http://lh3.google.com/carlosgranell/RkGTw0Y6C7I/AAAAAAAAAEw/BkUGOPC_YWM/caP%C3%87ALERA%20FOC.jpg

divendres, 18 de setembre del 2009

Esports i Xaranga...

El dissabte a les 10:20 juga la nostra parella de Raspall (supose que son Jorge Delgado i Agustí Marí) al Trinquet contra l'aNjuntament B, i després ja els diran els horaris de les dos partides restants per a eixe dia.

El dissabte que ve (demà no, l'altre) es l'acte del mig any faller al cau de la falla Bernat Alinyo. Tres membres de la nostra comissió han d'arreplegar l'espiga d'Or. A veure si almenys som mes de 5 per a animar.

Hui anava a ficar l'article d'Agermanats però vist que sols tinc les fotos de Sandra i que Lucas m'ha dit que fique una cosa, ho deixe per al dilluns.

I Lucas m'ha dit que la nostra Xaranga, la C25, el dissabte passat va anar a participar al concurs de xarangues que es feia a Tavernes, i guanyà. Des d'ací la meu enhorabona. Ací teniu uns vídeos del youtube que he trobat. Fins el dilluns.








19 comentaris (Afegix el teu):

La Nere ha dit...

Enhorabona als meus xiquets de la C-25, sou els millors!!!!!!!

Sandra ha dit...

Enhorabona xics sou els millors!!!!

deme ha dit...

enhorabona ala nostra xaranga C 25 perque definitivament son els millors¡¡¡

deme ha dit...

Sandra carinyet perdona ahirvaig veure el teu misatge i se me va oblidar despres contestarte.

Esta tot igual, de moment Blay encra no vol eixir.

San-vala ha dit...

Enhorabona a la xaranga C25, he vist els videos i m'he aborronat i m'alegre per ells ja que tinc uns quants amics en ixa xaranga...

Per cert el divendre de nit el que vos va dir a la gent de la C25 encara segueix obert per molt que anarà bufat m'enrecorde, jejejejeje

L'any que bè parlarem amics...

Sandra ha dit...

No pasa res ja me va dir el teu cosi Andres que l´havien enviat a casa i ahir vaig anar a vore a Gema i tambe m´ho digeren, pobra tindra males ganes ja.

San-vala ha dit...

El divendres en refereix al pasat en Agermanats en l'orquesta, jejejeje

mamixula ha dit...

Enhorabona campions!!! i esque on aneu l´armeu,jejeje
Sou els millors,sou els millors,lalalallala.

Nando ha dit...

jejeje gracies a tots, ja tenim el doblet!! dedicat a tots vosaltres, sense tots vosaltres no seriem ningú!

Trankil san-vala... eu tenim en conter jejeje

LA TORA. ha dit...

HE VIST ELS VIDEOS I SOLS TINC QUE DIR-LOS ALS DE LA FALLA QUE SON UNS PRIVILEGIATS....QUE ELS CUIDEN MOLT I DURANT MOLS ANYS AMB ELLS SABEU QUE LA DIVERSIÒ ESTÀ ASSEGURADA I TAMBÉ LA BONA MUSICA,COM NO!

ENHORABONA XICONS!!!!

LA TORA.

Anònim ha dit...

enhorabona,pero sense el que estaba infiltrat en el churat no abereu fet res camoeons ja ja . lucas minau

Anònim ha dit...

campeons

mamixula ha dit...

Hola bon dia a tots!!!
I les fotos de agermanats???
Per haón pareu perreres???

SPIELBERG ha dit...

Bona pregunta es eixa, sols tinc les de Sandra i espere ficar-les a la vesprada.

Demà ja estaran. A verure si en cauen mes.

SAN CASALLA ha dit...

ENHORABONA CAMPEONS¡¡¡ PERO QUE TENIEU ALGUAN DUDA D Q NO ANAVEU A GUANYAR???? PR NO HA SEGUT PER EL INFLILTRAT DEL JURAT, SI NO PERQUE ESTAVA EL BALILLETA¡¡¡ JAJAJAJA

ARA ESTIC MOLT ENFADADA EN VOSALTRES PERQUE NO DIGUEREU RES DEL AUTOBUS¡¡¡

Sandra ha dit...

Carlos, la veritat no se quines fotos esperes mes perque ningu portava camera, ademes alli les que mes abundavem de la falla erem LES PEXIS i els que s´ajuntaren en mosatros, com Blay, Ivana, Vicent, Raquel, Cris, Noe, Tania, Laura .... i mes gent ixen totes en les fotos, no ho entenc.

Cris ha dit...

Sandra todo llega, jo ja les he vist en el face i estan molt xules.

SPIELBERG ha dit...

Tu almenys sabies que la resta de la gent no portava càmera, jo no. Sempre hi ha algú que en porta alguna o fins i tot en el mòbil.

I això era el que estava esperant. Apart de que tinc altres coses que fer que m'impedeixen dedicar-li tot el temps que requereix el bloc.

Nando ha dit...

Senc el malentés del bus cassalleta jeje però ferem l'event pel tuenti i convidarem a tot el món i ja no pensarem en ficar-ho en més llocs, però no es preocupeu que si hi ha pròxima sereu els primers en enterar-vos