Anònim ha dit...

mar. hola xicones!!! ya stem x asi!!! tranquiles q mosatros tambe anem lo q an comprat els tiquest x ai. ya steu preparaes!!!!! segur q mos eu pasem bomba!!

deme ha dit...

hola hola a tots¡¡¡ que ja esteu apunt per a demà? jo si que vaig, i a banda acabare de currar a l 13.30 dema i fin els dilluns..... yujuuuu¡¡¡¡ que ta paregut Fep? si es que quien no llora no....

Hui al concert i dema un ratet de faena i ale a agermanats¡¡¡¡ fin d semana completito¡¡¡

Cris ha dit...

Deme que plorona eres, però al final te ha eixit resó gandula.

Hui que esteu tots morts de ahir, que ningú diu res??????

Cris ha dit...

Deme volia dir redó, te ha eixit redó, jejeje

deme ha dit...

tia Cris jo estic morta a canyaes¡¡¡ que concert... per a mi estague de gran categoria mundial¡¡¡ pero hui ni tinc veu i els braços no se ni de qui son... pero valgue la pena.

Esta vesprada hem quedat a les 7 al casal.

Sandra ha dit...

Vinga xiques ja va corregent el cuquet, esteu preparades per a la vespra???