http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

dimecres, 30 de setembre del 2009

Un 2 i 5 ceros

En total mes de 200.000 vísites. Gràcies.

Quan ara fa dos anys i mig que açò començà a rodar ho agafarem com una nova diversió per omplir tots eixos espais que ens deixaven els dies entre actes fallers, per tindre un poc d'entreteniment en eixos moments del dia que no saps que fer i per sentir les ganes de falla tot l'any.

Però poc a poc açò ha anat fent-se gran, molt gran, fins punts que mai ens haguérem imaginat. I tot gràcies a vosaltres que dia a dia esteu ahí, haja el que hi haja o no hi haja res, seguiu al peu del canó.

Durant tot aquest temps molts son els amics que han aparegut per ací (sobretot els primers mesos, la novetat diguem) i que després ja no han tornat però que mai oblidarem ja que també son part de que açò haja arribat fins aquest punt.

Com tots sabeu porte uns mesos fent-me càrrec jo sol de bloc (el creador d'açò i alma mater (jo comencí per la part tècnica) m'ha deixat a mi tota la responsabilitat) i intente fer-ho el millor que puc però sempre em falta temps. Quan començarem de debò érem dos (algunes vegades fins i tot tres, veritat sambori?) i jo tenia una feina que em deixava mes temps lliure. Ara soc u i amb una altra feina que em deixa molt menys temps per a les meues coses, entre elles actualitza el bloc amb mes freqüència.

Però mentre sigueu a l'altre costat de la pantalla jo faré l'impossible per seguir duent açò endavant el millor que puga i sàpiga, traure temps de baix les pedres i pensaré coses per a poder amenitzar açò, però si vosaltres no ho respatlleu poc podrem fer.

Tinc apunt el canviar tot el disseny del bloc (ja portem 150.000 visites (qui ho diria) amb el mateix) i la configuració interna. Així com també canviar la direcció i intentar ficar el nostre nom de falla deixant a una banda el blogspot. Però per a això necessite temps, que ara no tinc però quan arribe sereu els primer ens saber-ho.

Gràcies per estar ahi.

Spielberg.


19 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

Enhorabona Spielberg pel blog de la falla i gràcies a tu per fer realitat tot açó ja que sense tu açó no seria possible i espere que dure molt peró que molt de temps més, FELICITATS A TOTS ELS FALLERS I BLOGERS DE LA FALLA PLAÇA CERVANTES!!!!!!!!!

SPIELBERG ha dit...

Gracies Nerea, açò durarà fins que vosaltres volgau.

SAN CASALLA ha dit...

ENHORABONA SPIELBERG¡¡ ERES EL MILLOR¡. CREC QUE NEREA TEU A DIT TOT.
GRACIES PER FER QUE AÇO FUNCIONE.

QUAN ESTAS DISPONIBLE? VOLEM DEMANARTE UN FAVORET.

deme ha dit...

Enhorabona Spilberg per currarte aço com sols tu saps fer-ho.
La veritat es que no se qe faria jo ara sense el blog de la meua falla, açò enganxa moltissim, i dia que no pots ni entrar, dia que vos tire molt a faltar.

Així es que nosaltres estarem ahi per al que faça falta, al menys per a poder comentar tot el que açí es publique.

sales ha dit...

pues si, xiquets!!! 200000 visites!!!
Xarly, en breu estarà trucant per telèfon el mateix Bill Gates per adquirir el blog de la falla per a microsoft!!! jajaja
No, en serio, enhorabona perque t´ho curres moltissim i ho fas sense esperar res a canvi, sols per dedicació a la teua falla, i no et penses que hi ha molta gent dispossada a fer-ho!!!
I a totes les super enganxades al blog, gràcies pel vostre suport diari!!!
Un abraç a tots els ciberfallers!!!

Cris ha dit...

Eh, falte jo. Spielberg encara que ara estas sol, ho fas de cine, millor impossible i ens permets a totes, tindre eixe ratet de desconectar de tot, mentre mires la web de la falla.
Començarem pegant fort, i encara que el ritme ha disminuït, nosaltres sempre estarem açí per a fer costat i que no ens falte mai la web de la falla.
Hi han pàgines web per ahí que tenen el mateix article desde fa mil anys i nosaltres no pasa mai un dia sense que penjes articles, fotos, felicitacions, etc... Això és perquè tenim un webmaster de PM.
Ho podriem celebrar he xicones???? 200.000 visites casi res. S´enrecordeu de tots els que entraben al principi??? I Sambori??? ens ha abandonat però sense llevarse la màscara, molt mal sambori, a vore si tornes a escriure algo per a nosaltres que jo ja he perdut la els meus dons de inspectora desde que no entres.
Ala ja he xarrat prou, ENHORABONA A TOTS ELS CIVERFALLERS

SPIELBERG ha dit...

Gracies a totes per estar ahi i donar ánims.

Carmi, el divendres intentaré anar a la reunió, ahi parlem.

sambori ha dit...

Enhorabona per eixes 200.000!!!!
M´he emocionat al veure la cifra!!!
La veritat és que per diverses circumstàncies porte molt de temps sense poder escriure, però espere d´ara endavant continuar de nou per ací.
Molts son els que han fet possible arribar fins a este nombre de visites però si algú ha treballat de valent per a fer realitat aquest somni has segut tú Spilberg, GRÀCIES!!!
Pareix l´altre dia quan celebràvem les 100.000 i ara ja ho hem doblat.
Segur que en celebrarem motes més i d´ací no res ja estem a les 500.00!!!!

mamixula ha dit...

Enhorabona spielberg!!
La veritat es que som de les poquetes falles,que casi sempre tenim la pagina actualitza,pero es que també amb de dir que sempre tenim algo que contar:que si ara es el aniversari de no se qui,que si ara es casa un altra,que si fiqueu fotos dels sopar,en fi que el ritmo no pare...
Bueno xiquetes a tot aço,tindrem que fer algun soparet,¿no?jejejeje

almu ha dit...

Enhorabona Spielberg! la veritat es que has fet un blog molt divertit i encara que jo he començat tard a utilitzar-lo ara ja no puc entrar a casa i no mirar si hi ha alguna novetat a la falla.

Deme encara no mos poses fotos del teu nebodet? segur que cada dia està mes guapo

deme ha dit...

De moment encara no he fet ni una foto, ja sabeu que no soc gens aficionada a tot això.

Li agafare la camara a Desi hui i avore si pase le fotos amb un article per a presentarvos a blay i així el vegeu i ja voreu ja¡¡¡

la mami ha dit...

enhorabona a carlos per el seu trevall, es de veres que fas moure a tota la falla en el blog, 200.000 visites no son facils de aconseguir pero tu si que has pogut.....FELICITATS i a seguir fent FALLA ..
per cert tambe vullc felicitar-te per l ´exposicio que va fer ton pare baix dels porxets, una meravella , ,que bonic ,i que ben presenta... ja se que tu ficares la maneta en els audiovisuals , feia un gran efecte tot el muntage... ton pare es un gran artiste , donali la enhorabona de la meua part.

mamixula ha dit...

Hola bon dia!!!
Algu ens podria contar algo del meig any faller??
Els que no poguerem anar volem que mos conteu que tal que da....

deme ha dit...

Carlos has recibit una coseta meua? te l vaig pasar ahir a les 11 de la nit mes o menys.

Cris ha dit...

Ie sambori, de nou per açí, sempre es bonic veure noms coneguts, que últimament ens teniu totalment abandonats.

Deme va que jo també vull coneixer a Blai.

Sandra ha dit...

Bon dia xiquetes? Com esteu?.
Aixo Carlos contans al menys qui van ser els guardonats, ja que jo almeys per desgracia no vaig poder anar i hem feia molta il.lusio.

Va Deme que volem coneixer a ixe ninet??

Sandra ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
deme ha dit...

Ja li vaig pasar a Carlos anit un xicotet article, en quant Vicent li pase les fotos i tinga un moment el ho penjara.

SPIELBERG ha dit...

Gracies a tots altra vegada.

Tinc l'article de Demelsa pero no tinc cap foto, a veure si hui arriba....

Del mig any faller estic esperant aclarir una cosa en la falla i ja després conte com anà tot.
No s'espereu gran cosa. Ningun dels nostres guardonats pogué anar a per la insignia.